Hakutulokset

  1. A

    Otin hienon kuvan kissastani... ;)

    Näitä on kyllä niiin ihana katella =) :laugh:
  2. A

    G:mitä lasissa

    cocacola zeroa :p
  3. A

    Kuvia plussatesteistä

    Onnistuukohan minulta :) http://www.aijaa.com/v.php?i=3512651.jpg Kp29/26-30 siis tässä :)
  4. A

    G: Lempparihedelmäsi

    Jääkaappikylmä verigreippi on ihanaa. Lisäksi tykkään viinirypäleistä.
  5. A

    Rv-pinoa tiistaille! =)

    Täällä vasta 4+3 :heart: :heart: :heart:
  6. A

    Ensimmäinen lapsi tulossa

    Olen 87-syntynyt nuori tuleva äiti. La olisi 3.10. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia ja yhdessä kulkea raskautta eteenpäin muiden tulevien äitien kanssa. Laita yv:nä meseosoitteesi tai sähköpostini niin viestitellään :) :attn:
  7. A

    Vkon 5 kuumeilijat

    Tein äsken testin ja kaksi oikein selvää viivaa tuli :heart: Oon ihan täpinöissäni ja häkeltynyt.
  8. A

    Vkon 5 kuumeilijat

    Tänään on ollut kokoajan tunne että menkat alkaisivat, mut eipä oo alkaneet onneksi. Kaupungilla piti mennä oikein wc:hen tarkistamaan kun tuntui aivan että tulisi. Rusehtavaa vuotoa ei ole enään tullut. Vatsassa on nippaillut tänään ajoittain kovastikin. Ei jaksaisi millään odottaa...
  9. A

    Vkon 5 kuumeilijat

    Paljon onnea Kassulle ja vauvakuume83:lle minultakin :flower: Ja Empulle tsemppihali huomiseen testailuun. Itselläni on aika sekavat ja jännittävät fiilikset päällä. Rusehtavaa vuotoa on tullut nyt kaksi päivää pyyhkiessä. (aiemmissa kierroissa en ole huomannut) Mahassa vihloo välillä...
  10. A

    Vkon 5 kuumeilijat

    Huomanta! Kauheaa kiirettä on pitänyt. Aloitin uudet työt maanantaina ja iltaisin on ollut niin kova väsy että olen vain käynyt lukaisemassa palstalla. Tänään sitten iltavuoroon. Elikkä ensimmäistä lasta täällä toiveillaan. Itselläni ollut kuumeilua jo pitkän aikaa, mutta nyt on sitten...
  11. A

    Vkon 5 kuumeilijat

    Saanko liittyä pinoon? kp nyt 13/25-30 hieman epäsäännöllinen välillä, viimekierrot ollut kuitenkin 25-26. Oviksen ainakin luulen juuri bonganneeni :hug:

Yhteistyössä