Hakutulokset

  1. trady

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä alko uus kierto! Nyt kp 3 menossa. Kierto taitaa olla sen 28 päivää.. Kännykällä en saa fonttia punaseks :( Ilmeisesti mulla oli rehellinen flunssa ja kaks viikkoa ollu lämmöt koholla.. Outoa kyllä. Ilmeisesti flunssa myös kipeytti tissit, ne kun ei ikinä ole kipeänä :o
  2. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jos tulee rusehtavaa vuotoa, menossa jo kp29 ja clearblue digi näyttää "ei raskaana", voiko siihen jo luottaa? Kuitenkin flussa alkoi (mahdollisena) kiinnittymispäivänä (dpo 5), tissit kipeät ensimmäisen kerran vuosiin, toista viikkoa lämmöt koholla ja vatsassa uudenlaisia tuntemuksia.. :unsure:
  3. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mullakin on täällä haamujen haamuja/viivapaikkaa rfsu halpistesteillä. Kp 29, jotain verituhrua tuli kaks pv sitten.. Menkkoja ei kuitenkaan. Eikä selkeetä plussaa edes niillä "näyttää 6 päivää aikaisemmin." Oon hämilläni :( Ostin digin ja jos huomiseen malttais :P :D Onpas moni samassa...
  4. trady

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä en muuta osaa sanoa, kuin et toi on niin ärsyttävä tilanne. Mulla oli sama tässä kuussa, se oli kuitenkin onneks vasta dpo +3 :(
  5. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oi, onnea!! Missä kohtaa sä sait ekan plussan? Mulla täällä kp 28, pientä tiputteluvuotoa muttei yhtään menkkamaista. Rt kuitenkin nega..
  6. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mitäs kummaa toi viiva on tonne eksyny? Ei ilmeisesti ihan luiska oikeassa kohtaa, kun kontrolliviiva on puoliks kuoren sisässä.. http://aijaa.com/HGlkuH
  7. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä nukuin viimeyön aivan päin honkia samasta syystä. Heräsin vähän väliä, katoin kelloa et joko voi nousta ja testata :o :D
  8. trady

    Mies sanoo, että meidän vedenkeitin on rikki.

    Jospa kotona se vesi vaan jäähtyy nopeampaa jostain syystä?
  9. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikka! Yk 0/1. En erityisesti tähdännyt vielä ovikseen, mutta vahingossa limasta päätellen taidettiin osua siihen.. Vasta jälkeenpäin googletin ja sain tietää liman olevan oire 8) Minä 24 v, mies 26 v. Esikoisesta haaveillaan. Ehkäisyn (kumin) jättäminen oli jännittävä päätös, mutta nyt ollaan...
  10. trady

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pahenee vaan? Hui kauhee (n) Ei kai tästä selkeämpää negaa vois saada.. :poop: Mut oon kyllä aika hätähousu noitten testien kanssa :sneaky: Niinkun ilmeisesti moni muukin. Ihanaa vertaistukea!
  11. trady

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hahahahah, loistava :ROFLMAO: Miten ihmisten pää kestää tätä yrittämistä. Analysointia, monta kertaa laskee uudestaan kalenterista päivät, jatkuvaa googlettelua, oman kropan tunnistelua.. Huhhuh. Teille pidempään yrittäneille respect ja tsemppiä :alien: Helpottaako tää jossain vaiheessa vai...
  12. trady

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mitä tarkottaa ON? :D :D Ei mulla kaikki muumit ole laaksossa enää.. Tänään ajoin autolla kouluun, kun Voicelta tuli eilinen mysteeriääni -kilpailun uusinta. Joku nainen voitti sen ja oli ihan innoissaan. Aina mä oon toisten ilosta herkistyny, mutta mä aloin itkemään! Ihan kunnolla...
  13. trady

    Groupon lopetti, miten lahjakortit?

    Tottakai Groupon haluaa pitää omat asiakkaansa tyytyväisenä ja sanoo noin, siirtää vastuun yritykselle ja yritys ottaa kurat niskaansa. Eiköhän kaikki sopimukset rauennu siinä kohtaa, kun Groupon toimintansa lopetti
  14. trady

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussanneille! Täällä on lämpöä, flunssa, päänsärkyä ja nänneissä pitkät päällä, vaikka normaalisti ei ikinä :o Kipeä olen todella harvoin. Tiedä sitten mitä tarkoittaa.. Jossain luki, että flunssa saattaa iskeä 5. päivänä hedelmöittyneen solun kiinnittyessä. Keho laskee vastustuskykyä...
  15. trady

    Groupon lopetti, miten lahjakortit?

    Groupon myi halvemmalla. Jos ostit itse yrityksestä, esimerkiksi tukanleikkuu maksaa normaalista 20 euroa. Grouponin kautta se maksoi esimerkiksi 10 euroa.
  16. trady

    Groupon lopetti, miten lahjakortit?

    Kannattaa soittaa yrityksiin. Mutta älä suutu, jos eivät vastaanota lappusta enää. He eivät saa rahojaan Grouponilta, jolloin jäisivät reilusti tappiolle. Toivon, että kaikki yritykset joilta itse olen palveluita Grouponin kautta ostanut saivat rahansa.
  17. trady

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Paniikki kuulostaa tutulta. Mä oon kuumeillu nyt nelisen kuukautta, mies anto luvan tässä kuussa. "Tarvitaanko me tota kumia mihinkään.." Siitä mulla alko paniikki, joka kesti noin viikon. "En mä haluakaan", "en mä ole valmis", "en mä uskalla", "entä jos en rakasta." Sit se lähti helpottamaan ja...
  18. trady

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moi. Mä oon 24 vuotias, ei lapsia vielä. Jätettiin kumi ja välteltiin ovista, kun rupes niin jännittämään. Nyt kuitenkin vauvakuume taas kasvanu huippuunsa ja en malttais odottaa :sneaky: Kierrosta en osaa vielä sanoa, en ikinä ole seurannut. Nyt kp 19, saa nähdä onko vahingossa tärpänny heti...

Yhteistyössä