Hakutulokset

  1. P

    Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

    muistan aina ku isäntä oli melkeimpä järkyttyny ku rupesin puhumaan toisesta lapsesta esikoisen jälkeen. sitten kun tein testin ja varmistu että odotan toista ipanaa nii isäntäki oli mielissään :) vaikka se ei puhunu siitä mitään nii siitä huomas miten se oli innoissaan uudesta tulokkaasta :)...
  2. P

    Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

    tervetuloa marrari =) :flower: minä oon jo miettiny että ku sais vielä neljännen putkeen :) sitte vois riittää muksujen synnyttäminen vähäks aikaa :) isäntä vaan ei kovin mielissään ollu ajatuksesta :/ :D
  3. P

    Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

    onneks olkoon tulevasta pienokaisesta tannn :) lapinlahdella asustelen jos nimi kertoo mitään? :D ihmeen hyvin on poikien kanssa pärjäilty vaikka isäntä käy viikot välillä reissuhommissa :) alkuun oli vaikeeta jo ensimmäisen pojan kanssa mut nyt ku ikääkin on enemmän ja toinen ipana lisänä...
  4. P

    Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

    helou teille äideille! :) ensimmäistä kertaa näillä sivuilla kirjottelemassa ja jospa täältä onnistuisin saamaan juttu seuraakin :) kesäkuussa täytän 20 ja kovasti oon yrittäny ehtiä oman ikäsiä äitejä juttu seuraks ja vaihtelemaan kuulumisia lapsukaisista. kaks poikaa omassa katraassa on :)...

Yhteistyössä