Hakutulokset

  1. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Moikka! Kotiuduttu viimein. Oltiin hieman pidempään kun alunperin oli tarkoitus. Ihana olla kotona taas! Edla ja muut on ilmeisesti menneet babybioon? Mä en tällä kertaa päässyt mukaan. Tulkaa sit kertomaan oliko hyvä leffa ja miten muksut jaksoi leffailla. katrinainen: Toivottavasti...
  2. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Huomenet! Tervetuloa katrinainen jälleen :) Ja onnea uudesta kodista! Yösyötöistä: Meillä herätään ja monta kertaa! Mihin katosi se ihanan seesteinen aika, kun Aake nukkui omassa sängyssä lähes koko yön?? Kunhan palaillaan reissusta sunnuntaina, niin ajattelin kokeilla taas omaa sänkyä...
  3. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    birdie: Me oltiin viime viikolla neuvolassa ja siel täti kokeili istumaheijasteita??? Eli miten osaa ottaa käsillä vastaan, kun alkaa istuma-asennosta kippaamaan nutulleen. Ei ollut jannulla sitten minkäänlaista itsesuojeluvaistoa vielä kehittynyt. Mut ei kai tuolla vielä kiire ole...
  4. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Kiitti naukuri :) Katotaa maltetaanko lähteä kaupunkiin asti. Toi Jumbo olisi tuossa niin lähellä... Kakkureseptit: Mä talletin noi kaikki. Aion kyllä kokeilla heti kun löytyy pienikin syy herkutella :) Me lähdetään Aaken kanssa huomenna papan luo kyläilemään loppuviikoksi. Semmoiset 350...
  5. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Taitaa sivut tökkiä, kun ei pääse kirjautumaan... Edla: Mihin te olette menossa baby bioon? Carmen: Onnea talokaupoista! Se onnistui sittenkin :) Nyt vaan tsemppiä muuttopuuhiin! Marimint: Oliko silloin ukkosta ilmassa kun vaahdotit kermaa? Ei nimittäin onnistu silloin..
  6. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Huomenta! Repa: Sä tulit mun uneen viime yönä. sulla oli vaalea tukka ja me kiivettiin yhdessä puuhun. Siellä poltettiin tupakkaa ja juotiin siideriä :) Meitä nauratti ihan hirveesti, kun nähtiin toisemme :laugh: Alkaa vissiin tulemaan jo uniin nämä palstan jutut.. Eikös tuo...
  7. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    LC: me aloitettiin puuroilla. Ekaksi aamulla ja sit parin päivän päästä vielä illallakin. Velliä ei suostuta täällä ottamaan tippaakaan, harmi! Antaisin niin mieluusti iltavellin... Meillä taisi olla puurojen ja lihojen aloituksen väli n. pari viikkoa..
  8. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Puliina, Edla ja naukuri: En minäkään jaksa alkaa stressaamaan tuota painoa, kun tiedän mistä se johtuu. Ensi kuussa mennään taas puntariin. Jos aloittaisin oman kuurin poitsulle; laittais puuroon nyrkillisen voita ja huuhtoisi koko komeuden kermalla alas. Lystiä iltaa naukurille! Mulla olisi...
  9. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Moiks! 6 kk neuvoloassa käyty. Painoa oli tullut +100g!!! :o :o Ilmeisesti flunssa vei veronsa. edellisestä käynnistä oli kulunut vaan 3 vk, mut silti. Pituuttakaan ei ollut tullut kun hiiren hyppy. Seuraava neuvola olisi ollut vasta 8 kk, mut terkka kysyi halutaanko tulla 7 kk...
  10. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Kiitos tosiaan Carmen :flower: Mä jo nappasin kuvan omalle koneelle :ashamed:
  11. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Minäkin ehdin käydä kytsimässä Repan kuvaa :) Hyvältä näyttää Repa ja poika!
  12. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Terppa taas! Meillä ei menny rataskokeilu ihan niin hyvin kun olin ajatellut. luulin, et jannu viihtyy paremmin siellä, kun näkee jotain, mut katin kikkareet! Kitisi ja natisi kunnes sai kotona mahan täyteen ja tissin suuhun. Siihen se sit urvahti päikkäreille :/ Pitää kokeilla uudestaan...
  13. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    höh, voi jösses et sitä on taas kuutamolla... piti kirjoittaa noista harrastuksista, et isukki aloittaa pojan kanssa vauvauinnin, eikä vauvajumppaa. kiitti naukuri, tosi ihania lahjaideoita :) Tuolta voisi tilata valokuvatkin, kun oli niin hyvä liittymistarjous :p
  14. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Harrastuksista piti vielä kertoa, et vauvajumppa on tiistaisin ja mies aloittaa nyt vauvajumpan Aaken kanssa keskiviikkoisin. Sit käydään ulkoilemassa (tai jumbossa mässäilemässä) mammojen kanssa. Rattaista: Just otin vaunujen kantokopasta pohjalevyn pois, eli aion nostaa pojan puoli-istuvaan...
  15. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Huomenta! Järkky yö takana täälläkin. Ihme meuhkaamista ja heräilyä koko yön! Tissiä sai olla laittamassa suuhun sen kymmenen kertaa. majj: Mun piti vastata jo eilen, mutta mies on niin kiinnostunut teidän kuulumisista, et oli olan takana vahtaamassa palstailua aina kun kaks plus vilahti...
  16. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Moikkelis! Tervetuloa kaikille uusille! Marmottalle jaksuja :hug: Meillä Aake toipui lauantaina viikon kuumeilun jälkeen. Nyt on sit mun vuoro niiskuttaa ja kuumeilla. Ihan sama, kunhan poika parani! Mulla meni eilinen ja tämä päivä kun yritin joka välissä käydä lukemassa...
  17. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Huomenet taasen... Syöttötuolista: juups, meillä on ollut käytössä jo ainakin kuukauden verran. Siitä voi säätää selkänojaa, niin ei selkä väsähdä. On muuten ihan loistava vehje, korkeuttakin kun saa säädettyä, niin on samalla tasolla kun esim. sohva. Minä rullailen sillä aina keittiön ja...
  18. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Nonnii, käytiin tohtorilla ja törmättiin naukurin kanssa Prismassa :) Maailma on pieni.. Juups, virusperäistä kuulemma on. ottivat verikokeita ja nieluviljelyn. pika crp näytti 20 (olikohan se niin, et pitäis olla alle 10???) Noh, ei ainakaan mitään isoja tulehduksia vielä ole. Nieluviljely...
  19. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    naukuri: Mehän voitais vetäistä päiväkännit Jumbossa. Laitetaan vauvat sinne leikkipaikkaan siks aikaa :)
  20. aaoo

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Onnittelut Merikalle miinus kiloista! Mulla jymähti kilot paikoilleen... Onpas kumma kun ei tällä mokkapala -dieetillä karise grammaakaan :)

Yhteistyössä