Hakutulokset

  1. M

    yhdynnän aikainen kipu mahassa

    liian pitkä pippeli
  2. M

    kuinka nopeesti sauna,siivous,seksi ja lenkkeily rupee pureen...?

    mul on synnytykset käynnistyny pimeessä huoneessa, kerran hyvin alkaneet supparit hävis kun mies tuli ja laitto valot päälle
  3. M

    Mitä ajattelette kostoiloista??

    johan on koston ilot. jokainen kestoilija on kuitenkin yksilö, niin kun muutkin joten hyvin hankala kymysys. jos ei koe kestoja rasitteena niin pelkkää hyvää sanottavaa. sellaset suorittajatyypit jotka nyt kokee melkeen kaiken rasitteena ja ajanhukkana nin olkoot käyttämättä, sekä myös...
  4. M

    Hehkutusta :)

    Yritätte tehdä ninaTT:stä samanlaista katkeraa ja kaiken tuomitsevaa ihmistä mitä itse olette, ette kestä sitä että hän on onnistunut. Olette salaa haaveilleet itsekkin, mutta koska ei heti lähtenyt sujumaan, heititte hanskat tiskiin. Ja jos TE ette onnistu, niin ei kukaan muukaan voi. Kyllä on...
  5. M

    Vaipattomuus

    Ihana asenne sulla on! mutta niin paljon on katkeria ihmisiä, jotka ei kestäis sitä että sattusit onnistumaan. Joten kannattaa hakeutua esim. lapsentahtilistalle tai luonnonlapsipiiriin, sieltä löydät omanlaisiasi ihmisiä ja tietoa ja tukea aina kun tarttee. Meil esikoiistyttö käytti eka...
  6. M

    jatkasitteko suhdetta tälläsen miehen kans?

    joo mä tiiän, just tollasille miehille on kehittyny uskomaton kyky selvittää riita kun riita vaikka ne ois loukannu kui pahasti, ihme kameleontteja
  7. M

    Isoäidin imetyskehut ketuttaa!

    äitit, siis mummot rulaa, joo, minkähänlaisia mummoja meistä tulee. Oisko ideaa kirjottaa itelleen kirje, jonka saa avata sitten kun on mummoksi päässyt. Siihen vois laittaa vähän vinkkiä itelleen..
  8. M

    pienten vauvojen äidit

    siis en tarkottanu sitä et nytkään ois ongelmaa, 1 ja 4 veet kun on, ei todellakaan, kun tarkemmin mietin niin viimeks mul on ollu tekemisen puute joskus lukio-aikojen alussa, siitäki yli 10 vuotta, hui, ooks mä jo nii vanha!!
  9. M

    pienten vauvojen äidit

    ei mulla ollu sillon mitää onkelmaa ku vauvat oli noin pikkusia, kun ne nukku ni nukuin itekki tai jos ei nukuttanu ni ompelin tai siivosin, osutin myös yhet päikkärit koiran pitkälle lenkille usein, joten lenkkeilin myös
  10. M

    Isoäidin imetyskehut ketuttaa!

    Ja mikä tuntuu pahalta niin se että mummolassa käynnin jälkeen on kyllä varmasti palannut maan pinnalle. Käymme mummolassa 2-4 kertaa vuodessa ja he meillä saman verran. Muuten vuosi menee ihan hyvin, hyvin tai jopa erinomaisesti, mutta yllättäen kaikki onkin huonosti, ruokailut, parisuhde...
  11. M

    Isoäidin imetyskehut ketuttaa!

    mun äiti teki samoin, kun olin raskaana, sano että meidän suvussa maito ei sitten riitä ku on nii pienet tissit. Kertoi että oli imettäny mua ja veljeä hädin tuskin 3kk. No nyt kun mä oon imettäny 2 vee ekaa ja toista jo yli vuoden niin yllättäen mua on imetetty reilu 6kk. Mut se on niille tosi...
  12. M

    Päiväkodin pakkosyöttäjille ei tuomiota (ehkä ollutkin)

    No ku jotku tarhan tätit on semmosia suorittajia, että ne menettää itsetuntonsa jos eivät pääse vanhemmille kehuskelemaan että syöty on mun hoidossa. Ne tuntee ittesä huonoiks jos lapset ei syö, eli itteesä vaan aattelee eikä lapsen parasta, vaikka yrittävät itelleenki joskus uskotella, että...
  13. M

    Päiväkodin pakkosyöttäjille ei tuomiota (ehkä ollutkin)

    aina joku tulee väittämään että yleistetään. En oo huomannu täällä yleistystä. Kaikein järkevintä on hoitaa lapsensa pienenä itse tai luotetavalla tutulla, sitten kun puhe sujuu hyvin niin tutustua paikkaan huolella ja kuunnella lasta. En itse ole vauhkoontunut muusta kun siitä että tämä...
  14. M

    Päiväkodin pakkosyöttäjille ei tuomiota (ehkä ollutkin)

    Ja johtu se pakkosyöttö sitte mistä tahansa niin sitä on tapahtunu ja se on väärin. Jos minä nyt vaikka menisin tohon kadulle ja löisin lastani siinä, sitten oikeudessa selittäsin että -en tarkoituksella aiheuttanut kipua lapselle -oikeastaan se ei ollut edes lyönti, heilautin vain kättäni...
  15. M

    Päiväkodin pakkosyöttäjille ei tuomiota (ehkä ollutkin)

    oli ne sitten oksennettuja tai syljettyjä niin ei niitä enää lapsen suuhun tungeta, voi vittu mitä toimintaa, toivottavasti joku takoo niiden päähän järkee ja olan takaa. Noi muutkin syyt miks ei tuomittu on ihan perseestä. Joo ei olekkaan tavatonta että lapsi pulauttaa ruokaa, mutta on erittäin...
  16. M

    karkaileehan tuo meidän koira, mutta hitto että ärsyttää kun naapurin koira karkaa tänne ja

    ookko varma ettäse teitn koira ei käy naapurissa paskalla karatessaan
  17. M

    jatkasitteko suhdetta tälläsen miehen kans?

    kuulostaa jonkun sortin narsistilta, ja noi piirteet voimistuu kun yhteen muuttaa, jos sulla ei ois lapsia ni voisit kokeilla mut lasten takia ei kannata, ne vois joutua näkemään ja kokemaan kamalia
  18. M

    Olenko ainut, joka ajattelee kestovaipoista näin...

    jos kestot rikkoo vauvan pepun niin et oo vaihtanu tarpeeks usein vaippaa, tai unohtanu kuivaliinat, voi myös villasta neuloa sellasen liinan siihen peppua vasten, tosi hyvä
  19. M

    minkä ikäisenä lapsenne oppi kuivaksi?

    nessun kirjottelu lopetti innostuksen vertailla toisten suolien ja rakkojen toimintaa :laugh:
  20. M

    "Pakkosyöttäjille" ei syytteitä!!!

    opin syömään maksalaatikkoa tänä vuonna. Vielä viime vuonna tuli paha olo hajusta ja pari vuottasit ykäsin kun maistoin.

Yhteistyössä