Hakutulokset

  1. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    mama-L :hug: Oliskohan kyseessä voinut olla ns. kemiallinen raskaus, kun olit testiinkin saanut vain haamun: http://www.vau.fi/templates/Article____79096.aspx ).( 6+0 täälläkin :)
  2. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Ooksä mä? Mullakin on eka neuvola 12.5. :D Mulla kanssa pelot ton tuulimunan kanssa. Harkitsin hieman varhaisultraa, mutta ajattelin sitten että mitäpä se muuttais. Tuulimunan kanssa kuitenkin kait tulee km ennen 12 viikkoa. Mutta mun ymmärtääkseni tuossa ekassa neuvolassa ei välttämättä...
  3. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Mulla on meneillään 5+6, että ihan samoissa taidetaan mennä :D Mulla on neuvola vasta toukokuun puolivälissä ja eka ultra sit toukokuun vika viikolla. Mitään oireita ei oikeastaan ole, tissit vain kipeänä ja pissittää enemmän kuin normaalisti. Olo on kyllä muuten mitä mainioin. Onko sulla...
  4. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Josko rohkenisin tänne ilmottautua, rv4+3 menossa, omien laskujen mukaan ja samoin omien laskujen mukaan LA on 14.12.2009! Viiva tuli testiin tiistaina. Oireita ei mullakaan oikein ole, mahaa kyllä jomottelee ja vihloo ja tissit on edelleen kipeät, mutta ei mitään pahoinvointia eikä...
  5. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Kiitos Emppu! Vaikea tätä on itse vieläkään uskoa. Toivottavasti teillä muillakin onnistaa pian =)
  6. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Yöllä oli pari menkkakipukohtausta. Kouristi todellan lujaa, niin että heräsin niihin, mutta loppuivat sitten. Aamulla pähkäilin ääneen, etten edes halua tehdä sitä testiä, kun en halua nähdä sitä negatiivista tulosta. Teinpä kuitenkin. Eikä voi olla todellista! Se oli positiivinen. Ihan...
  7. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Emppu, kiitos =) Olen juu lukenut, että ne juilimiset voisi olla myös raskausoire, mutta peruspessimistinä en pysty uskomaan, että yli vuoden tahkoamisen jälkeen ekalla clomikierrolla onnistaisi. Mutta pienenpieni toivo mussa vielä elää, kun ei vieläkään menkkoja kuulu. Lisäksi laskeskelin...
  8. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Oh, muthan olikin lisätty tuohon listaan, sieltähän ne kp:t olisi nähnyt :D Päivittäjälle: meillä on esikoinen toiveissa :)
  9. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    :wave: Moi taas! En olekaan ehtinyt käydä täällä pyörimässä, eikä oikein kukaan ole vielä tuttu, mutta onnea silti plussan saaneille! Itsellä on meneillään kp28, ovulaatio tapahtui (clomifenien ansiosta) kaksi viikkoa sitten lauantaina. Kuvittelin, että menkat olis alkanut nyt lauantaina tai...
  10. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Kiitos vastauksesta maikkis123. Mulla ei kyllä enää ole ollut kummempia oireita, tosin oletettavien menkkojen alkuun on kuitenkin vielä reilu viikko aikaa. Eiköhän sitä niitä valeraskausoireita ehdi kehittymään :p
  11. M

    Clomeista..

    Kävitkö seurantaultrassa? Se on tärkeä, jotta voidaan tietää, toimiiko clomit odotetulla tavalla ja poissuljetaan hyperstimulaatio.
  12. M

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    :wave: Piti siis tännekin esittäytyä, apuja tarvitseviin kun "ilmottauduin" jo. Esikoinen on ollut haaveissa jo reilusti yli vuoden ja nyt on apuina clomifenit (ekaa kiertoa mennään) ja ainakin kontrolliultran mukaan hyvin toimi follikkelin stimulaatio. Nyt kp17 ja jännittää, kuinka tässä käy...
  13. M

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    napakettu, kyllä se munkin mielestä lasketaan vasta siitä kunnon vuodosta. Ainakin mun clomi-ohjeissa lukee, että siitä vasta aletaan laskeen kp:tä.
  14. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    :wave: Heih! Olen uusi palstalla, joten esittäydynpä hieman. Meillä on yritystä nyt takana vuosi ja kolme kuukautta. Tosin kiertoja on kasassa vasta n. 7, multa jäi kuukautiset kokonaan pois kahdeksan kuukauden ajaksi, minkä jälkeen ne alkoi aivan yllättäen itsestään. Lääkärille hakeuduin...

Yhteistyössä