Hakutulokset

  1. M

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Niin, ja kun nyt oon kirjotellut vaan omaa napaani, NIIN TOIVON TEILLE MUILLE PALJON PAREMPAA ONNEA MATKAAN :heart:
  2. M

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moikka, Jäi meille jotain pakkaseenkin. Siltikin harmittaa, jospa vielä kuitenkin huomenna testaan. Silloin siis pp11. Teen testin nyt apteekin omalla, eilinen oli Predin early. Tekis mieli kiroilla nyt.
  3. M

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei vaan kaikille! Oon ahkerasti taustaillut täällä, ja elänyt mukana teidän kaikissa jännityksissä. Meillä on 10v ivf lapsonen, nyt yritetään pikkukakkosta... viime viikon torstaina tehtiin tuoresiirto, mulla siis nyt pp10. Ja niin....eilen tein testin ja negaa näytti. TYHMÄ MINÄ...
  4. M

    * OYS 2011 hoidot *

    No hei :D Nyt on kyytiläinen mukana, yksi toppi siis siirrettiin tänään. Mä en oikein pysty edes nyt ilmaisemaan itseäni, kun on niin hyvä mieli!!! Palaan kunhan vähän rauhoitun ;) Sormet, ja varpaatkin ristissä :heart:
  5. M

    * OYS 2011 hoidot *

    :) LadyBluelle ihan tosi paljon tsemppiä! Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu. Ja Hensku85, mulla punktio ens vkon tiistaina..eli kerron sitten sulle minkälainen se oli :D Tänään oli ultra, puregonia jatketaan 200iu/vrk vielä tänään ja lauantaina. Pregnyl irroitukseen sunnuntai-iltana...
  6. M

    * OYS 2011 hoidot *

    Hei kaikille, ja etenkin LadyBluelle. Mulla on vierähtänyt aikaa, eli... aloitin Oys.in hoidossa pari viikkoa sitten sumuttelun ja toissapäivänä Puregonin. Sumut tippui nyt vaan 4x1, ja Puregonia kahtena ensimmäisenä päivänä 300iu, senjälkeen 200iu/pvä. Ultrassakin näkyi n 20 follia, ihan...
  7. M

    * OYS 2011 hoidot *

    Moikka kaikille! Kiva liittyä porukkaan. Meillä on 10-v koeputki-tyttönen, väestöliiton avustamana. Nyt toiveissa Oys.in jeesaamana iltatähti... tänään alkoi Supecur sumuttelut. Jännää!!!

Yhteistyössä