Hakutulokset

  1. J

    Keskenmenon jälkeen plussanneet...

    Hassua, jotenkin olin lähes varma siitä, että olin kirjoittanut aikoinaan siihen km:n jälkeen kuumeilevien pinoon, mutta enpä ollutkaan. Kävin näköjään vain lueskelemassa. :) Koetin kai purkaa pahaa mieltä työntekoon ja "unohtaa vauvaprojektin" (siis ainakin palstailun), huonolla...
  2. J

    JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

    Muutama kommentti: En usko, että ainakaan kotimaisista mansikoista kannattaa huolta kantaa, täällähän vältetään useimpia torjunta- ja tehoviljelyaineita. Eli ilman huolta ainakin itse herkuttelen. :) Joulunvietosta en ota mitään paineita. Jos vietän aaton sairaalassa, niin tuleepahan ainakin...
  3. J

    JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

    Hei pitkästä aikaa! Lomat on lomailtu ja olen taas takaisin töissä (ja koneen äärellä). Kiva lukea kuulumisianne. Snoopylle: Pyydä ihmeessä uusinta-aika neuvolaan, kyllä sellaisen pitäisi järjestyä, jos sitä pyytää. On tuskaista odottaa epätietoisuudessa, joten varmistu ihmeessä siitä, että...
  4. J

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Hei taas ja kiitos kun toivotitte tervetulleeksi! =) Uh, kuulostaa melko tukalalta tuo Jajepoon tilanne. Otan osaa. Itse pelkäsin pahoinvointia ennen raskaaksi tulemista ja välillä herään yöllä nähtyäni "oksennus-unia", mutta tosi elämässä ei ole tarvinnut oksentaa kertaakaan. Etovaa...
  5. J

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Tulin tänne taas kurkkaamaan (aina välillä olen käynyt lueskelemassa teidän kuulumisia) ja päätin nyt itsekin kirjoittaa. Katherinen surullinen uutinen pysäytti, toivon jaksamista ja voimia. :hug: Itse koin alkutalvella keskenmenon, joten tästä uudesta raskaudestakaan en oikein ole uskaltanut...
  6. J

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Heh, myönnettäköön, että itsekin sivuilla viihdyn. Harmillista, mutta tietenkin myös upeaa, etten oikeastaan enää kuulu tänne kuumeilijoiden joukkoon, vaan tuonne odotuspuolelle.. Täällä vain on niin mukavan oloista porukkaa. =) Joten ehkäpä kuulette minusta vielä jatkossakin.. Ja minä myös...
  7. J

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Tervetuloa joukkoon Ruukengu! :) Toivottavasti uusi vuosi tuo teillekin vihdoin iloisempia uutisia! :hug:
  8. J

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Kiitoksia onnitteluista! :) Repa: Kolmannessa yrityskierrossa tärppäsi. Söin pillereitä kymmenisen vuotta, ja ensimmäinen kierto pysyi ihan säännöllisenä, ilmeisesti yhä pillereiden vaikutuksen takia. Toinen kierto venyi lähes viikolla, ja koska ennätin tehdä siinä ajassa kaksi negatiivista...
  9. J

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Oikein hyvää ja onnellista uutta vuotta minunkin puolestani! Joululoma tuli reissailtua ympäriinsä, sukulaisissa. En siis ole päässyt koneelle. Huomasin, etten ole mukana kuin tuolla etusivun listalla, mutta kaipa minä joukkoon mahdun kuitenkin.. Voisin toki itsekin päivittää itseni mukaan...
  10. J

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Hei, kivan tuntuinen ketju, vieläkö mahtuu mukaan? =) Ikää mulla 26 vuotta, samoin miehelläni. Yritystä on ollut nyt muutaman kuukauden verran. Mies on lähes yhtä innoissaan vauva-ajatuksesta kuin minäkin. Tosin hänelläkin vielä opinnot kesken, mutta loppusuoralla. Itse olen työelämässä jo...

Yhteistyössä