Hakutulokset

  1. K

    Kokemuksia raskauspahoinvointi rannekkeista?

    minulla rannekkeet auttoi. Taittoi pahimman oksuolon, vaikka pieni etovaolo jäikin. En uskaltanut ottaa rannekkeita pois lainkaan ennen viikkoa 12. Saunassa otin pois ja heti oksensin sen päälle, joten jätin myös saunomisen väliin pitkäksi aikaa.
  2. K

    rv 29+ ja runsas valkovuoto..

    itse menen samoilla viikoilla ja valkovuotoa on myös runsaasti. Ollut tosin koko ajan, mutta nyt välillä lorahtaa housut märiksi. Supistelee myös päivittäin napakasti, välillä lievää kipua myös. En ole ollut huolissani. Aiemmassa raskaudessa supisteli myös ja kohdun suu oli auki 30+ viikoilta...
  3. K

    Oireet lääkkeellisen keskenmenon jälkeen

    minulla oli pientä kipuilua ja pientä vuotoa seuraaviin kuukautisiin asti, josta alkoivat n 5vk tyhjennyksestä...ne runsautuikin sitten niin paljon että jouduin lopulta kiireelliseen kaavintaa. Tällöin myös raskaushormooni jotain alle 20, mikä viittasi siihen että pala istukkaa oli jäänyt...
  4. K

    Kauhutarinoita?!

    sain synnytyksessä pahat repeämät, ihan hilkulla ettei mennyt peräaukkoon asti. Sinäänsä repeämän syntyminen ei tuntunut, kun se synnytyskipu vei kaiken huomion, mutta ompeleminen oli sitten todella tuskallista. Siinä vaiheessa kun vauva on pihalla, ei kyllä yhtään kestäisi enää mitään kipuja...
  5. K

    Enterorokko.. kellä siitä tietoa?

    Lapsella oli enterorokko keväällä. Me vanhemmat ei sairastuttu, ei kai kauhean helposti tartu aikuiseen. Sen muistan jostain lukeneeni, että aikuisilla monesti pahempi kuin lapsilla. ei tosin mitenkään vaarallinen, ei yleensä jälkitauteja jne. Mitään lääkitystä ei ole, joten buranaa vaan...
  6. K

    Keskenmenon jälkeen plussanneet HEINÄKUUSSA <3

    Hei, pakko kommentoida tota resus negaa eli ei mitenkään raskausaikana seurata ihmeemmin ja piikki tulee vasta synnytyksen jälkeen...samoin kuin km:ssäkin. Kinse 13+0

Yhteistyössä