Hakutulokset

  1. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Ompas täällä ollut vilkasta keskustelua, tosi kiva juttu :) Itsellä tää kuumeilu vähän aina jää menkkojen ajaksi ja sitten taas kiiiiiihtyyyy... Onnea Tuulentavoittelijalle oviksesta! Puuuh plussapuhureita, että siellä solut kohtaisi toisensa <3 Ompas Heidillä tylsä tilanne :( Sama kun...
  2. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Kiiltokuva: Mulla on välillä tullut kierron puolivälin tienoilla "välivuotoa". Googlella löytyy varmaan enemmin. Oli just tuommosta mitätöntä tuhrua. Mielestäni mulla ollut pillereiden lopetuksen jälkeen, että ehkä ollu vielä heikko oma hormoonitoiminta kun loppunut itekseen parissa kk. Gyne...
  3. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mulla oli loppuvuosi niin hienoja kiertoja. Tasaisia 27/28, ovislimoista+mahakivusta ei epäilystäkään ja pms-oireet pari finniä ja pieni makeanhimo ja ehkä vähän kärttyä. Vuoto runsasta, mutta kivut selvisi ilman särkylääkettä. Aattelin, että hyvä ja tasanen hormoonitoiminta niin helppo...
  4. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heidille tsempit viivan vahvistumiseen. Koska testailet? Tervetuloa uusille, kännykällä hirveen hankala selailla ylhäältä nimimerkkejä tähän mutta tutustutaan niin sitten muistuu paremmin :D Pupelaattorillakin on jotain tapahtumassa. Onko tullut vuotoa tai viivoja testeihin? On kyllä...
  5. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mie en ennen ekaa raskautta tuntenut ovulaatiota. Joka raskauden jälkeen tuntemus on voimistunut, vai osaako sitä vaan tarkkailla enemmin. Ekan raskauden jälkeen kävin lääkärissä kun oli vatsakipuja, aattelin, että on joku vikana mutta taisi olla vaan ovulaatiota. Tuntuu ensin tylppänä...
  6. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Piti vielä tulla heidip:lle kommentoimaan. Onkohan tää talviaika hormooneille vähän huonoa aikaa kun kaikilla sekoilee jotain? Toivottavasti enteilisi raskautta, tai sitten ovuloit kahdesti. Mun matikalla sehän tuplaa mahdollisuudet :D Semmosia kaksosiakin kuulemma on, joista toinen on ultrissa...
  7. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Anskunalle pahoittelut, marraskuisissa on vielä tilaa meille kaikille :) Täällä siis kp 1/28. Vatsa ja selkä aivan järkyttävän kipeät.. epäilisin, että oisiko ollut joku kemiallinenraskaus tms kun kierto näin venyi ja se yksi plussakin tuli. Hyvä kuitenkin, että asia nyt ratkesi ja päästään...
  8. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Eipä tässä paljon ole aihetta juhlaan... testi negatiivinen. Ei edelleenkään menkkoja.
  9. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    promatris kp 35/28 Onnistukohan toi linkin laitto kännykällä? Toi siis yövuoron jälkeisten unien jälkeen tehty, ainakin livenä ihan selvä viiva? Tein parin tunnin pidätyksen jälkeen sen clear bluen ja se oli ihan nega. Uskomatonta! Ei mulle noihin liuskoihin mitään tuommosia ole aikasemmin...
  10. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Miekin taas tänään pissin tikkuun, tällä kertaa johonkin semmoseen halpisliuskaan. Kp 35/28. Eka parin minuutin jälkeen vilkasin nopeesti et joo, nega. Sitte kuitenkin n.5min päästä kaivoin kuitenkin testin vielä rodesta ja WHAAAT?? Siinä olikin kaksi viivaa. Toinen vähän vaaleampi, mutta selkeä...
  11. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Soittelin äsken yksityiseen neuvolaan ja siellä kehotti malttamaan ensi viikkoon mielensä ja sitten varailla sinne gynelle aikaa. Kuulemma muutenkin hyvä käydä kun on viimeksi kuopuksen jälkitarkastus tehty alaosastolle papaa lukuunottamatta :D
  12. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Anskunan toisessa kuvassa näin viivan :) eli onnea sinnekkin!? :D Pupelaattoriakin piinaillaan, kurjaa kun ei mitään tapahu suuntaan eikä toiseen :/ Tervetuloa Tammityttö! :) Mulla tänään kp 34/28 ja eilen taas puhas nega cb tavis testillä :o Olen ihmeissäni, mutta tullut siihen...
  13. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Menkkoja ei edelleenkään näy ei kuulu, alkuviikosta seuraavaksi testailen. Kp 33/28. Ei oireita suuntaan eikä toiseen. Vähän pahaolo ja väsymys, mut taitaa johtua eilisillasta tupareissa :D
  14. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Joo o... kp 32/28 ja testi nega. Äsken jotain valui ja juoksi jo vessaan, mutta pelkkää valkkaria. Voin kertoa, että nyt meni virallisesti hermo.
  15. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Unnaunna onkin varautunu hyvin :D Mies oli tuonnu mulle apteekin oman, joten taidan tehdä sen ja jos siltä tuntuu niin haen sitten yhen testin joka sorttia.
  16. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Unnaunna: Mikä testi toi tikku on? Teitkö päiväpissasta ton clearbluen? Mietin että pitäisikö hommata huomisaamuksi semmottinen, jos sunkin tikut näyttää noin haaleeta ja toi cb tunnistaa jo hyvin... hitto tätä arpomista! :D Ja siis ihanalta näyttää testi, tulee varmasti söpö vauva <3 Mie oon...
  17. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Onnea Unnaunnalle ja Pimu83lle! :) Ketäs aktiivisia tänne enää edes jää?? Täällä alkoi 3 päivä kun menkat myöhässä... oloa ei ole suuntaan eikä toiseen. Huomenna aamulla pitäisi taas testailla. Raivostuttavaa tää odottelu. Mulla ei ole tämmösiä pitkiä kiertoja ollut kun pari ekaa...
  18. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Onnea maminalle vielä uudelleen! :) Mun menkat ei ole vieläkään alkanu! Tosi raivostuttavaa. Kaksi päivää nyt myöhässä. Pakko se on vissiin perjantaiksi hommata testi odottamaan jos huomenna ala. Olisi perjantaina juhlat mutta kuin sitä voi alkoa ottaa jos on epätiedon vallassa...
  19. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Täällä kp 29/28 ja apteekin oma nega :( Voisikohan ne menkat sitten alkaa??? Mulla on yleensä jos heittää niin tulee lyhyempi kierto kun 28 päivää, niin ihan outoa tämmönen. Kauhulla jo mietin että olikohan ovis viikko sitten kun nää mahan vihlomiset alkoi ja tuli jotain limoja, ei nimittäin...
  20. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Vau.fi:n raskaustesti: Olenko raskaana? Tämmönen löyty, nyt ei enää tarvikkaan tuhlata rahoja testeihin! Tuloskin oli toivottu eli olet raskaana :D :D

Yhteistyössä