Hakutulokset

  1. T

    Kuivausrumpu haisee!

    Suomi24 sivuilla oli jossakin ohjeita soodan käytöstä, poistaa kuulemma ummehtuneet hajut pesukoneista jääkaapeista,putkistoista, mutta harmi kun en tarkalleen tiedä käytännössä olen itse käsitellyt pari vanhaa komeroa ja homma piti tehdä niin että laitoin hyllyille ja pohjalle kostutetut...
  2. T

    Vaha vai öljy massiivitasoon?

    minä itse ainaskin käyttäisin öljyä, kärkkäisellä on ainaskin ollut myynnissä eräs puun suoja öljy, mitä on suositeltu jopa lasten puulelujen hoitoon lelut yms huonekalut, en muista nyt nimeä mutta se oli jokin finishing tai sinne päin, ja kaverilla on tapana aina keväällä terassi käsitellä...
  3. T

    Kuivausrumpu haisee!

    tuo ruokasooda voisi auttaa, luin jostakin että kostutetun talouspaperin laittaa ja ripottelee siihen soodaa, poistaa kuulemma pahat hajut
  4. T

    keräilykampanjat

    jep tuo becelin kampanja on vielä menossa tään kuun loppuun saakka ,eli osta 3 becelin tuotetta ja saat silikonisen sydän muffinsi vuan, sain vuan eilen ja oli ihan kiva juttu http://www2.becel.fi/heart_fi/
  5. T

    keräilykampanjat

    Huomasin arvontasivuilla että henkel nordenilla on menossa kampanja, eli pitää ostaa 5 tuotetta tolua, wcduck tai havin mäntysoopaa ja ostokuitit lähettää niin saa noin 20 euron arvoisen finlaysonin kesäkassin , aika on 15.3-30.6 ja kuitit osoitteeseen henkel norden oy keräilykampanja 2009...

Yhteistyössä