Hakutulokset

  1. X

    Kirjoita synnyinkaupunkisi murteella, muut saavat arvata kaupungin.

    Aika Etelässä ollaan. Eikä ole siis Tamperekaan.. :p
  2. X

    Kirjoita synnyinkaupunkisi murteella, muut saavat arvata kaupungin.

    Mä en tiiä arvaaks tät kukaa, mut yritetää. Tääl me kuletaa dösäl ja luetaa uutiset lehest. Ja tän meijen kaupungin nimest me jätetää aina yks kirjain pois. Kyl se murre vaa on tarttunu vaik en ookkaa puhasjalkane. Iha täs vieres oon syntyny ja tääl suurimman osan elämäst eläny.
  3. X

    Tunteiden purkaus paikka 2013

    Juu, no meikkis on käynyt melko lähellä tuota pehmustettua huonetta myös ;) Sairastin lapsuuteni traumojen vuoksi monta vuotta masennusta. Mutta jostain kummasta se toivon kipinä aina mieleen kuitenkin tulee. Vaikka kuinka on oltu pohjalla. Kai se on ihmisen luonne vaan sellainen, että jaksaa...
  4. X

    Pituutesi ja painosi?

    167cm ja 57kg.
  5. X

    Tunteiden purkaus paikka 2013

    Tuo kuulostaa niiin tutulta. Itsekin olen pienen ikäni aikana kokenut jos yhtä sun toista. Joskus sitä miettii, että milloin on mun vuoro saada hyvää. Olen kuullut sanonnan, että jokaiselle ihmiselle annetaan vain sen verran taakkaa kuin kukin jaksaa kantaa. Toisinaan kyseenalaistan tuon...
  6. X

    Tunteiden purkaus paikka 2013

    Masentaa. Itkettää. Ei tunnu tulevan enää loppua tälle tunteelle, joka vetää mielen yhä synkemmäksi. Kolme pitkää vuotta seurattu useiden kavereiden, tuttujen, sukulaisten ynnä muiden onnea vierestä. Me ollaan se viimeinen pari ilman lapsia, joita muut katsoo säälien.. Tuntuu niin pahalta. Ja...
  7. X

    "raskausoire"-ketju

    No nyt ne menkat sitten alkoivat, noin 11 päivää myöhässä :'(

Yhteistyössä