Hakutulokset

  1. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mulla ei ikinä apteekin oma ole antanut minkäänlaista viivanpaikkaa millään kääntelyllä, vääntelyllä tai muilla kikoilla ;)
  2. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mie kanssa meinasin tilata seuraavaan kiertoon digitaalisia ovistestejä. Saa testailla ees jollain :D Pitäisiköhän sitä itekkiin ottaa sitä greippimehua, on kyllä pahaa. Esikoista yrittäessä join sitä. Punkkukin kuulostaisi kyllä hyvälle :P Unnaunna tuossa paketissa ei lue kun muutama lause...
  3. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Onnea mamina! Mun silmään ainakin ihan selkeä punainen viiva :) Mie taas tänään testailin. Tulos varmaankin viivanpaikka. Oudosti testin sivusta katsoen näkyy viivan yläreuna ihan selkeästi tummana, mutta itse testisivulla näkyy tiiraamalla haalea kohta johon viiva pitäisi tulla. Testi on...
  4. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mie nään kanssa maminan molemmissa testeissä hailuran viivanpaikan/haamun :) Kiiltokuvalle tsemppiä, että homma kohta selkiintyisi suuntaan tai toiseen! Muillekkin piinailijoille jaksuja... itsellä pitäisi tiistaina alkaa menkat/tulla joku testitulos. Sitä odotellessa!
  5. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Täälläkin testattu tänään nega :( kp 26/28. Mies yritti tsempata, että eihän se koskaan ole ekasta kerrasta onnistunut. Jotenkin masentaa, että taasko tässä kieriskellään se puoli vuotta tai yli tämän asian kanssa. Kuinkahan sitä suuntaisi energiansa johonkin muuhun? Olen aina ollut kaikki mulle...
  6. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    En testannu tänään. Josko sitä malttaisi ensi viikkoon. Olojakaan ei oo tänään ollut ja uskokin on kadonnu jonnekkin. Ensi pe oisi kosteat tuparit tiedossa, että mukavaa odotettavaa jos menkat tuleekin odotetusti tiistaina :) Muoks. Katselin edellistä testiä ja nyt aloinkin nähdä siinä...
  7. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Miekin vähän tsuumaamalla nään alareunassa häivähdyksen viivasta :)
  8. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mie jo putkahin tuota Unnaunnan testiä, että no nyt on plussa! :D Mut olikin ovis testi :( Tuulentavoittelijan testissä en nää mitään :/ Vaan empä nähnyt omassanikaan :( Tein aamulla testin, yritin oikeen tiirailla ja ehkä hetken näkyi haaleasti viivanpaikka, mutta muutoin ei yhtikäs...
  9. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    WWNE Mun päätös kanssa välillä rakoilee, siis hankkia kolmas. Sitten jo seuraavassa hetkessä löydän itseni haaveilemassa tarvikkeista tai ultrista jne... Esikoista tehdessä olin varma melkein hulluuteen asti, että haluan sen vauvan just nyt ja heti. Silloin ei osannut paljon pelätä tai miettiä...
  10. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Olen pysynyt erossa roskiksen penkomisesta. Saa nähä kuinka kauan malttaa olla testaamatta uudelleen. Ensi tiistaihin ja menkkojen alkuun on vielä moonta päivää :D Synnärinä PHKS.
  11. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Pupelaattori, Tässä muutakaan tekemistä vapailla oo kun roikkua täällä. Jos tarttuisi jotain hormooneita vaikka ;) Ja siis, kävihän se jo mielessä että mitä jos siihen testiin nyt oisikin ilmestyny jotain?? Onneksi mulla on siitä kuva. Koitin jo vähän muokkailla kännykällä, muttei siihin kyllä...
  12. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mamina mulla oli semmonen herkkä liuskatesti. Joka on viety pienen tiirailun jälkeen taloyhtiön roskikseen jälkitiirailun estämiseksi :D Tossa sun omassa kyllä näkyy vähän suurentamalla jotain!
  13. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Jaaha. Aamun ratoksi testattu täysin planko nega :/ Tieshän sen, että harvoin näin ajoissa näkyisi jos nyt oisi migään näkymistäkään, mut silti harmittaa :D
  14. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Meillä on sitten tuulentavoittelijan kanssa samat piinapäivät :D Tänään aamulla jo harmitti kun vahingossa kävin pissillä ilman kippoa. Mietin et törsäiskö testejä ja huomenna testaisi...
  15. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mitkä kp:t sulla on unnaunna? Mie siinä edellisessä näin viivaa mut nyt en taas nää oikeen mitään puhelimella. Tiiä sitten onko vika katsojan silmässä... :)
  16. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Kiehinen, en muistaakseni ole huomannut kiinnittymistä. Nyt on kyllä ollut niin ovisoireetonkin kierto, että voihan se olla ettei ole edes mahiksia :/
  17. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Unnaunna, mie nään kännykälläkin tossa jälkimmäisessä kuvassa viivan. Oisko vähän punaistakin värissä? :) Plaah, ei jaksaisi odottaa että voisi testailla. 10 päivää menojen alkuun, tänään ehkä voisi olla kiinnittyminen.
  18. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Sonya, ne digitestit on hirveen kalliita jos haluttaa testata joka kierrossa pari kertaa varuiksi ;) Mie oon huomannu omalla kohdalla kahen raskauden perusteella, että jos testissä on jotain tulkinnan varaista se on ollu nega. Sitten kun on 1-2 pvää menkkojen alkuun ja testannu niin plussa on...
  19. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Viipulaiselle varovaiset onnittelut täältäkin. Koska taas testaat? :) (testihullu ilmoittautuu, jos ei itellä oo testattavaa niin hyvä kun muilla on!) Tervetuloa muutamalle uudelle vaikka uusihan mie itsekkin olen! Lohdullista toisaalta katsella etusivulta, että kauhean kauaa täällä ei...
  20. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mamina, lähinnä tuota ajoitusta, että pari päivää ennen ovista yritys ja miehen oisi hyvä pidättäytyä muutama päivä ennen sitä. Netistä jotain ohjeita luin, siellä oli ohjeita ruokavalioon ym mikä happamoittaisi naisen paikkoja ja oisi näin edullisempi tyttösiittiöille ja joukko muita sekavia...

Yhteistyössä