Hakutulokset

  1. L

    Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

    Merkonomiksi opiskelen, tosin nyt vasta yhet tunnit takana, mut niillä tunnilla ei oo ees läsnäolopakkoa, et etänä oikeastaan voi koko koulun hoitaa jos tahtoo, mut kyllä se varmasti viisain on käydä niillä tunneilla. Pitääki käydä heti kattoon sun ultrakuva :) Mun nimimerkki on sielä {tuija}
  2. L

    Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

    No niin, hyvä että kaikki on hyvin! :) Minäki sain eilen hyviä uutisia, pääsin yhteen kouluun. Sielä pitää käydä kahtena iltana viikossa, ja muuten tehdään kotona hommat. Eli saan nyt olla vielä tavallan kotiäitinä 2-3 vuotta, mut pystyn samalla opiskeleen, huippua =) Onko teillä muilla muutes...
  3. L

    IKÄ GALLUP

    Vasta täytin 18, poju on 8kk ja mies 25 vuotta =)
  4. L

    Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

    No hyvä jos sielä voidaan hyvin. Miten sulla on vielä ultra vaikka sullahan on ihan kohta la? Vai onko se nyt se synnytystapa arvio ja samalla sit ultra? Mullaki on hirveä vauvakuume taas, vaikka tuo esikoinen tosiaan vasta 8kk. =)
  5. L

    Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

    Täälä olis kans yks vm 90 oleva äiti, 18 täytin heinäkuun alussa. Minulla on 8kk vanha poika. Pohjois-pohjanmaalla omakotitalossa asustellaan. Aviomies löytyy kans ja koira myös. =) Olipa kiva ku löyty tällanen nuorten äitien keskustelu, kun noissa muissa keskusteluissa nuoret äidit haukutaan...
  6. L

    Mesekavereita?

    Mäki lisään sut! Mä oon jo kyllä saanu vauvan et en oo enää odottaja mut toivottavasti ei haittaa :)

Yhteistyössä