Hakutulokset

  1. Härski Kottarainen

    menee hermot 1 vuotiaan kanssa!!!

    Kuulostaa oikeesti NIIN tutulta :) :hug: oon kanssa ihan loppu, tekee pahoja, kiljuu/huutaa ja ei tottele mitää. Nauraa van kun sanoo ei, tai sitten toistaa sanan ei ja jatkaa esimerkiksi kukkamultien syömistä.. niin ja meidän poika on 1v1kk eilen oli päivällä pojan mummi hoitamassa niin sain...
  2. Härski Kottarainen

    Ketkäs haaveilee kakkosta? esikon ikä? oma ikä?

    haaveilen kyllä, minä 22v ja poika 1v1kk
  3. Härski Kottarainen

    Oisko taas ylläriyv:n paikka

    ISO KIITOS KAIKILLE :hug: :flower: :flower: :flower:
  4. Härski Kottarainen

    uskallatko kertoa etunimesi?

    Heidi täällä moi :) :wave:
  5. Härski Kottarainen

    Elias, Elmo vai Samuli nimeksi?

    samuli kristian on kiva :)
  6. Härski Kottarainen

    Oisko taas ylläriyv:n paikka

    tänne kans :D :wave: saapi laittaa.. :flower:
  7. Härski Kottarainen

    syökö joku oikeesti noita valmispaskoja???

    kyllä miusta se on hyvää :) makuasioista ei voi kiistellä. Aina välillä jos ostan jotain valmis ruokaa itselleni niin se on juurikin tuota lasagnea :) että näin.
  8. Härski Kottarainen

    Ei sitten mies selvinnyt.

    Kyllä, luin just saman jutun ja sen ketjun silloin, niin surullista niin surullista :'(
  9. Härski Kottarainen

    Miten saatte vauvat syömään soseita???

    Itse huomasin tämän jipon tänään :) ollaan tässä jo viikko kaks taistelu tuon 1v1kk syömisen kanssa kun sylkee kaiken ulos ja alkaa raivoamaan kun vain näkee lusikan niin tänään sellainen pieni purkki meni sosetta tuosta noin vain kun annoin samalla itse nyppiä pieniä makkaran palasia suuhun :)...
  10. Härski Kottarainen

    Miten saatte alapään "posliiniksi"?

    ihan vain höylällä, perus höylä käytössä, ja ajan joka kerta kun käyn suihkussa..
  11. Härski Kottarainen

    Mitä??? Onko tämä toiminut kauankin?????

    Olen yrittänyt koko iltapäivän ja illan päästä tänne tuosta, kun minulla on kirjanmerkeissä tämä sivu niin on aina vain lukenut että huoltokatko |O ja nyt vahingossa eksyin tänne toistakautta ja tämähän toimii :D noniin, olen jäänyt tietysti jostain paitsi :| :)
  12. Härski Kottarainen

    G:Ajatteko aina viivalleen sallittua nopeutta?

    en koskaan aja mittarin mukaan tasan.. pienemmissä nopeuksissa 5km/h yli ja suuremmissa 10km/h yli.. ja välillä tulee sitten ajettua vielä lujempaa yli sallitun nopeuksien oman mittarin mukaa..ja ainahan auton mittarit huijaa..
  13. Härski Kottarainen

    Tärkeä kysymys!! Onko eskimo jäätelöt pienentyneet??

    :laugh: sorry, toi otsikko kyllä voi johtaa harhaan, voisin vaikka muuttaa sitä ;)
  14. Härski Kottarainen

    Tärkeä kysymys!! Onko eskimo jäätelöt pienentyneet??

    jos on niin täytyisi vissiin valittaa |O :D :p
  15. Härski Kottarainen

    Tärkeä kysymys!! Onko eskimo jäätelöt pienentyneet??

    Vai minä suurentunut?? :D Tässä siis eskimo jäätelöö syöden ja ihmettelen, että onko nämä oikeesti pienempiä, kuin ennen?
  16. Härski Kottarainen

    Hmmm, kultalonkeroo, namiiii :P

    Mie löysin, mie löysin tänään tätä kultsi lonkeroo jota oon etsinyt jo monta päivää :D ja kyllä on hyvää, eikä tajua että humalaahan tästä juomasta tulee :laugh: :p
  17. Härski Kottarainen

    Mitä tulee mieleen edellisestä nimimerkistä? :)

    kertokaas mitäs tästä mun ihunasta nimimerkistä tulee mieleen :D Itse en oikein voi vielää sanoa mitä tulee mistäkin mieleen ennekuin joku laittaa nimimerkkinsä tänne :)
  18. Härski Kottarainen

    Meidän 1v1kk on aika jääräpäinen jo nyt :D

    sanan jonka oppi ekana oli "ite" aina kun annan lusikalla ruokaa, tulee sana ite, annan tuttipuulon tai nokkamukin niin ojentaa käsiä ja sanoo ite :D niin hassun oloista :D nyt on alkanut paljonkin yrittämään puhumista, kerran tuli toistona sana kissa, sanoi sen vain kitta, äiti tulee ätinä ja...
  19. Härski Kottarainen

    Jos ostatte kaupasta leivoksen tai jotain muuta hyvää kahvin kanssa niin, mitä ostatte?

    Itse sorrun joskus ostamaan dallaspullia tai sitten niitä munkkeja joissa on vaaleanpunainen kuorrutus ja sisällä kermavaahtoa ja mansikkahilloa :p makiaa on, mutta eipä enään tee mieli makeaa.

Yhteistyössä