Hakutulokset

  1. F

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Äitee: Mulla on kans ihan kamala tuo maha. Välillä ummettaa ihan tosissaan.. Tosi ikävä vaiva enkä muista et ois ennen ollut. Tänään on ollut muutenkin tosi huono olo. Pahaa tekee koko ajan. Se hieman auttaa kun käy roikkumassa ulko-ovella haukkaamassa raitista ilmaa. Saas nähdä kuinka...
  2. F

    Kuka ei ole vielä ostanut lahjan lahjaa??

    En ainuttakaan vielä, aikas iso urakka edessä myönnetään...
  3. F

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Pahoitteluni kaikille keskenmenon kokeneille :hug: Se on todella ikävä tunne. Täällä mennään flunssan kourissa, mutta sen verran sain hyviäkin uutisia että kun kävin neuvolatädin juttusilla tänään.. Hän sanoi että ihan normaalisti pitäisi päästä keskussairaalaan ultriin jne. Vaikka lakko...
  4. F

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Jospa minäkin varovasti liittyisin mukaan... Eli täällä odotellaan toivottavasti saapuvaksi uutta perheenäsentä heinäkuun alkupäivinä. La 3.7. Loppukesästä koettu keskenmeno hieman jarruttelee iloa uudesta raskaudesta, mutta toivottavasti kaikki menis nyt hyvin. Viides lapsi olis kyseessä...
  5. F

    Iltapala G!

    Meillä oli sämpylöitä mitä tuossa paistelin ja vispipuuroa (puolukasta)
  6. F

    heili karjalasta

    Laitoin sulle viä yv.tä
  7. F

    Siivooja

    Pidän työstäni, mutta tuskin teen loppuelämääni. Sopii tämän hetken elämäntilanteeseen hyvin.
  8. F

    Heili karjalasta!!!

    Laitoin yv.tä!
  9. F

    taitaa tulla lääkäriin lähtö

    Pronaxen on hyvä kuumelääke. Vaikuttaa hitaammin aluksi mutta vaikutus kestää huomattavasti pidempään kun esim. panadolilla.
  10. F

    taitaa tulla lääkäriin lähtö

    Tuollaista on liikkeellä, meillä ihan samantyyppistä tautia. Menee yhtä nopeasti kun tuleekin, vaan lujille ottaa.
  11. F

    mistä tietää onko tyhjentynyt...

    Täällä meilläpäin tehdään jälkitarkastus omassa terveyskeskuksessa jossa ei mitään ultrausmahdollisuutta. Vähän olen miettinyt että mahtaako ne siellä nyt sitten luotettavasti sanoa että juu kaikki on kunnossa.
  12. F

    Kuukautiset keskenmenon jälkeen

    No mä kans odottelen. Mukamas on alkamas mutta ei sit kumminkaan. jotain olematonta vaan. Ota tästä ny selvää. :(

Yhteistyössä