Hakutulokset

  1. M

    Onko muilla pieniä vauvoja? Tyttö 1-vuotisneuvolassa 70,1 cm ja 7250 g.

    Heheh, se oli kuule itse tällaisen perunapossun äiti joka niin sanoi!!!! Lainasin vaan hänen sanojaan. En sanonut mitään rumaa :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Kolahti näköjään viesti, niiku oli tarkotuski..
  2. M

    Onko muilla pieniä vauvoja? Tyttö 1-vuotisneuvolassa 70,1 cm ja 7250 g.

    meidän toinen tyttö oli 1v 8 kiloo, mut pituutta oli vähä enempi 76 senttiä. Määräskö teille jotain lisäaikoja tarkkailun takia ja syömisistä kauhee saarna, meillä niin vaikka aina on syöny ihan hyvin ja erityisesti ollui terve, iho hyvä ja kaikki kehitys tapahtunu ajallaan tai jopa aikasemmin...
  3. M

    Miksi musta on tullut riipputissin lisäksi karvatissi?

    mul on toises tississä yks musta ja toisessa 3, nyppäsen ne aina kun ne ilmestyy :laugh:
  4. M

    2-3v valvominen uutena vuonna?

    pari vuotias saa meil valvoo jos jaksaa, ihan niiku joka ikisenä iltana. En laita lasta nukkuu jos sitä ei väsytä, se on sadistista. Myös lapsen turha valvottaminen jos väsyttää on sadistista. Kumma kun vanhemmat päättää ihan kellonajan millon lasta pitää väsyttää. No onhan se ihan hyvä jos...
  5. M

    Voiko täysimetetty vauva olla tyytyväinen ja hyvinvoiva?

    ja tyytyväisiä hyvin kasvavia lapsia, piti vielä lisätä =)
  6. M

    Voiko täysimetetty vauva olla tyytyväinen ja hyvinvoiva?

    se maidon määrä riippuu siitä imetyksestä, mitä enempi imettää sitä enempi maitoa tulee. Mikään geeni ei aiheuta maidon vähenemistä tai loppumista. Vain n. 2% naisista on niin vähän rintarauhaskudosta että maitoa ei ehdi erittyä tarpeeksi, mut on tod. harvinaista. Hankkikaa apua imetykseen...
  7. M

    Pitikö/pitääkö päätöksesi siitä, kuinka monta lasta haluat?

    oon aina haaveillu neljästä, kaks on tehty ja kolmannelle tulolupa annettu kuukausi sitten, eli eiköhän tuu ainaki melkeen pitämään paikkansa..
  8. M

    paniikkikohtaus kaupassa!

    nää on vähän vaikeita juttuja kun ei voi suoraan sanoa että sellaisesta ja sellaisesta kärsivän joko kannattaa ta i ei kannata hankkia lapsia. Ei voi koskaan tietää etukäteen. Tiiän yhen naisen josta ajattelin että tuon hoitoon en kyllä yhtäkään lasta toivoisi, hän oli itsekkään oloinen, hoiti...
  9. M

    Naurattaa jostain syystä tää video..

    kärsivältä näytti nainen, tuli paha olo, mielummin kattelee niitä koti- ja luomusynnytyksiä..
  10. M

    paniikkikohtaus kaupassa!

    En usko että on perinnöllisiä, paitsi opittuna, läheisen ihmisen tunnetilat lapsi aistii ja siten tahtomataan vanhemmat siirtää tällasia lapsiin. Täähän on vaan mun mielipide, en oo mikään tutkija, vaikka aioita omalla tyylilläni kovasti tutkin, siis olen jonkinsortin tutkija... vähä jo...
  11. M

    huonejärjestys/sisustus onkelma,auttakaa liis!!!

    hyvin oppisivat vuorottelua kerrossängyllä, ei kaikkea tarvitse aina olla kahta kappaletta, ja kohta kolmea, kun nuorimmainenkin vaatimassa
  12. M

    Vauva viikkoa vaille 1v. - joko tavallista maitoa?

    nii ja se ruoka, 7-8kk aika pitkälti oli jo sama ruokavalio kumpasellakin + tissimaito
  13. M

    Vauva viikkoa vaille 1v. - joko tavallista maitoa?

    alota pikkumäärällä, sekota ruokaan loraus ja odota, reagoiko, meillä isompi joi jo 9kk asti lehmän maitoa tissimaidon ohella ja pienempi joka tykkää vedestä jostain kumman syystä niin 11kk lähtien, tissimaitoa viel juopi jälkkäriks.
  14. M

    Isoäidin imetyskehut ketuttaa!

    Tunnu missään oli aika huono ilmaus minulta, no tuntuuhan se, sydämessä ainakin!
  15. M

    Isoäidin imetyskehut ketuttaa!

    Niin missä se raja sitten menee sen sopivan höösäyksen ja ei sopivan välillä, yritän selventää, ei kyse olekkaan määrästä vaan laadusta. Toisen teilaava höösäys pienenäkin annoksena on huono höösäys, mutta paljon toisen valintoja kunnioittava höösäys ei tunnu missään suurinakaan annoksina!
  16. M

    Isoäidin imetyskehut ketuttaa!

    voi kun osaisivatkin tuolla lailla myöntää höösäävänsä, mutkt jotku sanoo että jos he eivät höösäis ni ei lasten hoidost tulis mitää, se ketuttaa.. ja jotku loukkaantuu pahanpäiväsesti jos kertoo että kokee ahdistavana jonku asian. Että on muka liian herkkä.. Onnellinen on tämän edellisen lapsi...
  17. M

    Olen raskaana..

    kohtuudella ja monipuolisesti, niin minäki oon tehny ja terveitä lapsia tullu ihan ilman ylimääräsiä kiloja, mitään en oo alkanu syömään isoja määriä enkä juuri mitään välttämään, en edes välttänyt niitä kaikkia aineita mitä neuvolassa suositeltiin, otin selvää miks ne suositukset on ja ja...
  18. M

    Olen raskaana..

    se on kuitenkin luonnollista käsittelemätötä rasvaa mitä niis pähkinöis o
  19. M

    Olen raskaana..

    minäkin vähä ihmettelen miks joku sanoo älä syö pähkinöitä ja vielä ilman perusteluja
  20. M

    jatkasitteko suhdetta tälläsen miehen kans?

    Tollasen miehen kans pystyy tulemaan toimeen, jos muistaa seuraavia seikkoja (kaikki nämä, ei vain joitakin, ei pahemmin lipsumisia) 1. Ei uhrin leikkimistä ("kaikkeni olen yrittänyt...") 2. Mies ei käyttäydy niin siksi että sinä olet jotain tehny vaan siksi että a) häntä on kohdeltu niin...

Yhteistyössä