Hakutulokset

  1. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Tammityttö, mietinkin mistä ketjusta sut tavottaisi :D Tein eilen first singalin johon ilmestyi taas melko haalea ja kapea viiva. No ajattelin että eikä hcg nouse, mutta tänään digi kuitenkin sen 2-3 (hedelmöittyminen n.2vk sitten) eli ei taida paljon voida päätellä noista viivoista..
  2. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Hirveän hankala tajuta miten mun pitäisi laskea viikot kun testasin oviksen ja se oli 7.3 eli mun normi 27-28 kiertoon nähden ehkä hiukan myöhäinen. Eli 28 kierrolla nyt oisi 4+4. Samapa kai tuo ja ultrassa tarkentuu, olen vaan nyt kerrankin tietoinen oviksesta :D Tein tänään vielä...
  3. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Sparkle: jos olettaa, että et ole raskautunut pillereiden aikana ja ovis tulisi heti kun lopetit ne niin olisiko se sitten viikon päästä noin keskimäärin kun testi voisi olla +? Tietty jos oot raskautunut jo pillereiden aikana niin sitten eos :) Mie en täältä osaa lähtiä kurkkimasta vaikka...
  4. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Polkastaampas tänne taas vähän eloa... Jotenkin alkuun tuntuiu kivemmalle tämmönen pieni ryhmä kirjoitella, saa nähdä menisikö jossain vaiheessa joulukuisiin. Plussa tuli eilen ja la oisi 26.11 tai sitten vasta joulukuun alussa, oviksen ajankohdasta luulisin siirtyvän pari päivää. Syntyy...
  5. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Eka kun kastui ei ollut mitään. Jätin testin vessaan ja keitin kahvit. N.3min päästä oli viiva taulussa. En ole seurannu missään raskaudessa viivojen vahvistumisia tai muuta, uskon kun on testi positiivinen. Keskimmäisessä raskaudessa taisin tehdä n.2vk jälkeen uuden apteekinoman eikä sekään...
  6. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    1426829253158 Tuossa tämän aamun apteekin oma.. kai tuon voi jo plussaksi laskea vaikka onkin haalea. Nyt vähän täytyy alkaa asennoitumaan. Eilen kiukuttelin vaan miehelle vaikka halusin olla onnellinen, mutta muutosta aiheutuneet rahahuolet pukkaa päälle, mutta eihän se vaava paljoa vaadi :)
  7. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mulla on nyt kp 29/27-28 ja 7.3 pätkähti ovis + eli onko nyt sitten dpo 11 jos sunnuntaina oisi munasolu irronnu vai miten.. oon tosta vähän pihalla :D Päästäspäs me tammityttö yhtä matkaa odotus puolelle! Otetaan vissiin ainaskin peipikin mukaan :D
  8. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    En kyllä osaa noista promatriksista sanoa onko ne hyviä vai ei... yhen kerran saanu niistä negan ja menkat alko normisti, sen jälkeen noita haamuja mutten tiedä mikä oli tarina viime kierrossa... äsken tein parin tunnin pidätyksellä apteekin oman ja siinä sama hailura kun noissa promatriksissa...
  9. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    20150319 053558 Yhtä tyhjän kanssa testata noilla promatris testeillä. Livenä näkyy ihan selkeä rajainen haamu, mutta niin heikko ettei tuota noilla testeillä viiti plussaksi tulkita. Pitänee kipasta apteekkiin ja lopettaa noiden tilaaminen foevö! :)
  10. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Carriina mulle kävi samalla tavalla viime kierrossa. Oon ollut tosi säännöllinen aina. Jotain haamu suttuja ja yksi melko selvä plus tuli. Sitten tein digin: ei raskaana ja menkat alkoi parin päivän päästä. Kierto venyi 11 päivää. Tulkitsin tilanteen itse niin, että oli joku kemiallinen. Tässä...
  11. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Avasin tuon linkin itse niin ei siinä taida mitään kuvassa näkyä :D Mut kyl mie siihen hienon haamulaisen livenä kuvittelin ;)
  12. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    1426663821803 Tossa se testi, toimiikohan linkki... kuva otettu testin kuivumisen jälkeen, muttei juurikaan ole muuttunut viivat. promatris kai tuon testin nimi. Raskauskeijusta tilasin. Carriinalle pahoittelut :(
  13. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tänään aamulla testailin, en osaa sanoa tuliko haamu vai viivanpaikka. Vähän huonoja kokemuksia noista tikuista. Jos sitä huomen aamulla testaisi vielä toisen tuommosen ja sitten hommaisi jonkun kunnon testit jos tarvetta on :) Kaikkea hyvää Mammille! :) Tarrasukkia Anskunan pienokaiselle <3
  14. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tammitytölle ja Carriinalle onnittelut! :) Me ollaan saatu kamat kannettua ja suht koht paikalleen eli voisi sanoa, että muutto hoidettu. Vaucakuumekkin taas alkaa nousta lämpösen puolelle, vissiin vaan ressiä tosta muutosta kun olin niin vasta hankainen hetken aikaa :D Saapi nähdä minkä...
  15. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Onnea kovasti Anskuna! :)
  16. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mie ainakin nään sen!! Varovaiset onnittelut :)
  17. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tuulentavoittelijalle pahoittelut ja tsempit uuteen koitokseen!
  18. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Missä on wavee? Eikös sieltä pitäny plussa päräyttää viikonlopuksi? ;) Pahoittelut Pupelaattorille ja kiiltikuvalle negoista! :( *halit* Tsilinut, miekin ekaa kertaa bongasin oviksen tikuilla ja tosi kiva oli huomata, että olot joita joskus luulin joksikin tulehdukseksi ja myöhemmin...
  19. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    No eilinen jäi tän mummolan takia välistä :/ Auttaisikohan asiaa jos vielä tossa parin tunnin päästä touhuisi? Muuten on kyllä perjantaista taakse päin päivät hyvin plakkarissa, että ihan hyvät teoreettiset mahdollisuudet :)
  20. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Jokos Kiiltokuva testaili? :) Mulla on ihan järkyttävät vatsakivut. Oisiko nyt sitten muniksen irtoamisaika.. hauskaa arvailla mitä tapahtuu kun testi varmisti ajankohdan. Harmi kun ei tänään enää voinu testata kun ollaan lasten kanssa äidilläni ja testit kotona.

Yhteistyössä