Hakutulokset

  1. H

    Huhtikuun mammat 2013

    Moikka! Mulla la 4.4, tampereella asustelen ja kolmas lapsi tulossa. 8v ja 2,5v lapset odottaa sisarusta :) Onko ketään odottajaa tampereelta?
  2. H

    raskauspahoinnin pyörteissä, loppuuko tää koskaan? :(

    Kiitos :wave:, ostoslistaan siis turkinpippureita myös.
  3. H

    raskauspahoinnin pyörteissä, loppuuko tää koskaan? :(

    Miehelle lisää kauppalistaan ostettavaa :) kokeilen kaikkea, kun vaan pääsis elävien kirjoihin
  4. H

    raskauspahoinnin pyörteissä, loppuuko tää koskaan? :(

    esikoiseni on 2.luokkalainen ja tyttö päiväkodissa. En pystyisi millään hoitamaan tyttöä kotona nyt, itkeä tihrustan sängyssä kaikki päivät. Suihkuun en uskalla edes yksin mennä kun on niin kova huimaus. Nukun ja melkeinpä koko päivän siihen asti kun mies ja lapset tulevat. Kuulostaa varmaan...
  5. H

    raskauspahoinnin pyörteissä, loppuuko tää koskaan? :(

    Olin 4 pvää tipassa, olo kyllä helpottui kieltämättä hieman. Pystyin alkamaan syömään pieniä määriä, nyt en nesteytystä tarvitse ku pysyy nesteet sisällä, ainakin jonkin verran. Tää voimattomuus ja kakominen/ etovaolo on vaan kamalaa. Maha on kipeä ja tärisyttää.
  6. H

    raskauspahoinnin pyörteissä, loppuuko tää koskaan? :(

    Täytyy pyytää miestä hakemaan näkkäriä kaupasta, kaikkia konsteja kokeilen :) Kiitos vinkistä!
  7. H

    raskauspahoinnin pyörteissä, loppuuko tää koskaan? :(

    Ei kolme mielestäni ole monta..
  8. H

    raskauspahoinnin pyörteissä, loppuuko tää koskaan? :(

    Odotan kolmatta lastani, ja kärsin aivan tajuttomasta pahoinvoinnista. Kaikki päivät makaan sängyssä, vessassa oksentelen välillä ja taas makaamaan. Olen sairaslomalla ollut 2 viikkoa, enkä voisi kuvitella edes meneväni töihin tässä tilassa. En jaksa tehdä mitään, kuvottava ja etova olo jatkuu...

Yhteistyössä