Hakutulokset

  1. Härski Kottarainen

    Mitä teidän 1,5 vuotiaat osaa

    Minun 1,6 vuotinen poika on KOVA menemään. Koko ajan vauhti päällä, kirjaa lukee ehkä kaks sivuu ja sit menoks. Potkii palloo, kiipeilee tuoleilla ja pöydillä, yrittää laittaa sukkia ja kenkiä jalkaan. Vähän alkanut tulemaan jo piirteitä minä itse ja minähän osaan, eli jos joku ei onnistu mitä...
  2. Härski Kottarainen

    Jokainen mukaan! Mitä tulee mieleen ihmisestä nimimerkin perusteella? :)

    Ärrimurrista tulee mieleen, sellainen ihminen joka pihisee ja puhise täyttä häkää eteepäin :D ja välillä jos oikein sauhuu päässä niin alkaa murisemaan, mutta ei ole mitenkään ilkeä ihminen :) tummahiuksinen ja puhelias :)
  3. Härski Kottarainen

    Jokainen mukaan! Mitä tulee mieleen ihmisestä nimimerkin perusteella? :)

    olikos tämä minulle :) en oo aikoihi täällä nikillä käynyt, kun salasana oli unohduksissa :| mutta täällä taas :wave: ja se oli yksi tavallaan kaverin kaveri, mutta rivoja puhuva kaveri jos sen niin voisi sanoa, tokaisi noin minusta :D
  4. Härski Kottarainen

    Jokainen mukaan! Mitä tulee mieleen ihmisestä nimimerkin perusteella? :)

    Juuu, aika lähelle, en nyt kauhean pieni mitat 161/52 mutta oon kova heittää härskii vitsii ja osaan olla todella mustasukkainen. ei tainnu kuvaa enää näkyykää :P
  5. Härski Kottarainen

    Jokainen mukaan! Mitä tulee mieleen ihmisestä nimimerkin perusteella? :)

    Kuvan kyl vissii näkee kun menis kattoo miun entisii viesteij :whistle: mut älkee kattoko, vaan mitä tulee mieleen nimimerkistä :D :wave:
  6. Härski Kottarainen

    Mitä mieltä olette? Saanko tuosta meidän postista paketin, joka on mieheni nimellä?

    mut siis samaa sukunimeä emme omaa eli se on täysin vieras mihen nimi niille :snotty: kävi ihan naurattamaan tuo sanonta :laugh: no jos olisi tuttu myyjä niin varmasti saan.. täytyy huomenna käydä kyselemässä..
  7. Härski Kottarainen

    Ikävä...

    niimpä :/ kova ikävä on...
  8. Härski Kottarainen

    Mitä mieltä olette? Saanko tuosta meidän postista paketin, joka on mieheni nimellä?

    Tilattiin vaatteita, mutta miheni nimellä ja nyt hän kaukana poissa ja minun tekisi mieli hakea jo se vaatepaketti:D malttamaton, en suinkaan :whistle: se maksu tapahtuu suoraan sinne postiin niin eikö ne suostuis sen antamaan kun nätisti pyydän :laugh:
  9. Härski Kottarainen

    IRC- galleria pino, kaikki mukkaaa... :) onks nyt parempi!!!

    hei, ei tää oo mikään arvostelu ketju :kieh: ajattelin että ihmiset jotka haluaa niin laittaa kuvia tänne, toki saahan sitä arvostella, mutta ei tän pointti ollu se :ashamed: ja se kenen hampaita pilkataan, ne on minusta ainakin tosi persoonalliset hampaat. nyt lisää kuvia :) :wave:
  10. Härski Kottarainen

    IRC- galleria pino, kaikki mukkaaa... :) onks nyt parempi!!!

    aijaaaaaaa :whistle: Mistä päin sie oot sit? :)
  11. Härski Kottarainen

    IRC- galleria pino, kaikki mukkaaa... :) onks nyt parempi!!!

    http://irc-galleria.net/archive.php?nick=%5Ehepskukkuu%5E&album_id=all tuolta löytyy minä, ja kisu :) Lapseni kuvat näkyvät kavereille.
  12. Härski Kottarainen

    KAIKKI ONNITTELEMAAN MINUA :D

    juu, on Heidin nimpparit :)
  13. Härski Kottarainen

    KAIKKI ONNITTELEMAAN MINUA :D

    PALJON ONNEEEAAAA VAAAAAN!!!!!! :flower: :flower: :flower: joo ei yleensä muisteta ei... täällä jotkut rakkaat muistaa :heart: :snotty:
  14. Härski Kottarainen

    KAIKKI ONNITTELEMAAN MINUA :D

    Juhlat, kauheet juhlat, onhan minulla tänään NIMIPÄIVÄ :laugh: kakkua olen jo saanut, ja myöhemmin olisi muutama lonkero, savusauna ja grilliruokaa :p
  15. Härski Kottarainen

    Hyvää iltaa kaikille!!

    Mitä tänne kuuluu tänään? :whistle:
  16. Härski Kottarainen

    Hihiii, ei kysytty henkkareita alkossa :D

    siinä tiskillä oli joku iso lappu, että kaikilta alle 25v pitää kysyy henkkari.. en sitten tiedä..
  17. Härski Kottarainen

    Hihiii, ei kysytty henkkareita alkossa :D

    Joo tän te kaikki haluutte tietää :laugh: Pidän itseäni niin lapsen näköisenä, että olin ihan yllättynyt, että luulivat 26v, olen siis 22v :D kun eikös nykysin pidä kysyä kaikilta jotka ovat alle 25v näköisiä niin ne henkkarit? Ja yleensä miulta kysytään henkkarit ihan joka paikassa, aina :)...
  18. Härski Kottarainen

    Mitä kortteja löytyy lompakostasi?

    2 kela korttii plussa kortti s-etukortti ykköbonuskortti hygienikortti työturvallisuuskortti kirjastokortti teboilkorrti st1 kortti ajokortti 2xvisa electron onnelan silveri kortti kappahallkortti veikkauskortti club nokiakortti onhan noita :D

Yhteistyössä