Hakutulokset

  1. F

    ihanku tuolta alapäästä tulis joku ulos

    Varo ettei lattialle tipahda :saint: No ei vaiskaan, ehkä sulla alkaa oleen lähdön hetket käsillä.
  2. F

    "Risukattokruunu" valmis *kuvat*

    Hieno! Jokohan pian kehtais alkaa virittelemään valoja ulos leimaantumatta hulluksi (lue hullummaksi kuin ennen)
  3. F

    onkohan tästä siivoomisesta mitään hyötyä

    Juu ei auta.. Välillä niin turhauttavaa hommaa koko siivous. Vaan eipä voi oikein tekemättäkään jättää.
  4. F

    Mitä mieltä tällasista vieraista?!!!!!

    Meillä kävi ennen tälläisiä vieraita, mutta ei käy onneksi enää!!
  5. F

    Voi miksi mä oon tänään tämmönen patalaiska vätys..

    Ja täällä samanlainen aamu.. Jopa roska-astiat olen saanut pestyä, mikä suoritus..
  6. F

    Absolutisteja?

    No periaatteessa olen ollut jo vähän aikaa, pari vuotta vissiin, en tiedä onko läpi elämän jatkuva trendi, mutta tällä hetkellä en kaipaa ollenkaan..
  7. F

    NUKKUUKO MUUT JO???

    Meillä muut nukkuu, paitsi nuorimmainen alkoi juuri ähräämään jotain, toivottavasti ei herää.. :/
  8. F

    Kivan päivän päätteeksi oli ihan kiva iltakin :), mutta yksi "varjo" on riesana :(

    Samaa miekin tarjoan, tai aika auttaa mutta se nyt on tähän lähtöön huono vaihtoehto.
  9. F

    Tais loppua iltalenkit tähän..

    Toi on tosi ikävää, täällä meilläpäin kanssa pyörii joku kaheli kolistelemassa ja kyttäilemässä ikkunoiden takana, poliisi ei kuulemma mahda mitään kun ei tee kenellekään "pahaa". Raivostuttavaa!! :x
  10. F

    Mitäs on lasissa/tölissä/pullossa? ;P

    Ei mitään :saint: Nälkä olis kyllä..
  11. F

    Onko sikiö mielestäsi ruma sana?

    No ei kauniskaan millään lailla, en ole itse käyttänyt moista sanahirviöö..
  12. F

    Hu-Huu kotiäidit, mitä teet puoleenpäivään mennessä??

    Mun aamuun on tähän mennessä kuulunut seuraavaa. Herätys 6.45 lapset hereille, vaatteisiin, aamupalalle ja autoon. 3 lasta koulun pihaan klo 8, yksi päiväkotiin ja mies tuli meidän kyydissä töihin. Vauvan kanssa kotiin, torkku hetkeksi, aloitin siivouksen. Pyykkiä koneeseen ja edellisiä...
  13. F

    uskomatonta toi meidän tyttären aamutoiminta.

    Meillä on 3 samanlaista ja ikääkin jo enemmän.. Että toivotonta tuo aamutouhu.
  14. F

    Käykö laivalla pankkikortti?

    electron toimii vaihtelevasti, jos satelliittiyhteyksissä häikkää ei toimi. Kantsii varata myös käteistä niin ei mene reissu pilalle sen takia.
  15. F

    Hidasta on laihdutus, huhtikuun eka päivä aloitin, nyt vasta 5.5kg lähtenyt.

    Niin juuri, kun laihduttaa hitaasti, mutta tasasísesti on suurempi mahdollisuus onnistua pitämään kilot jatkossakin loitolla.
  16. F

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Meidän tytöstä tuli juhannusprinsessa!! Aattona hän tulla tupsahti maailmaan, nyt nautitaan tästä ihanasta vauvaelämästä joka kiitää niin liian vauhdilla ohi..
  17. F

    G: Ovatko kaikki synnytyksesi alkaneet "samalla tavalla"?

    Ei ole mennyt saman kaavan mukaan. Ekasta meni vedet kotona, toisesta alkoi supisteleen, kolmas vaan tuli pari supistusta ilmeni ennen syntymää, neljäs lähti tulemaan "normi" supistuksilla.
  18. F

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Kuulumisia pitkästä aikaa täältäkin. Olo on ollut tähän asti mitä mainioin lukuunottamatta supistuksia jotka on kiusannut jo yli 10 viikkoa. Tänään on ollut tosi huono olo selkää särkee ja maha painaa. Supistellutkin taas enemmän mitä yleensä. Liitoskivut aivan järkyttävät, ei tahdo käveleen...
  19. F

    HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

    Heipä hei täältäkin. Voi että tämä aika juoksee nopeaan. Puoliväli ylitetty... Rakenneultrassakin käytiin tällä viikolla ja kaikki tarpeelliset osat näyttäisi olevan tallella. Että mukavasti siinä mielessä. Melkoista melskettä tämä asukki välillä pitää, mutta mukavahan se on kun muistuttaa...
  20. F

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Heipä hei! Kuulumisia välillä täältäkin. Olo alkaa tasoittumaan, neuvolassakin tuli taas käytyä. Kaikki ihan ok. Hemoglobiini oli tosin laskenut, mutta siitä selviää rautatableteilla. Paino on 3-4 kiloa miinuksella, mutta vauvan sydän löi hurjaa tahtia eli tämä on vaan äidiltä pois... Joko...

Yhteistyössä