Hakutulokset

  1. L

    VIHAAN

    Mä olen luullut, että vain naiset kärsivät "migreenityyppisestä päänsärystä" ;)
  2. L

    Laihdutuksesta

    Ehkä se vain on sun ruumiinrakenne, reidet ja pehmeä vatsa. Painokin on hyvä, suorastaan tavoiteltava.
  3. L

    Mun mies käyttää nykyään muovihanskoja, kun pesee lapsen kakkapyllyn...

    Vai jää kakan haju käsiin. En ole kyllä koskaan huomannut, vaikka monta kertaa päivässä lapsen takapuolen pesenkin. Käsidesiä käytän myös, saippuan lisäksi, eikä koskaan ole hajua jäänyt. On nyt kyllä vähän turhaa hössötystä tuo hanskojen pitäminen, oma lapsi sentään, eikä mikään vieras vanhus...
  4. L

    miten pukeudutte ulos

    En ole käyttänyt aina edes talvella :ashamed: Mutta laita sinä ihmeessä!
  5. L

    miten pukeudutte ulos

    Lyhyt ja ohut villakangastakki, huivi ja farkut tänään kaupungilla. Puistoon farkut ja hupputakki.
  6. L

    Miten käy tisseille (E-kuppi ja muutenkin jo roikkuu) kun laihduttaa n. 15kg?

    Eivät ne varmasti kiinteydy, mutta onhan e-kupista varaa laihdutella :)
  7. L

    Johan se aikansa otti ennenku meni HERMOT.

    Olet vain törmännyt väärin tyyppeihin :hug:
  8. L

    Mitä mä teen???

    Tuntuisi oudolta jos mies patistelisi töihin hoitovapaalta.. Toki jos rahasta on puutetta, voin ymmärtää. Jos vaan mahdollista olla vielä kotona, ole kotona, et varmasti kadu :)
  9. L

    Millä siistitte bikinirajat

    Ei tajua miten niitä näppylöitä saatte! Höylää käytän, aina käyttänyt, eikä parempaa ole. Ihon kuoriminen on tärkeää ennen höyläämistä, muuta kikkakolmosta ei ole.
  10. L

    Mitä kaipaat kauppoihin, joita ei enää myydä????????????

    Juu, kova salmiakkipötkö tulisella jauheella :p
  11. L

    Voiko nännit olla liian pienet imettämiseen?

    Ei varmaankaan ole haittaa, voi olla vauvalle jopa parempi kuin liian iso nänni. Ja vauvahan ei ime nänniä, vaan rintaa.
  12. L

    Hiusväriä

    No et varmasti kuole, ellet sitten nielemään mennyt. Imeytyyhän sitä iholtakin elimistöön.
  13. L

    intiimi ongelma

    Ei varmaankaan mikään. Mulla kuivatti paikkoja e-pillerit, vuoto on todella vähäistä nykyään.
  14. L

    Mitä viemisiä kylään mennessä

    Jos nyt vapun aikana menet, niin tietysti jotakin vappusälää.

Yhteistyössä