Hakutulokset

  1. L

    LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

    Nyt vasta kerkeän kirjottamaan, pojat syntyi 17.10. käynnistyksellä 37+1, käynnistyspäivänä ei saatu hommaa loppuun vaan pojut vitkutteli vielä seuraavaan päivään :) Syntyivät siten alle neljän tunnin, ikäeroa 14 min. A tuli pääedellä 3130 g ja 48 cm ja B pylly ja jalka edellä 3070 g ja 48 cm...
  2. L

    LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

    Mulla tulee huomenna 37 vkoa täyteen, riittää kuulema ihan hyvin jo :) Mulla painoa tullu kohta 30 kg, edellisen typykän kanssa lihoin 27 kg vaikka neitikasvoi masussa yksin ;) Ja oikeasti olen pitkä ja laiha, siis rimpula, bmi nipin napin 20 :D Enitn ulkonäössä vaivaa nyt tulleet...
  3. L

    LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

    Kyllä olen purnannut B:n asennon vuoksi lääkäreille ja kätilöille, vaikka kyllä nuo varmaan tietävät, meidän 2-v neiti kun oli 5 kg syntyessään niin nämä kuulema tulee vaikka poikittain :laugh: Ja kyllä itse hoitajana tiedän senkin että aina parempi alatiesynnytys on kuin leikkaus, tämä vaan on...
  4. L

    LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

    Juu päiviä ei enää monta.. paniikki iskee kun on se herra B perätilassa ja silti normi synnytys kuulema ehdottomasti.. Pelottaa että joku menee pieleen ja vauva vaarantuu! Raskaus diabetes on jollain mallilla, ei ne sokerit ihan kurissa ole pysynyt, vaatis pitkällisempää paneutumista...
  5. L

    LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

    Kirjoitan myös siellä mutta sielläkin nämä syys synnyttäjät ovat hyytyneet :( Nyt juuri kiinnostaa vielä odottavien kohtalotovereiden mietteet, mulla enää kolme päivää käynnistykseen :D Viime yö menikin taas nukkumatta kun ei sopivaa asentoa löytyny koko yönä :|
  6. L

    LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

    Mulla vaan päivät vähenee mutta aika menee TOSI hitaasti... neljän päivän päästä siis aletaan käynnistelemään, saapa nähdä :) Mulla on ollu monta kuukautta kauhea kipu tuossa häpyluussa minkä päällä vatsa makaa, lisäksi jalat ollu ny turvoksissa todella pari viikkoa, jonka vuoksi kävely...
  7. L

    LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

    JEE JEE!!! Käynnistys ensviikon torstaina, eli kun 37 vkoa tulee täyteen... Ompahan joku takaraja tässäki ;) Hui ja samalla jännittää hulluna.....
  8. L

    LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

    Apua, ultra tänään.. katsotaan kuinka käy :laugh:
  9. L

    LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

    Hanekaks, meillähän iha samat viikot, mulla nyt viikkoja 35+1 :) Poikien painoarvio oli jo toissa maanantaina 2500g per vauva :D mitähän tästä vielä tulee... Nuorimmainenkin paino vajaa 5 kg syntyessään, toivotaan ettei poijjat ihan niin isoksi kerkeä! Jännitys kyllä tiivistyy sullakin, H-hetki...
  10. L

    LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

    Meinaan synnyttää täällä Kemissä, tuttu paikka :) Vauvoille kaikki jo valmiina, isosiskon vaunuja voidaan lainata sisällä ja vauvoille on kaksosten yhdistelmät myös.. Ajattelin myös alkuun laittaa samaan sänkyyn vauvat, sattumalta löyty huutonetistä tismalleen samanlainen toinen sänky ku mitä...
  11. L

    LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

    Täällä vielä yksi kaksosodottaja, la 6.11. joten pitkällä jo mennään ! Käynnistys edessä viim. viikolla 37 puhjenneen raskaus diabeteksen takia :'( toivottavasti tauti paranee kun raskaus loppuu =) Vointi on jo tosi hankala, nyt paripäivää vaivanneet kovat selkäkivut supistusten yhteydessä...

Yhteistyössä