Hakutulokset

  1. N

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Faceryhmää ku pohdittaessa niin varmaan mukaan pääsee heti ku to vaan ehtii hyväksymään (y) Sit ku puhuitte tuntemuksista niin itsellä ollut rinnat niin arat viikon et välillä jopa oon miettinyt rintaliivien kanssa nukkumista. Sit närästystä sekä väsymystä ollut vähän ja alamahassa jomotusta...
  2. N

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Ompas sulla se nopeesti. Missä päin asut? Esikoisen aikana huomasin et on aika paljon paikkakunnasta riippuvainen milloin eka neuvola on ja miten ne siitä jatkuu.
  3. N

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Itse varaillin neuvolan ja se meni elokuun viimeiselle viikolle. Silloin RV 8+2. Heti mietin et oliko se ekan lapsenkin kanssa näin myöhään. Tässä saa melkein kuukauden odottaa..... Ei millään jaksais.
  4. N

    Toukokuun tulokkaat 2018

    @sinipingviini Voimia, toivotaan et tää ei nyt olis km. :cry:
  5. N

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Saitko mun viestin?
  6. N

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Mietin myös pitäisikö mennä yksityiselle ku ei tosiaankaan ole kierto mitenkään ollut tasainen.
  7. N

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Mamedi: Hurjaan nopeasti sulla ultra tulee. Mä ajattelin et jos huomenna uskaltaisi neuvolaan soitella ja ekaa aikaa varata. Mulla kans oli muuten sama juttu viimeisten menkkojen kanssa. Hyvin niukat oli normaaleihin verrattuna.
  8. N

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Onko mitään alkuraskauden oireita ilmennyt muilla? Noi himot varmaan yks. Huomaan itsessäni väsymyksen. Mitään ei jaksais tehdä. Mies tänäänkin aamulla väkisin melkein pakotti mukaan spinning tunnille.
  9. N

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Itsellä taas sellainen fiilis ettei mikään maistu. Ennen plussaa olisin voinut muutaman päivän elää pelkällä maksamakkaralla :LOL:
  10. N

    3-kymppiset toista odottavat

    Täällä kans yks 30v äiti, joka viime vkl sai plussan testiin. Viivat vaan vahvistunut ja nyt tarvitsee vain uskoa et toukokuussa meidän perheessä olisi kaksi lasta. Esikoinen tulee olemaan tulokkaan syntyessä 2v11kk. Vähän jännittää miten tulee raskaus menemään. Aikaisemmin ollut taustalla...
  11. N

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Täällä kans ihan toukokuun alkuun olisi toinen lapsi tulossa. Itse en osaa oikein näistä keskustelu palstoilta löytää oikeita aloituksia. Olisi kiva jos joku kertoisi onko FB ryhmää jo toukokuisille perustettu??? En viitsi viel vauva 2018 ryhmään liittyä ku se näkyy kaikille omillekin FB...

Yhteistyössä