Hakutulokset

  1. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Asia vaan on niin että hcg normaalissa raskaudessa tuplaantuu 1,5 päivän välein että sillä ei oo mitään merkitystä minä aikana sen testin tekee enään noilla viikoilla jos noinkin selkeitä plussia on saannut aikaisemmin ja nyt neaa :(
  2. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Pakko sanoa ettei tuo hyvältä silti näytä :( Voi olla että alkio oli tarttunu kohtuun ja nyt on irronnut, onko sellanen mahdollista?
  3. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Vaikka jo tärpännyt juuri on niin olen kahta-kolmea kuukautta vaille 18 vuotta kun lapsi syntyy :)
  4. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mitä?! Ei kai?! :eek::( Laita kuvaa testeistä!
  5. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mäkin olin aivan 100 varma että tässä kierrossa mitään muhun tartu ja kappas miten kävikään :LOL:
  6. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Eli lisäänkö listalle?
  7. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Kroppa saattaa helposti tuottaa oireita kun niin tahtoo raskaaksi... Monelle naiselle käy niin vaikkei olekkaan raskaana. Eikä niitä oireita oikeen voikkaan tulla ilman hcg'tä ja muita hormooneja. :( Jospa ois joku pöpö?
  8. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Hauska tuo testi, mulla näytti tyttöä :D
  9. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Kiva että säkin liityt mukaan :) Toivotaan että meillä kaikilla pysyy pienet mukana! :love:
  10. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mä soitin neuvolaan samana päivänä kun plussasin :LOL: Mutta joudunkin heti ekan kerran jälkeen vaihtamaan neuvolaa. Joo sama, täälläkin mä odotan sitä pahoinvointia :confused:
  11. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Yksi täältä on liittynyt ja ryhmässä on tällä hetkellä joku 7 ihmistä :) Mielellään otetaan sutkin mukaan, lämminmielinen odotusryhmä!
  12. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Plussanneet. Jos teitä kiinnostaa tammikuisten fb ryhmä niin laittakaa mulle yksärissä viestiä niin lisään sut sinne :)
  13. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mäkin pähkäilen kun plussan sain jo dpo 9... Viime raskauskin oli kaksosraskaus...
  14. I

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Mulla on neuvola 6+2 :ROFLMAO: 4+2
  15. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Tule ilmoittamaan sitten tänne niin voidaan lisätä sut listalle :)
  16. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Lisään sut listalle kun saat selkeän plussan nin voi olla sitten varma. Ja ettei heti tarvitse listalta poistaa :)
  17. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Oi ihana määrä lapsia! :) Onkos sulla ollut mitään oireita vielä? :)
  18. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Onnea! Voitko laittaa itsestäsi vähän tietoja niin osaan laittaa sut listaan :)
  19. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mikä tuo sormustesti oikeen on? Koskaan kuullutkaan? :o
  20. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mä käytän Minisunin multivitamin mamaa ja ei sisällä A-vitamiini (y) Kaikki muu tarvittava löytyy. http://minisun.fi/tuotteet/minisun-multivitamin-mama/ Saakohan muuten peperonia (sitä tulista vihreää kasvia tai mikä onkaan) syödä raskauden aikana? Koska se on mun heikkous :X3:

Yhteistyössä