Hakutulokset

  1. T

    väsään aamupalaa ,yllätystä?

    en tiedä, onneksi kelpaan vaimolleni se riittää ja lapsetkin vielä kutsuvat iskäks eikä äidiksi sekin riittää
  2. T

    väsään aamupalaa ,yllätystä?

    ei ole teppo ja piti ihan koklata haarojen väliin ja tarkistaa oletko oikeassa
  3. T

    rakas vaimoni

    meillä välillä häiritsee kun on rauhallinen ilta lasten suhteen ja odotan vaimoa leffan katsomiseen. toinen niin koukussa tänne että ilta venyy ja venyy. milloin tarkkailee kuka lähtee synnyttämään milloin on jonkun mies kadoksissa. en ymmärrä kun jutut ei täältä häviä eikä tunnu loppuvan
  4. T

    rakas vaimoni

    minulla ei ole tarvetta todistella miehisyyttä täällä. touhutipat on vaimoni ja minun välinen vanha juttu alkuajoilta, ajattelin pikkuisen paljastaa itseäni jos hän nyt sitä enää muistaa.. tarkoitus ei ollut pitää tätä salassa pitkään, halusin yllättää vaimoni että osaan minäkin vaan ei tainnut...
  5. T

    rakas vaimoni

    no jussi hyvää päivää! en tiedä mitä kestän, ehkä se vaimon palstailu oli kuitenkin helpompaa kestää kuin palstailla itse. en ole koskaan harrastanut mitään palstailua ja aika hmmm miten sen sanoisi värikästä porukkaa täällä. meillä vaimo siirtänyt verissään palstailu innon lapsiinkin, tytär...
  6. T

    Hitto että miehet pääsee helpolla....

    kai jokainen mies osaa pukea edes omat lapsensa? jos vauvalle saa puettua ne ihmeelliset naruvaatteet niin leikiten osaa isommat lapset pukea
  7. T

    väsään aamupalaa ,yllätystä?

    koko talo nukkuu elukoita myöten
  8. T

    väsään aamupalaa ,yllätystä?

    kiitos, nyt muistin että vaimoni lapsuuden herkku oli paahdetun leivän päälle voita ja hunajaa. Teen sellaisia, mutta ensin terveellinen leipä jonka päälle salaatin lehteä, kurkkua ja paprikaa
  9. T

    olispa kiva tietää onko täällä tällä hetkellä muita

    mutta missä ne muut miehet on? en ole tavannut vielä ketään?
  10. T

    väsään aamupalaa ,yllätystä?

    sinäpäs sen sanoit!
  11. T

    rakas vaimoni

    niin minun vaimoni nyt nukkuu eli kukaan teistä ei ole vaimoni ainakaan tässä elämässä
  12. T

    väsään aamupalaa ,yllätystä?

    vaimo nukkuu, kerrankin osaa sunnuntaina nukkua minä väsään aamupalaa, harmi kun ei kaupat auki, olisin ostanut tuoreita sämpylöitä. No pitää kelpuuttaa paahtoleivät paahtimesta millähän oikein yllättäisi?
  13. T

    rakas vaimoni

    Älkää hehkuttako että on maailman parasta ennen kuin olette tehneet ja maistaneet itse, tarjoilkaa vasta sitten miehellenne hehkutuksen kera tai jättäkää tarjoilematta
  14. T

    Oon valvonu koko yön!

    eikö voisi puhua jollekin? puolisollle? sisarukselle? ystävälle? väsyneenä on turha alkaa pohtimaan vaikeita asioita
  15. T

    Jos mies laittaa sähköpostiin monta <3 merkkiä niin mitä se tarkoittaa?

    te naiset olette itse opettaneet nuo merkit, teidän pitää itse tietää mitä ne tarkoittaa. vaimonikin kun laittaa sähköpostia minulle töihin kun ei saa puhelimella kiinni niin niissä on vaikka kuinka monta <3 merkkiä, varsinkin kun pyytää jotain
  16. T

    mitä isä voi tehdä teini tytön kanssa

    mutta asiantuntijat tietävät kertoa että murkut kaipaavat aikuista ja heidän aikaa? pitää ottaa selvää murkun kavereista ja mitä he tekevät vaan kuinkas otat? käytiin synnytysvalmennuksessa kun tämä teini syntyi, pääsisikö nyt uudestaan teini synnytysvalmennukseen?
  17. T

    mitä isä voi tehdä teini tytön kanssa

    ei mitään, olla vaan kavereiden kanssa
  18. T

    onko miehesi sanonut sinulle näin?

    seksin jälkeen älä valehtele? mitä seksissä voi valehdella?
  19. T

    mitä isä voi tehdä teini tytön kanssa

    tyttö ei ilkeä kaupungille isän kanssa, ei suostu lenkille isän kanssa. ainut minne suostuu on veneretkelle saareen makkaranpaistoon, mutta rantaankin pitää ajaa eritahtiin pyörillä. pojan kanssa onnistuu vaikka mitkä jutut, uinti reissut, lenkkeilyt. onneksi on vielä kaksi pienempää...

Yhteistyössä