Hakutulokset

  1. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Kiitti Hemuli, sinne siis läräämään. Ainakin sukkahousut pitäisi saada. Kiitos kaikille lohdutuksista. Voi kun pystyis siirtämään itselle ton kurjan olon. Ressu kun ei osaa edes niistää :'( Oot muuten Summer ihan oikeessa, turhia käyntejä ei ole! Varmaan sanovat et jatkakaa suppolinjalla...
  2. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    majj: Minä annoin Aakelle banskua reissussa. Se tykkäs kans alkuun ihan hirveesti, mut sitten se tais kyllästyä siihen. Annan kyl uudestaan, kunhan tervehtyy! Mun siskolla on kolme -vuotias poika ja sillä on kans suora putki. Yleensä ei ehdi ruokapöydästä pois, kun pitää poistuilla huussiin :)
  3. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Huomenet! Onpas Repalla ja Marmottalla söpöjä pakkauksia :) Edla ja naukuri: Tiedättekö onko noi Jesper ja Junior härdellit myös Jumbossa? Jos vaikka illalla pääsis kipasemaan, kun ukkeli tulee kotio. Vitsi, kun en muista mitä kaikkee piti kirjuutella kun on tullut niin mahottomasti...
  4. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Taitaa olla matalavireinen viikko kaikilla. Mitenkähän me piristyttäis? Meikeläiseen tehoaa herkuttelu ja shoppailu :) Shoppailun voi unohtaa heti kättelyssä, mutta herkutteluhan sopii :) Mokkapalojakin on jääkaapissa. Lähetän niitä teille muillekin kärvistelijöille oiiiikein isot palaset :)...
  5. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Aake ei huoli kiinteitä ollenkaan, tissimaito vaan kelpaa. Ja sitäkin rajoitetusti, kun nessu on niin tukossa, et on vaikea imeä. Mittasin äsken kuumeen ja taas se oli pompannut 39:een :( Kattelen iltaan miltä yleiskunto näyttää ja kärrään sit tarvittaessa pojan lääkärille. Mies kävi eilen...
  6. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Moi kaikille! Tänne on tullut hurjasti tekstiä, enkä millään ehdi kaikkea lukemaan läpi. Meillä ollaan oltu kipeenä. Jannulla on ollut kuumetta, nuhaa ja yskää sunnuntaista lähtien. Alkaa jo pikkuisen väsyttää tämä sairastelu, yöllä ja päivällä nukutaan puolen tunnin pätkiä ja sit herätään...
  7. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Nopeat syövät hitaat... Me kotiuduttiin n. tunti siutten ja nälkä oli ihan kamala! rankkaa tuo treffeillä käynti! Oli muuten oikeesti tosi kiva, kun nimimerkit sai kasvot :) Otetaan uusiksi taasen! Carmenilla on todistusaineistona kuvakin tulossa, kunhan saa päivitettyä koneelle. Näette...
  8. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    heippa! Vieraat on tältä erää kotiutuneet. Hauskaa kun kävivät, mutta kiva on olla omallakin porukalla. Aakekin oli ihmeissään kun porukkaa pyöri kun pipoa ympärillä. Päiväunetkin oli ihan hakusessa alkuviikon... Te olette siis treffaamassa itiksessä. Vitsi, mekin ehdittäis mukaan...
  9. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Repa: kiitti :) Voihan nenä, mä luulin, et se rota tulee kans piikkinä ja siitä hemmetin meningikokkijättisatsista tuli niin paljon oireita, et aattelin, et saa riittää rokotukset siihen... Oisin varmaan muuten ottanutkin myös ton. Nyt tulee sen verran tujut tuoksut tuosta lattialta, joten...
  10. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Moiks! Vieraat lähti ja rauha on taas maassa. Mulla oli kaverit kotoa päin kylässä muutaman päivän ja kiva oli taas nähdä. Huomenna tulee uusia hotelliasukkeja ainakin viikonlopuksi... Popika oppi tänään ryömimään :D Lähti lelun perässä vetämään itseään käsillään ja hyvin tuntui pääsevän...
  11. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Repa: Minäkään en ole vielä rajoittanut yösyöttöjä. Mut pian alan kyllä jollakin keinolla vähentämään noita. Meillä ukkeli vaan ottaa tissin suuhun ja nukahtaa melkein saman tien. Tuo levottomuus on meillä mennyt selkeesti myös päiväuniin, ei tahtois nukkua kun vajaan tunnin pätkiä ja sit on...
  12. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Poika: Tunnustan säikkyväni. Esimerkiksi kun oltiin reissussa, niin käytiin satamamarkkinoilla. Ne oli rakennettu laiturin päälle ja veteen olisi ollut tosi helppo pudota. Meidän edellä käveli isä ja poika (ehkä n. 3 v). Mä jo melkein tartuin sitä poikaa hihasta, kun se käveli yksin niin...
  13. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Niin ja Repa , vie se ukkeli vaiks väkisin sinne tohtoriin. Jos kuume tulee ilman flunssaoireita, niin eikös se voi hyvinkin olla merkki jostain tulehduksesta?
  14. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Repa: Meillä on ihan sama homma. Poika heräilee parin tunnin välein ottamaan tissin suuhun. Ei varmana ole edes nälkä. Tutti ei kelpaa, eikä taputtelut auta. Illalla söi tosi hyvin ennen nukkumaan menoa ja olin ihan varma, et nyt nukkuu piiitkät unoset, mut höpö höpö, tasasesti heräsi...
  15. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Jenni: Onnea liikkeeistä. Voi vitsi se oli ihanaa, kun ne tunsi, kaikki muuttui niin konkreettiseksi. Toivottavasti päänsärky ja kaikki muukin on jo taakse jäänyttä ja voisitte nauttia loppuraskaudesta koko porukka! Tuosta vakuutusyhtiöstä vielä... Päätöksen mukana tuli muutoksenhakulomake. Sen...
  16. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Paljon hyviä löytöjä naukurille huomiseen! Summer81: Mä olen ihan samanlainen, aina ekaksi lasten vaatteita hypistelemään. Kait mä odottelen, et pääsisin näistä muutamista lisäkiloista eroon ja sit voisin ostaa taas itselle vaatteita. Ja pah, siinähän nuo näkyy mukana tulevan, vaikka kuin...
  17. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Moikkelis! Rokotuksen jälkiseurauksista vihdoin toivuttu! Toka kerran piti kuulemma olla helpompi kun sen ensimmäisen, mutta eipäs ollutkaan, ainakaan meillä. Miten PipsaPossu teillä on mennyt noiden meningokokkirokotteiden jälkeiset? Weissille antoisaa iltaa! Sä olet joka sekunnin...
  18. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    naukuri: Joo, toivotaan et menee ohi. Harmittaa, kun ulkona on niin hieno ilma ja pitää kököttää sisällä :/ Jos oisin tienny mikä rumba noista seuraa, niin oltais ehkä jätetty väliin. Kiitti muuten Avent-vinkistä. Taidetaan käydä hakemassa, kunhan tästä hässäkästä selvitään. Meillä otetaan tuo...
  19. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Matamimimmi: Mä ostin pojalle semmoisen tiivimukin, jossa on kova imuosa. Meillä siitä ei osta juoda vielä ollenkaan. Sit hommasin semmoisen pehmeämmällä suuosalla olevan tavallisen nokkamukin (ei siis tiivi), ja siitä kun vettä tulee ilman imua, niin johan poika hokas jujun ja osaa ottaa siitä...
  20. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Heippa! Toivottavasti Jenni saat avun nyt! Ärsyttävää potilaan pompottelua, kukaan ei halua ottaa asiaa hoidettavaksi. Toivottavasti sut nyt huomattiin, eikä tarvinnut kiinnittää itseään tuoliin :) Meillä on toivuttu maanantaisista rokotuksesta jo kolmatta päivää. Poika sai...

Yhteistyössä