Hakutulokset

  1. F

    Mä olen aivan oikeasti alkanut miettiä siivojan palkkaamista kotiin...

    No enpä sanois... Kaikki ei ole juoksevia mutta kuluja kumminkin. Koneet, välineet, auto millä niitä kuskaat, työntekijät ja tosi hyvä tuuria että saat sellaisia jotka tekee työn hyvin. Työvaatteet. Ja jos kohteita on paljon, kaikissa on oltava omat työvälineet. Kirjanpito...
  2. F

    Mä olen aivan oikeasti alkanut miettiä siivojan palkkaamista kotiin...

    Juu toki, jos haluaa maksaa toisille palkkaa, juoksevat kulut, menettää yöunensa, juosta pesuainetukuissa jne jne. Niin mikäs siinä! =)
  3. F

    Mä olen aivan oikeasti alkanut miettiä siivojan palkkaamista kotiin...

    Joo se on se mitä firma saa, työntekijän osuus ei ihan yllä sinne... :laugh:
  4. F

    Hoitaja kotona?

    Palkka ei ole ainoa menoerä. Jos palkkaat hoitajan kotiin olet työnantaja ja maksat vakuutukset, sos. turvamaksut, tilität verot, teet vuosi-ilmoitukset yms. Nämä sivukulut lisäävät palkkaa melko huimasti.
  5. F

    Mä olen aivan oikeasti alkanut miettiä siivojan palkkaamista kotiin...

    Aika paljon maksaa ja normaalissa kotisiivouksessa ei keräillä leluja ja pyykkejä lattioilta vaan siivotaan vapaat pöytä ja lattiapinnat. ja tietty wc.t ja tämmöset. lasipinnoilta tahrat ja mattojen tamppaus ja tuuletus. Vaihtelee firman mukaan. Hinnat lähtee 25 euroa/h ja siitä ylöspäin...
  6. F

    lklv

    Meillä on kanssa pikkuinen lapsi. Ikää 4v. ja pituutta 92cm.
  7. F

    Kuinkas monella alkaa SÄÄSTÖKUURI?

    Meillä säästetään lähinnä ruokamenoilla. Tehdään ite oikeastaan kaikki leivästä lähtien. Välillä pidetään puuropäiviä kun muksut syö kumminkin kerran kunnolla koulussa ja hoidossa. Ja taas peruuttelin ison kasan lehtitilauksia ja kirjakerhojuttuja. Nyt maksellaan urakalla laskuja pois niin...
  8. F

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Uutta vuotta täältäkin! Tästä vuodesta tuleekin taas varmasti erilainen uusine haasteineen, mutta niitä kohti. Uusi vuosi juhlittiin rauhallisesti, ruokaa rajallisesti ja hyvissä ajoissa nukkumaan.. Vauvamasu alkaa punkea näkyviin pikkuhiljaa olo on vaihteleva, mutta siedettävä. Ainoa...
  9. F

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Ei ne välttämättä kuulu vielä ekalla neuvolakäynnillä. Mut toisella sit ainakin. Tää alku on vaan tällästä odottelua ja ihmettelyä että onkohan siellä mahassa elämää. Mulle tuli np ultra aika joulukuun puoleenväliin, sitä saa nyt alkaa jännäileen.. vesis+ aapeli ja 9+1
  10. F

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Mä aianakin ymmärsin. Jos istun vähänkin kauemman aikaa koneella alkaa samantien etoon. Noi värit ja teksti. Aika outo juttu, mutta niin tosi. Muutenkin on olo kyllä ollut enemmän ja vähemmän hyvä. Ruoka ei maistu mutta päikkärit sitäkin paremmin. Töiden jälkeen on ihan poikki.. Vesis+...

Yhteistyössä