Hakutulokset

  1. G

    2011 Elokuisille oma pino :)

    Kai sitä vois varovaisesti tänne jo hivuttautua eikä vaan lueskella.. Pikkukakkosta siis odotellaan, esikoinen syntynyt 09/09. Esikoisen syntymän jälkeen toista "yritetty" säännöllisen epäsäännöllisesti, kunnes lopulta onnistui ja plussasin nyt heinäkuussa. Se meni kuitenkin kesken noin...
  2. G

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Heips kaikille! Pitkästä aikaa jaksan kirjoitella, kun oon kipeänä ollut niin kauan... ensin oli aivan järkyttävä vatsatauti jonka jälkeen iski angiina..ääh! Mutta nyt onneksi vihdoin vointi hyvä! Ihania poikauutisia tullut :flower: Onnea!! Meillä on nyt perjantaina ultra, saas nähdä kumpi...
  3. G

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Heips kaikille! Täällä ollaan kans kipiänä.. Kurkku on tosi kipee ja nenä vuotaa :ashamed: Ei oo kivaa kun on ollut näin mukavia ilmojakin! Kesä se sieltä kohta tulee, lumetkin sulaa jo nuin nopeasti:) Muuten ollut ihan hyvä olo, pirteä ja iloinen! Olen siivoillut kotona ja shoppaillut(Löysin...
  4. G

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

    Voi tiitu ja shaken suuren suuri :hug: teille molemmille!!! Mun ei olis kannattanut eilen hehkuttaa niiin hyvästä voinnista, ettei oksennuskaan ole tullut viikkoon... No tänään se taas alko heti aamusta, en meinannut neuvolaan ehtiä kun pyttyä niin halailin :ashamed: Neuvolassa syke oli...
  5. G

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

    Viimeksi olin kovin huolissani kun en saanut sydänääniä kotona kuuluville, mutta kaikki on onneksi hyvin, LÖYSIN NE TÄNÄÄN EKAA KERTAA!!! Jee! Kauheita molskauksiakin kuului, juuri niin kuin te kuvailittekin:) Hiukan helpotti, toisaalta huomenna on kyllä neuvola, että viimeistään siellä ne...
  6. G

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

    Siis ennen kuulunut ihan loistavasti ultrassa ja neuvolassa... mutta ei nyt kotona... :'(
  7. G

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

    En saa sydänääniä kuuluville! Nyt pelottaa. Ekaa kertaa koitin vasta tänään. viikkoja 13+6... En varmaan osaa ääniä etsiä, ja sit kun jotain löydän, luulen että ne on omani!! Ens viikolla vasta neuvola.. Muuten kaikki ollut hyvin, tai siis ei mitään outoa, oksennus lentänyt ihan normaalisti...
  8. G

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

    Ultrasta: Ollaan kaksi kertaa käyty, ensimmäinen kerta oli viikolla 9 tai 10 kun ei rviikot olleet ihan varmoja silloin. Ja sitten viikolla 12 oli toinen. Meillä niskaturvotus oli 0,8 eli käsittääkseni tosi hyvä, meilläkään ei kätilöstä saanut ihan kaikkea irti mitä olis halunnut:/ Siellä se...
  9. G

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

    Mä repäsin kans ja tilasin dopplerin:) Ihan pakko oli saada se, että saa varmistella että siellä se on ja pysyy:) Sitä vaan pelkään että en mitään muuta enää teekkään kun olen vaan ja kuuntelen möykkyä.. :ashamed: Hyvästi kaverit ja sosiaalinen elämä :wave: ei vaan, sitä tulee vaan niin...
  10. G

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Voi että, ihania kuvia!! Vielä en viitsi itsestäni laittaa, niin pikkanen kun on vielä, vaikka tuntuu että kyllä se sieltä pikkuhiljaa esiin on tulossa enemmän ja enemmän:)
  11. G

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

    Mahtuisko syyskuun odottajiin vielä yksi tyttönen lisää?:) Meillä on la 11.9, ja tosiaan ensimmäistä odotellaan kovalla innolla;) Nyt vihdoinkin uskaltauduin rekisteröityä, piiitkän aikaa olen palstaa seuraillut:)

Yhteistyössä