Hakutulokset

  1. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Himotestaaja moi. Oon tehny nyt kolme identtistä testiä :unsure: Kertokaa mulle onko nää nyt negoja vai plussia?
  2. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Sama testi kuivuneena luonnonvalossa? Voiko tää olla plussa? Help!
  3. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minä taas hei! Otin riskin ja karkasin onnistuneesti! Sovellus arvio viimesen 5 kk mukaan ovulaatiopäiväks 20. päivän lauantain. Nyt sain tälläsen: Tää kuva on käsipesun jälkeen, eli väri tuli heti. Oireina törkee imetyskipu ja limat (samat joka kk ilman ovulaatiotakin). Vähän pelottaa, et...
  4. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään kp 14 ja eilen väriä tikussa, mutta ei tarpeeks. Tänään en vielä testannu, olis nyt tarkotus ja törkee hätäkin, mutta taapero nukkuu päikkäreitänsä kirjaimellisesti mun päällä enkä pääse vessaan :sleep::cautious: Mahdollinen pakoyritys saattaa onnistua, mutta se saattaa myös herättää...
  5. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tilattu, kiitos vinkistä :love:
  6. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oho! :love: Vitsit kun olis itekin noin perillä kierroista! Tunnetko sen oviksen niin hyvin, että tiedät kummalta puolelta tulee? Taidankin siis alottaa kp 10 testailemaan (n)
  7. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hello taas Täällä kp 7, eikä yhtään huvittais testailla ovista. Olis helpompi vaan mennä oireiden mukaan, mutta ne ei kyllä tarkota ovisplussaa, sitä kun ei liene nyt tapahtuneen pariin vuoteen vaikka oireet on viimeset puolivuotta olleet kovat. Nyt siis yk 5 alkaa, yöimetys lopetettu ja saa...
  8. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla kans tuli tällästä esikoisesta (y)(y)
  9. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eilen en sit kerenny tekemään koko päivänä ovistestiä, kun ilallla vasta klo 21 ja oli taas jo ihan plank. Klo 16 tunsin kovan sekunnin kestäneen vihlasun, antaa vähän toivoa :love: Yöllä sit tehtiin talletus, toivottavasti ei liian myöhäistä. Oltu niin kiireisiä :mad:
  10. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tätä mä oon kans miettiny, et jos imetys estää edelleen sen ovulaation. Eilen tutustuin Gordonin yöimetyksen lopettamisneuvoihin, mutta olin yöllä niin sekasin ettei tainnu tulla mitään :LOL::LOL: En oikein muista.. Voikohan ovulaatio-oireita tulla (aina vielä oikeaan aikaankin) vaikka ei...
  11. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos vastauksista @tossu-83 ja @viipulainen ! Aloin tikuttamaan kp 13 ja vahvat ovistuntemukset alko kp 15. Limat, vatsakivut, imetyskipu (lapsi 1.5 v) ym. Samat ovistuntemukset ollu joka kuukausi, mutta menkat alkanu silti. Jos leikitään, että viiva ei tummu enempää vaan katoaa taas, niin...
  12. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moi! Oon tällänen sivustahuutelija :ROFLMAO: Nyt yk 4 menossa ja otin ovistestit käyttöön (rfsu). Oon luullu, että niihin tulee aina kaks viivaa ja plussa on sit vahvempi. Mulla kuitenkin negatkin lähes täysin näkymättömiä, voiko siis pelkkä viivan tummuminen olla plussaa? Vai irtooko sitä LH...
  13. trady

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moi! Tuleeko kenellekään muulle morkkis raskaustesteihin menneestä rahasta, kun menkat alkaa? Aina vaan kuvittelee, et nyt tähän tulee plussa ja ostaa ja tekee testin. Lopulta ne menkat tulee ja harmittaa testeihin (roskiin) menneet rahat.
  14. trady

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Moikka! Täällä laskureiden mukaan LA ihan kuun vaihteessa, riippuu mistä laskee. Toivottavasti teitä ei haittaa, jos valitsen sen 1.9. ja tuun tälle puolelle :o :) Kivempi olla alusta asti mukana, tuntuu et elokuiset on jo niin pitkällä. Neuvola 12. päivä, nyt menossa 5+2. Oireina matala...
  15. trady

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    En tiedä onko tekstiviesti kylmä, mutta ainakin he saisivat reagoida rehellisesti? Jos kasvotusten sanoo voi kasvoilla olla näytelty ilme, vaikka hyväähän sekin tarkoittaisi. Itsellä kans edessä entiselle parhaalle kaverille ilmoittaminen. Välit viilentyny huomattavasti enkä tiedä tuleeko...
  16. trady

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täh, ootko varma? Viiva näky kuitenkin niin hyvin! :(
  17. trady

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    http://aijaa.com/biqTFt Kovin on vahvistunu päivän aikana, yllä eilen aamulla ja alla tänä aamuna :) Jos huomenna uskaltais tehdä digin... Mulla aina vaan kolikot kilisee silmissä kun pissaan siihen :D
  18. trady

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mandee, eikös se kiihko ole korkeimmillaan rakastellessa poissa omasta sängystä :ROFLMAO::geek:
  19. trady

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    -tanjuska siirsi mut tänne, tänään ilmeisesti plussasin :) Jänskää, vielä ei menkat myöhässä tosin.. Et oon mahdollisesti aivan liian aikasin liikkeellä. Huomenna taas testiä. Ainut oire on käsittämätön hajuaisti, kaikki haisee vahvasti ja erilaiselle :LOL: Trady, 24v. 1.lapsi, 31.8.2016, TAYS
  20. trady

    Toiveena vauva 2017-2018

    Paksu ollakseen pelkkä viivanpaikka :o Ei niitä yleensä saa edes kuvaan näkymään, saati noin selvästi.

Yhteistyössä