Hakutulokset

  1. N

    Oksennus rv 39 - Mitäs tää nyt sit on ??!?!?

    Juu, mäkin oksensin ihan loppuvaiheessa vielä. Siis tosi harvoin mutta oksensin kuitenkin. Jos vaikka olin syönyt liian vähän tai jotain.
  2. N

    Täytetyt naiset

    Kiiluvasilmäinen blondi kuvaa kyllä miestä hyvin, näyttää jotenkin tosi oudolta hän.
  3. N

    Täytetyt naiset

    Mike se on. Mutta musta tuntuu että tältä kaudelta ei löydy huumoria samalla lailla kuin ennen.
  4. N

    Turun äidit II

    Moi! Mä oon muuttamassa tammikuussa Turkuun miehen ja tammikuussa vuosikkaan pojan kanssa. Kiva nähdä että täällä on ihan elävä ketju ;) Ois kauheen kiva jos ois joskus jotain tapaamisia. Mä vaan en sit oo enää kotiäiti, vaan opiskelen.. Ja luinpas täältä mielenkiintoisen termin...
  5. N

    Kellään enää vesisänkyä?

    Oi, meillä oli semmonen kun olin lapsi. Se oli niin ihana. Mäkin aina koitin niitä ilmakuplia liikutella.. En kyllä enää varmaan tykkäis jos pitäis miehen ja vauvan kanssa sellasella yrittää nukkua.
  6. N

    Onko täällä turkulaisia?

    No, täällä ei hirveesti oo vipinää viime aikoina ollut, mutta kokeillaan nyt kumminkin :) Oon siis muuttamassa Turkuun tammikuussa, ja poika on sillon vuoden ikäinen. Ois tosi kivaa jos vois jostain löytää uusia ystäviä!

Yhteistyössä