Hakutulokset

  1. trady

    Toiveena vauva 2017-2018

    http://aijaa.com/d2mPeC Onks tää nyt sitä mitä mä luulen... Ei kai noi haukutut clearblue plussatkaan noin vahvaa väärää voi antaa??
  2. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/d2mPeC Jäiks... Näkyykö teillä mitään? Tuntuu muuten, et kännykällä näkee ne liitetyt kuvat ja tietokoneella vaan linkit.
  3. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Elokulta2016 ei näy (n) Mikä kp/dpo sulla on? :) Muoks. siellähän se lukikin :censored:
  4. trady

    lasten kummi aikoo antaa lapsille lahjaksi ilmaistavaroita

    Sarkasmia, "rankka elämä". Mun kummilasten vanhemmat ei edes odota mitään lahjoja.. Lahjoja saa antaa, ei pidä.
  5. trady

    Toiveena vauva 2017-2018

    No kun en mä ajatellut kertoa koko yrittämisestä ennen rv 8...
  6. trady

    Toiveena vauva 2017-2018

    Jos mä jouluna kieltäydyn viinistä on se erittäin epäilyttävää. Helpoimmiten pääsen näyttelemällä juovani. Pitäis mennä myös kavereilla käymään, ne on useimmiten erittäin kosteita reissuja. Vaikea mennä ja sanoa "en juo", mutta en myöskään haluis jättää välistä.. Jouluna pitäis tulla plussa tai...
  7. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onko kokemuksia tosta apteekin oma herkkä (ultra) -testistä? Pitäis mitata jopa 10 mlu, mutta silti siinä sanotaan "vasta 15 päivää ovulaatiosta." Mullahan on sillon ollu menkat jo 3 päivää :D
  8. trady

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onko muilla ovulaation aikaan huono-olo? Mulla on tutkittu vaikka mitä, mutta ikinä ei ole syytä löytynyt. Nyt kun pari kk oon oloja seuraillu, tuntuu huono-olo asettuvan tähän oviksen paikkeille. Huono-olo kestää max 1-2 viikkoa, syön aivan väkisin ja itkua vääntäen. Sit alkaa yhtäkkiä kamala...
  9. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tuliko sulle joka kerta sellanen "nyt se on plussa" fiilis ja päätit testata? :LOL: Mulle tuli viimekierrossa noita mielikuvaharjoittelu plussia, mitkä kuitenkin oli negoja :sneaky: Nyt alkamassa mahdollinen ovis, kp 9..

Yhteistyössä