Hakutulokset

  1. Härski Kottarainen

    Mikä sulla on soittoäänenä?

    movetron- ei kenenkään maa
  2. Härski Kottarainen

    Haluun toisen vauvan :)

    noniin, eilen puhuttu ja syön nämä pillerit loppuun jotka kestää pari viikkoa ja sitten heitän pilsut nurkkaan ja lapsi olisi tervetullut :heart: Kauhee vauva kuume :ashamed:
  3. Härski Kottarainen

    Auttakaa äkkiä; Ilkeitä asioita sä teet... kenen kappale

    höh en kerenny... :( oli teininä mun lempi bändi..eli disco
  4. Härski Kottarainen

    Haluun toisen vauvan :)

    :laugh: juu :D sisäpiiri juttu :laugh: ei varmaan moni tajuu mistä toi nikki tulee :snotty:
  5. Härski Kottarainen

    Haluun toisen vauvan :)

    Miten niitä tehdään? :laugh: siis kun, pillereitä syön nyt niin täytyis varmaan lopettaa ne piakkoin, kun eikö pillerit edes auttaa siinä että ei saa lasta aluille niin helposti? Mieskin oli yhtäkkiä menossa mukana ja toinen olisi tervetullut :whistle:
  6. Härski Kottarainen

    onko kellään palkka 1000??

    Muuten tuli mieleen, että mun äiti joka on hoitanut jo päälle 10 vuotta lapsia kaupungilla niin ei jää verojen jälkeen kuukaudessa käteen kun 1300e ja tää on tosi. Ei siis kovin huima palkka vaikka on niin vaativaa työtä. Ja koulutkin kävi työn ohessa, mutta ei se palkaan vaikuttanut, jotain...
  7. Härski Kottarainen

    Mitä hyvää ostan kaupasta?

    aaaaah, kun on niin paljon oikein hyviä ehotuksia, mies nyt meni kauppaan ja kohta täytyisi ilmoittaa mitä haluisin ;)
  8. Härski Kottarainen

    kyllä nyt jaksaa, röyh

    NÄLKÄÄÄÄÄ.. haluun kans..
  9. Härski Kottarainen

    Onks täällä muitakin kuin rikkaita?

    kaikki mitä tulee ni ne myös menee, eli ei tunneta itseämme rikkaiksi.. :ashamed:
  10. Härski Kottarainen

    onko kellään palkka 1000??

    mun miehellä, kahden viikon palkka on päälle 1000e ja siint on jo verot pois
  11. Härski Kottarainen

    Mitä hyvää ostan kaupasta?

    Himo iski johokin, mutta en tiedä mihin :D
  12. Härski Kottarainen

    Hahahahha hehehehhehh, kun mua niin naurattaaaa :D

    Nonii joko mut nyt jo tunnetaan täällä :laugh: tervehdys vain kaikille!! :wave:

Yhteistyössä