Hakutulokset

  1. X

    G;Kamalin kipu mitä olet tähän asti elämässäsi kokenut?

    1. Menkkakivut 2. Sappikivikohtaus 3. Noroviruksen aiheuttamat vatsakrampit 4. Hammaskipu 5. Naulan uppoaminen kantapäähän 6. Ohutneulanäytteen otto rinnasta 7. Päänsärky
  2. X

    Kirurginen hampaanpoisto

    Multa on aiemmin tosiaan poistettu kolme ihan perinteisesti nyppäsemällä. Ekat 2 parantu tosi nopeasti ja muutenkin oli kivuton kokemus. Tuo kolmas sitten olikikin jo toinen juttu... Kipua kesti kolme viikkoa - itse kolo oli kyllä alkanut parantumaan hyvin, mutta hampaanpoistosta kitalakeeni...
  3. X

    Kirurginen hampaanpoisto

    Onko kellään kokemuksia kirurgisesta viisaudenhampaan poistosta? Kuinka kauan kesti parantuminen, tuliko jotain ongelmia? Mitä maksaa yksityisellä versus kunnallisessa? Itsellä olisi reilun kuukauden päästä aika ja hieman hirvittää... :x
  4. X

    Pelkään että lihon raskaana :(

    Voi s****tana, että ottaa päähän tälläset alotukset... :stick:
  5. X

    Ottaako vai eikö ottaa - ripsienpidennykset

    Itsellä ei noista ole hirveän hyviä kokemuksia... Pyysin luonnollisia ripsiä ja ripsitaiteilija laittoi pisimmät, mitä valikoimasta löytyy. Eikä omat ripseni todellakaan pystyneet niitä kantamaan. Suurin osa ripsistä oli laitettu todella huonosti ja osa pisteli koko ajan luomiin. Ihan järkyttävä...
  6. X

    Hoitovapaalta työkkäriin ja 5kk karenssi

    Jep. Koskee niitä, joilla ei ole mitään koulutusta. Työkkäri odottaa, että myös "hoitovapaan" aikana haetaan yhteishaussa vähintään kolmeen eri kouluun, jos peruskoulun jälkeen ei ole suoritettu mitään opintoja. Huom. Tuo vaikuttaa myös siihen, että jos otat töihin palatessa vastaan...
  7. X

    Negatiivisin paikkakunta/maakunta Suomessa?

    Lahti. Ehdottomasti. Ihmiset ovat toisiaa kohtaan tylyjä, ketään ei auteta, ajatellaan vaan omaa naapaa. Kadulla/kaupassa ei väistetä toisia - kävellään mieluummin vaikka päin!
  8. X

    Miten voitte elää sen tosiasian kanssa..

    Tuo kuulostaa todella myrkylliseltä suhteelta. Et ehkä koskaan saa itsetuntoasi kohenemaan, jos annat suhteessa miehen käyttäytä sinua kohtaan noin. Varmaan tuosta johtuen olet itsetuntoosi kolauksen saanutkin? Eihän sillä ole merkitystä, vaikka mies kehuisi sinua joka päivä maasta taivaisiin...
  9. X

    Miten voitte elää sen tosiasian kanssa..

    Hyvä jos minusta oli edes hieman apua :) Ei muutakun kovasti tsemppia ja muista pitää itsestäsi ja itseäsi arvossa!
  10. X

    Miten voitte elää sen tosiasian kanssa..

    Tuossa ei missään nimessä ole kysymys siitä, että aloittaja olisi läheisriippuvainen tai mustasukkainen/kahlitseva miestään kohtaan. Huono itsetunto saa mielessä kamalia asioita aikaan ja vääristää minäkuvan täysin. Sama käy esimerkiksi syömishäiriötä sairastaville. Aloittajan teksti tuntuu...
  11. X

    puristava kipu vasemmassa kyljessä

    Mulla on myös tuommoista, mutta johtuu siitä jos makoilen pitkään sängyllä esim telkkaria katsoessa. Tai tuolissa istuessa pitkään sellaisessa asennossa, että vasen puoli kropasta on ns "rutussa"... Ei varmaan vaarallista :)
  12. X

    Apua, miten siemennesteen saa pois akvaariosta???

    En ole ihan varma. Pistin vaan kovemmalle kun kuulin sanat: "keskustelupalsta kaksplus" ja juontaja jatkoi juttua kertomalla tästä keskustelusta ja luki aloittajan kommentin ja muutamia vastauksia. Lähdin siitä radion äärestä, enkä kuullut loppua..
  13. X

    Apua, miten siemennesteen saa pois akvaariosta???

    On tää kuitenkin sen luokan keskustelu, että radioon asti pääsi :headwall:
  14. X

    Tässä olis ja saa haukkua miten paljon vaan

    Niinhän se on! :) Täällä päin alkaa myös kohta puoliin uuden kodin järkkäily, kun on muutto edessä..
  15. X

    Tässä olis ja saa haukkua miten paljon vaan

    Luin kyllä tuon aloituksen tuolta välistä :) Se on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni, että ihmiset tekevät paljon asioita muiden takia itse sitä tiedostamatta. Mutta siis tarkoitukseni ei ollut paasata, enkä tarkoittanut niin että sinä olisit tässä liikenteessä sellaisella ajatuksella...
  16. X

    Tässä olis ja saa haukkua miten paljon vaan

    Jos itse siellä viihdyt, niin se on juuri sellainen kuin sen pitääkin olla. Tyylillisesti jokaisellahan on oma maku eikä yksi tyyli ole kaikkien totuus. Surullista on mielestäni se, että sinulla on niin kovat paineet saada kodistasi muiden mielestä tyylikäs, että laitat keskustelupalstalle kuvan...
  17. X

    Kellään kokemuksia ennustajista?

    No joo, onhan noita kaikenlaisia yrittäjiä. Mutta jollain lailla kyllä toisaalta uskon siihen, että sellaisia kykyjä on olemassa... Niitä ei varmaan montaa ole.. :)
  18. X

    Kellään kokemuksia ennustajista?

    En usko mihinkään "päivittäis"horoskooppeihin tai muihin, mutta tuo luonnehoroskooppi pitää ainakin minun kohdallani 98 prosenttisesti paikkaansa :D En minäkään luottaisi ennustajaan, joka ei osaa kyselemättä kertoa asioita menneisyydestä!
  19. X

    Kellään kokemuksia ennustajista?

    Onko kukaan käynyt koskaan ennustajalla tai tietäjällä, miksi heitä nyt sitten kutsutaankaan? Mitä teille on ennustettu ja ovatko ne toteutuneet? Itse en ole koskaan käynyt, enkä tiedä uskonko näihin.. Haluaisin joskus käydä mielenkiinnosta, avoimin mielin. Jos täältä kotipaikkakunnaltani...
  20. X

    Kirjoita synnyinkaupunkisi murteella, muut saavat arvata kaupungin.

    Dösää ja linkkua olen kuullut käytettävän, mutta voit olla oikeassa siinä, että linkku on varmaan suositumpi :) Itse oon kanssa sitä miettinyt, että kyllä se jää varmasti päälle tuo murre vaikka muuttaiskin muualle.

Yhteistyössä