Hakutulokset

  1. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Huh huh.. tänään ainakin vaikuttaisi samarin auttavan pahoinvointiin, kokeilumielellä hörppäsin kun meinaa jo epätoivo iskeä. Ei oikeastaan ihan oksennus tuu, mutta velloo ja röyhtäyttää. Luumut on helpottanu ummetukseen. Vielä kun keksisi jotain näihin ilmavaivoihin :D Yksi työyö ja sitten...
  2. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Pupelaattori, on ihan järkyttävä uupumus ja ellotus. En osaa yövuorojen jälkeen tai muutenkaan oikeen nukkua, mutta silti ei jaksaisi mitään. Yrjö tulee silloin tällöin, mutta jatkuva koko päivän ällöttöminen vaivaa. Turvottaa ja ummettaa myös. Kiitos kysymästä :D Ensi viikolla eka neuvola...
  3. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Tammis. Toivotaan että pääsisit jo kuukauden päästä siihen kokeeseen ja tulokset tulisi pian. Pääsisit piinasta.. itse kun pitää tuskallisena odottaa pari viikkoa varhaisultraa tai kuukautta nt, mutta voi sun piinaa :(
  4. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Tammityttö *halit* Miekin pelkään... Oon miettiny, että jos tää menisi kesken niin ei pystyisi ehkä enää uudelleen koittamaan. Henkisesti ja myös fyysisesti tämä raskausaika on mulle niin rankkaa, että melkein mietityttää kärsiikö lapset tästä. Käännyn jotenkin sisään päin, huolehdin ja käytän...
  5. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Onnea Tuulentavoittelija :)
  6. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tuulentavoittelija, mun mielestä tossa vikassa kuvassa on jo ihan selvä haamu. Ei tarvi käännellä puhelinta tai siristellä!! Mitäs testi tänään sanoo? :) Pupelaattorinkin tikussa näkyy jotain! Mie kävin tiistaina varhaisultrassa ja sielläkin näkyi :D Pieni herne siellä oli...
  7. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Tammityttö olikin linjoilla yhtä aikaa. Onnea kovasti ihanista uutisista! <3
  8. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Heidip* mulla ollu yövuorot aivan tuskaa, kävelen käytäviä etten nukahtaisi ja nyt sitten kukun täällä vaikka voisi nukkua kun muksutkin on hoidossa :/ Pakko jaksaa, en vaan pysty tästä hakea saikkua, mutta pakkohan se on omat rajansa tuntea ja jos tää ellotus muuttu kovaksi yrjöilyksi niin...
  9. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Mie ymmärrän hyvin, ettet halua vammaista lasta. Olisi raskas päätös, mutta itse varmaan päättäisin samoin. On kuitenkin ajateltava omia voimavaroja ja koko perhettä. Kyse ei kuitenkaan ole sukupuolen tai hiustenvärin valinnasta.. Ollaan siis toiveikkaita, että ihme olisi tapahtunut! Koska sen...
  10. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Tsemppiä ultraan Tammis! Haluisitko valottaa vähän sun lapsentekohistoriaa? Mulla on ehkä mennyt ohi jos olet kertonut, mutta olen ymmärtänyt että raskautuminen on vaikeaa ja raskaana pysyminen vielä vaikeampaa? Mikä punktio sulle tehdään? Meillä ensimmäinen raskaus keskeytynyt km rv21...
  11. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Kännykällä ei saa väri, mutta mulle voisi laittaa etusivulle Porkkana84, la 26.11(ultrassa 29.11) ja PHKS
  12. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Meillä vaava syntyy siis marras/juolukuussa, menee varmaan yli niinkun toisetkin niin toinen poika on 3v10kk ja toinen 5v9kk. Saapi nähdä mikä on vastaanotta :) Esikoinen kovasti toivoo vauvaa ja siitä puhuu, vaikkei olla mitään kerrottu. Pienempi saattaa heittäytyä mustikseksi.
  13. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Ultrassa käyty hakemassa hyviä uutisia :) Nyt siis 6+2, la 29.11 ja yksi kyytiläinen siellä oli. Syke näkyi ja ruskuaispussi, mutta eipä siitä herneestä paljon muuta sitten näkynytkään :D Miekin puhelimella häslään niin ei saa oikeen paljoa tehtyä.
  14. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Kukahan osaisi laittaa meidät pinoon tuohon eka sivulle? Sieltä olisi kiva tarkistaa laskettuja-aikoja ja synnäreitä ym. :)
  15. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Heiii! Täällähän on ollut jopa pientä keskustelun tynkää :D Mie olen ollut vähän orpona, kun en noihin lasketunajan mukaan ryhmiin ole jotenkin osannut mennä mukaan ja täällä on hiljaista. Olo on välillä ihan ok, välillä taas tosi ankea. Mulla on tosi alhaiset verenpaineet ja huimailee...
  16. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tuulentavoittelija, olen näkevinäni tuossa viimisimmässä kuvassa jotain hailuraa viivaa? En saa zoomattua pikkukuvaa niin siitä vaikea sanoa kännykän näytöltä :) Täytyy tulla huomenna taas kurkkimaan vahvistuuko. Onnea Viipulaiselle hyvistä ultra kuulumisista ja hienoista viikoista <3...
  17. P

    kokemuksia phks, äpoli+synnäri?

    Tuossa kysymys tulikin :) Olisikos kellään tuoreita kokemuksia päijät-hämeen keskussairaalan äitiyspolista tai synnäristä ja synnyttäneiden osastosta? Kolmisen vuotta sitten lääkärit ainakin oli tympeitä, kätilöt kivoja, osastolla tylsää ja heikkoa opastusta paikan tavoista.
  18. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Olettekos miettinyt aiheuttaako kolmas muksu järjestelyjä perheeseen? Uutta autoa, kotia tms.? Me juuri muutettiin uuteen kotiin ja nyt mietityttää joutuuko tässä laajennuspuuhiin :D Yläkerrassa on kyllä tilaa kolmelle huoneelle seinämuutoksilla, mutta kylppäritilat tuntuu nyt jo pienelle...
  19. P

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Tammityttö, mulla on nyt 4+2-5 en ole siis täysin varma kun se ovis oli pari päivää myöhässä mut menkoista 4+5. Melkein heti tuli lukemaan raskaana ja niitä viikkoja arpoi sitten jonkun aikaa. Onko sulla ultraa milloin? Mulla on neuvola kun on menkoista 8+0 ja siellä on ultra niin josko ne...

Yhteistyössä