Hakutulokset

  1. E

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    terve kaikille. jotenkin tuntuu hirveän itsekkäältä, kun en oikein muille osaa mitään jutella täällä, lähinnä lueskelen ja keräilen hyödyllistä tietoa. Olen aina ollut hieman arka osallistumaan, ja pysytellyt sivummalla. Kuitenkin on tarve omista asioista jonnekin avautua, kun pidetään nämä...
  2. E

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Tänään siis kp 1/27-35 ja yk 2 olikin ihan lyhyt kierto, sitä vähän toivoinkin. Minkäänlaisia tuntemuksia ovulaation suhteen en havainnut (en ehkä edes osaa kunnolla tarkkaillakaan), tässä kierrossa alkaa heti menkkojen loputtua tikutus, katsotaan jos sillä sitten bongais.. Jos ei ni sit...
  3. E

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Minime Ihania uutisia :heart: onnea oikein paljon :)
  4. E

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Diinu : Joo, jos ottaa huomioon että olen ollut teini-ikäinen tuolloin. mulle alettiin 14-vuotiaana (jos oikein muistan) etsimään oikeita pillereitä kuukautisten runsauden ja hirveiden kipujen takia. oisinko ollut 15-16 kun mulle näitä uutisia kerrottiin, eikä silloin kyllä kauheasti...
  5. E

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    ensimmäistä lähdettiin yrittämään :) saaskattoa tuleeko vai eikö tuu ja jos tulee niin kuinka monen vuoden päästä :D Toivoa on vaikka realistisena pyrin pysymään
  6. E

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    sen verran vielä voi lisätä, että satunnaisesti ilman ehkäisyä ollaan pariivuotta menty. Lasta ei olla yritetty mutta ei kunnolla olla estettykkään. nyt sitten lähdettiin ihan yrittämään, laskettiin hieman aikaa että mihin aikaväliin se ovulaatio saattaisi osua jos on tullakseen ja sitten...
  7. E

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Diinu: apukeinoja ei ole, eikä varsinaista diagnoosia. Aikoinaan kynegologi ilmoitti minun olevan käytännössä maho (tästä aikaa n. 8 vuotta), ilmeisesti jotain häikkää ovulaatiossa, sillä munasarjat kuulemma oli "hyvin kauniit". Selitti ettei munasoluja kypsy, kierto oli tuollon 36-48 ja...
  8. E

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    terve kaikille. Ensimmäistä yritetään.. ja ensimmäsitä kertaa :) kaikki ihan uutta minulle, kaksi viikkoa sivulta seurannut ja kirjoituksia täällä lueskellut ja nyt uskalsin sitten itse osallistua.. Paljon olen saanut hyödyllistä tietoa vain lukemalla, mutta tähän "pakkomielteeseen" kun ei...

Yhteistyössä