Hakutulokset

  1. N

    Kierukkaraskausepäily, ekaa odotetaan/pelätään

    Suosittelen uuden testin tekemistä ja jos vieläkin on epävarma olo sen jälkeen niin mene verikokeeseen tai soita neuvolaan. Se on voinut olla myös aikainen keskenmeno josta johtuen on näyttänyt plussaa ja seuraava sitten nega kun raskaushormoni on vähentynyt elimistöstä. Nega voi olla...
  2. N

    Nystyröitä alapäässä

    Nää voi kai myös olla ns. suonikohjuja vai mikähän se nimi oli? JOstain olen lukenut että häpyhuuliin voi raskausaikana tulla sellaisia. Käy lääkärissä?
  3. N

    Vertaistukea?

    Hei, en lukenut viestiäsi edes loppuun vielä, mutta tuli heti mieleen runsaasta pulauttelusta ja tuosta huutamisesta, ettei vauvalla vaan ole refluxitauti?! Sehän paranee lääkkeillä. Hoitolapsellani oli se ja oli ollut aivan samanlainen, huutanut ja itkenyt vaan. Sehän sattuu kovasti kun hapan...
  4. N

    Jatkuva nenän tukkoisuus!!

    Apua! Ei se ole mitään vakavaa! :D Kyse on raskausaikana kuivuvista ja turpoavista limakalvoista. Mulla on joka raskaudessa ollut sama juttu (3kpl). Ei mitään sen vakavampaa. Nenäkannulla huuhtelu voisi kuulema auttaa tukkoisuuteen. En ole itse kokeillut, mutta mielessä on käynyt. Tsemppiä...
  5. N

    Raiskauksien ja painostuksen alla syntynyt lapsi

    Pakko sanoa, että kyllä sinä itse satutat lastasi enemmän tuolla tavalla kuin että antaisit hänet adoptioon. Jos et rakasta lastasi, etkä pysty hänestä huolehtimaan niin silloin olisi ehdottomasti kaikkien kannalta parempi antaa hänet adoptioon. Suomessa on niin monia lapsettomia...
  6. N

    Älä äiti itke

    :'( Olen kamalan pahoillani teidän tilanteesta. Otan osaa.
  7. N

    Hohoi itä-suomi

    No ehdottokapaas sitten muutakin paikkaa mikä ois hyvä? Itse en osaa joensun keskustassa oikein ajella. :)
  8. N

    Hohoi itä-suomi

    Mikähän olis sellanen hyvä miitinki paikka? ootteko käyny Ahvenisen punaisella talolla? Niin ja onks kaikilla auto käytössä? :D
  9. N

    Äitejä Joensuun seudulta?

    Täälläkin äiti Joensuusta. 28v tonne itä-suomi alueelle jo vastasinkin. Haluaisitteko treffata joku kerta jossakin? Meidän kolmevuotias hirveästi kaipaa kavereita kun ollaan aika uusia alueella. :)
  10. N

    Muita joilla lapset -09 -10 ja -11??

    Apua! Pakko kysyä miten te jaksatte?! :D Meillä on 1. syntynyt 09/08 2. 07/10 ja 3. la on 1.1.2011. Ja välillä tuntuu että huhhuh! :D Taaperotx5 tuntuuko välillä että apuaaa?!!?!! :D Voimia teille kaikille :)
  11. N

    Hohoi itä-suomi

    Täälläkin äiti Joensuusta! Lapset poika 09/08 ja tyttö 07/10 ja LA 1.1.12. Äiti on 28v. :) Olisi mukava tavata muitakin äitejä ja lapsia kun vasta muutimme keväällä tänne. Poika on kovasti kysellyt kavereiden perään ja niitä tässä siis kaivataan. :) Sovittaisiinko jotakin miitinkiä...
  12. N

    Auttakaas unien kanssa!

    Eihän hän tee hampaita? Ootteko kokeillu antaa panadol suppoa pyllyyn jos rauhottuisi? Jos on jotain kiputiloja? Onpas teillä hankala tilanne. :/ Toivottavasti tilanne rauhoittuu. Voihan olla joku vaihe vaan. Tossa iässä ne vaiheet tulee ja menee aika nopeassakin tahdissa vaihdellen.
  13. N

    Pohdintaa eron ääreltä

    Niin, ero. Itse erosin kumppanistani 7 vuoden jälkeen. Vasta kun tajusin OIKEASTI että hitto, kyllä minä olen kaikkeni tehnyt, kaikkeni antanut, jopa enemmän! Jos se toinen ei sitä tajua, jos se ei halua nähdä vaivaa niin hittoako minä tässä elämääni tuhlaan!? Sne jälkeen päätös oli hyvinkin...
  14. N

    Maidon eritys

    Maidon tuotantoonhan kuuluu kysynnän ja tarjonnan laki. Eli mitä enemmän vauva on rinnalla (oletetaan että imuote on oikea eikä mitään ongelmia imetyksessä ole!) ja imee sitä enemmän maitoa myös tuotetaan. Yöimetys pitää imetyksen kaikkein parhaiten käynnissä. Jos ei imetä yöllä niin maidon...
  15. N

    1v5kk lapsi "lyö/tönii" muita lapsia

    Oletko kysynyt mitä mammojen kanssa päivisin tapahtuu? Olisiko siellä syy tähän uuteen juttuun?
  16. N

    nukkumaan meno

    Luultavasti hän reagoi vauvan tuloon. Pitäkää kiinni rutiineista ja nukuumaanmenoajasta. Älkää antako periksi. Varoittaminen etukäteen on hyvä keino ja sitten vaikka joku uusi juttu nyt kun vauva on uusi talossa. Vaikka pieni hetki jommankumman vanhemman kanssa iltapuuhissa. Satu tai...
  17. N

    Auttakaas unien kanssa!

    Monen aikaan laitatte tytön nukkumaan? Eihän johdu siitä että menee yliväsyneeksi? Meillä poika on ihan out jo puoli 8 yleensä ja ikää on 2v. Eli laitamme pojan 7 sänkyyn ja luemme sadun. Iltapuuhan alkaa siinä klo 18 aikaan. Iltapala, hammaspesut, pisut ym ja sitten omaan sänkyyn omaan...
  18. N

    Hyviä vinkkejä 2vuotiaan viihdyttämiseksi?

    Kiitos vinkeistä kaikille! Juu haastavaahan tämä välillä on. Ja kun on vauva mukana sotkemassa niin ah! :D Täytyy ostaa muovailuvahaa ja rakennuspalikoita! :) Eilen kerhossa ito pinkeenä muovaili tädin kanssa ja huuteli "äiiitiiii!! KAto!" :D IHANA! <3
  19. N

    Hyviä vinkkejä 2vuotiaan viihdyttämiseksi?

    Palapelejä tehdään juu. Noi piparit vois olla hyvä juttu! Samoin muovailuvaha. Satunalleilla on sellaista jota voi syödä huoletta eikä tule mitään vaivoja. Sitä siis!
  20. N

    Unikoulusta.. Tyttö 1v3kk

    Meillä yöt ja nukutus rauhoittui esikoisella joskus 1,5vuoden iässä. Maitoa ei ollut saanut enää pitkiin aikoihin. Aika pienihän tu lapsonen vielä on, minusta vähän liikaa vaadittu, että osaisi nukkua kokonaisia öitä. Entä nukutus samaan huoneeseen? Kun vauva syntyy niin silloinhan isä hoitaa...

Yhteistyössä