Hakutulokset

  1. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    katrinainen: Et ole asian kanssa yksin. Mua pelottaa kanssa tuo sama asia. Tulee semmoinen fiilis, että onko tämä onni ansaittua ja entäs jos se otetaan multa pois :( Mä en uskalla lukea noista ja usein kun telkusta tulee jotain tosi surullisia lapsikohtaloita, niin käännän nopeesti kanavaa...
  2. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    Voi repa teitä! Voi olla et oot jo saanu vinkin ja ehkä kokeillutkin; Meillä toimi Rela-tipat noihin mahavaivoihin. Sit laitoin vielä cuplatonia maidon joukkoon. Onneksi se lääkäriaika on tulossa ja toivottavasti apu sen mukana.
  3. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    :hug: Jennille! Toivottavasti olisi vain tilapäistä ja pääsisit särystä eroon! Vaikka suurin osa särkylääkkeistä onkin kiellettyjen listalla, niin onneksi panadolia voi ottaa. Minä laskeskelin tuossa kun miehelle menee se 2 vkoa isäkuukauteen ja kesälomaa en raaski pitää, niin töihin olisi...
  4. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    naukuri: Mennään sit lokakuussa! Tuore ananas ja persikka on mulle tuntemattomia soseena, ei varmaan hassumpaa, jos vaan saa joteskin siitä ananaksesta niin hienoa, että uppoo kurkusta alas. Kait se menee, jos ja kun laittaa soseuttamisen jälkeen vielä siivilästä läpi. Mulla itsellä tulee...
  5. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    Voi perse, just kirjotin litanian ja sit se hävis :kieh: naukuri: tuu sit kertoon miten siellä baby biossa meni, jaksoiko pikku-ukko keskittyä jne. Muuten, jossain neuvolan ruokaoppaassa oli, että säilykehedelmiä ei sais antaa olikohan ennen ekaa ikävuotta. Weiss: Tsemppiä ja :hug: ...
  6. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    huomenta! naukuri: Viime viikolla en käynyt tapaamisessa, mutta oliskohan ollut sitä edellisenä... Paljon täällä näkyy vaunuttelijoita olevan, joten kun vaan tuppautuu seuraan, niin juttukavereita löytyy :) Lokakuussa mennään sit leffaan, kivaa :) Meillä on muuten melkein prikulleen...
  7. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    Heippa! naukuri: Olisin varmaan hyvässä seurassa lähtenyt mielelläni baby bioon, mutta ehdin jo luvata vaunulenkille uusien tuttavien kanssa. Jos noita tulee lisää, niin saanko susta seuraa? Täällä on kiva neuvolasysteemi, kun järjestävät tapaamisen samoihin aikoihin syntyneiden äitien...
  8. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    Joo, ulkomaan kurpitsat kannattaa kuoria, kotimaiset voi keitellä kuorineen. Usein just kuoressa on suuri osa vitamiineista ja hivenaineista. Meillä menee kans kaikki suuhun, kysyin jo hammaslääkäristä tuota peukun syömistä. Ennemmin kuulema tutti, kun peukku. Mutta minkäs teet kun ei kelpaa...
  9. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    Vielä tosta Ceridalista, onko se apteekista ostettava öljy? Edla-Mamma: Mun mielestä kesäkurpitsaa ei tartte kuoria, riittää pesu ja höyrytys. Sit vaan soseeksi.
  10. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    Kiitti naukuri ja merika! Mun pitänee soittaa huomenna neuvolaan. Mua pelottaa kans toi, et vaikka kuin yritän suojella, niin silti toinen kärvähtää. Mitäs pitää tunkee sinne kuumaan :ashamed: Mulla on synttärit tässä kuusa ja mies on tilannut reissun vähän niinku synttäriyllätykseksi, mut...
  11. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    Heips! Olipas tullut paljon asiaa, jos muistaisi edes puolet mitä piti kirjoitella... Toivottavasti repalla alkaa itkut helpottamaan. Meidän vauveli meinaa myös joskus himmastua omassa sängyssään, mutta minä vaan silitän ja laulan siinä vieressä. Parkuvaa lasta en minäkään raaskisi siellä...
  12. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    katrinaiselle piti vielä sanoa :hug: Harmi, jos ollaan noin ajattelemattomia. Toivottavasti tuosta ei tule vauvalle mitään vatsanpuruja tai muuta ikävää. Melko ajattelematonta, vaikka tarkoitus ei varmaan ollut paha :o
  13. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    Hyvää iltaa/yötä! Tissit on nyt tyhjät ja miehet nukkumassa :) naukuri: Meillä oli muuten kiinteiden aloittamisen jälkeen sama juttu; heti eka yö nukuttiin melkein kokonaan. Ihan säikähdin, kun katoin kelloa herätessä :) Meillä on myös huomenna ensimmäinen ilta kun mennään ulos :)...
  14. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    Huomenta! Kiva kun vielä muistitte minut, ihan kun olisi kotiinsa tullut :) Yö meni hyvin. aaoo nukahti joskus 21.30 ja heräsi syömään 5.30. Nostin viereen ja laitoin tissiin suuhun. Sit jatkettiin unosia vielä 9 asti. Eilen illalla sose maistui tosi hyvin. Aikaisemmin on ollut joskus...
  15. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

    Moi kaikille! Olen palaillut elävien kirjoihin synnytyksen jälkeen. joku ehkä saattaakin muistaa minut paivansede -nimimerkistä... Meillä on ollut niin hektinen kesä muuttoineen ja remppoineen, että ei ole ehtinyt paljoa muuta tekemään. Nettiyhteyskin on ollut välillä kiven takana ja en...

Yhteistyössä