Hakutulokset

  1. T

    onko miehesi sanonut sinulle näin?

    en ole sanonut
  2. T

    Onko Party Lite-tuotteet hintansa veroisia?

    EIVÄT OLE! meiltä löytyy vaikka kuinka noita hajullisia pötiköitä joita ei saa polttaa kuin tietyllälailla mitä pitää polttaa kuusi tuntia putkeen mitä ei saa polttaa kolmea tuntia kauempaa. Kauheaa vahtimista yksien kynttilöiden ympärillä jotka vielä maksavat kymmeniä euroja.
  3. T

    rakas vaimoni

    minä ihmettelen jo nyt kuinka oikeasti vaimoni viihtyy täällä? hän on iloinen, ulospäinsuuntautunut jolla ystäviä enemmän kuin laki sallii, mitä hän täällä tekee? Kun lukee noita teidän kirjoituksia ja varsinkin kommentteja toisillenne, huh huh
  4. T

    Kuinka saada vaimo lisääntymään

    siivouksessa osaan olla apuna, osaan pyykätä, kopistella matot (kuuluu työnkuvaan), mopata lattiat vaan vaimoa haluaa ne konttaamalla ottaa johon en minä suostu. pölyt osasin ennen pyyhkiä enää en kun en tiedä millä rätillä milloinkin otetaan on mikrokuitua, nihkeää, kuivaa, kuivan nihkeää
  5. T

    rakas vaimoni

    Ja naiset kun aina haluaa romantiikkaa, hellyyttä. näin ainakin vaimoni ystävät viinipäissään puhuvat, kuinka voinkin olla niin romantinen, kuinka voinkin osata ottaa vaimoni huomioon vielä näinkin monen vuoden päästä ym ym haluavat samanlaisen miehen, olen luvannut tulla heille varamieheksi...
  6. T

    Kuinka saada vaimo lisääntymään

    no ei kai halua kun ei suostu jättämään ehkäisyä pois?!?
  7. T

    Kuinka saada vaimo lisääntymään

    ei käytä pillereitä on vakituinen ehkäsin,sisäinen
  8. T

    Kuinka saada vaimo lisääntymään

    en käy kaupassa, mutta aina olen lapset hoitanut. Ottanut lapset ulos että vaimo saa milloin siivota, kokata, leipoa, levätä tai vaikka palstailla
  9. T

    rakas vaimoni

    rakas vaimoni muistatko ne vuodet? Montako niitä olikaan, kerro minullekkin!
  10. T

    Kuinka saada vaimo lisääntymään

    Väittää että on vauvakuume, täälläkin siitä kirjoittanut vaan kuitenkaan ei ole valmis jättämään ehkäisyä pois?
  11. T

    rakas vaimoni

    kyllä tiedän ellei ole sitä vaihtanut
  12. T

    rakas vaimoni

    Rakas vaimoni et olisi noin ilkeä ja nauraisi minulle noin ilkeästi etuhampaillasi
  13. T

    G: montako lasta, montako haluaisit..

    neljä lasta ja lisää saisi tulla. Mieheni haluaisiko lisää? en tiedä kun ei ole miestä, mutta vaimoni ei halua
  14. T

    rakas vaimoni

    Palstaileeko teidän miehet, en haluaisi olla ainut karvakasa joukossa.
  15. T

    rakas vaimoni

    Oikeasti rakas vaimoni, en malta pitää tätä salaisuutena, paljastan tänä iltana ja voimme yhdessä alkaa palstailemaan. On vaimollani tunnukset tänne jossa kertoo myös että meillä neljä lasta. joskus olen sen nähnyt ja joskus ollut lapsemme kuvia täällä
  16. T

    rakas vaimoni

    Vaimoni ei todellakaan tiedä että olisin nyt tietokoneen äärellä, kun en itsekkään tiennyt päätyväni tänne
  17. T

    rakas vaimoni

    ei minulla tietoa kuinka kauan palstaillut. Varmaan aika kauan kun milloin mistäkin puhumme niin aina on oikeassa ja kertoo tietolähteenä olevan plussalaiset. Ja kokkaa milloin mitäkin taikavuokia ja maailman parhaita pannareita, aina plussalaiset kehuneet maailman parhaimmaksi. Kumma vaan että...
  18. T

    Pistä MIES kauppaan ja vastaa puhelimeen joka sekunin välein

    Meillä vaimo hoitaa ostokset juuri tämän takia. Mutta kun olen töissä ja vaimo soittaa että liesituulettimen valo sammui, ei passaa yhtään ärsyttää kun pitää neuvoa kuinka se vaihdetaan
  19. T

    rakas vaimoni

    sinä kun viihdyt täällä niin hyvin, päätin minäkin tulla tutustumaan mikä täällä viihdyttää sinua niin paljon. Katsotaan minkä aikaa menee kun tunnistat minut. Tai entäs jos käy niin ettet tunnistakkaan vaan rakastut minuun täällä uudestaan. Rakas vaimoni, moikataan kun tavataan, palstalla...

Yhteistyössä