Hakutulokset

  1. T

    Kyllä nuo suomalaiset miehet onkin niiiiin ihaniiii

    niin minä uskon tuohon kuin raamattuun
  2. T

    Suomalaismies pettää????

    totuus iskee suoraan sydämeen, elämä on!
  3. T

    Kyllä nuo suomalaiset miehet onkin niiiiin ihaniiii

    suomalaiset miehet saavat synnytyksen yhteydessä leiman terskaansa: tämä lerpukka on tarkoitettu suurkulutukseen, ruostuu vähäisessä käytössä. Ulkomaalaiset miehet saavat leiman: tarkoitettu vähäiseen käyttöön, suurkäytössä tippuu paikoiltaan tämän vuoksi suomalaiset miehet juovat ja istuvat...
  4. T

    muistaako kukaan

    ViuhVauh: sulla niin tutut silmät jostain muistan
  5. T

    muistaako kukaan

    vaimo on kuulemma lopettanut täällä käynnit, mistähän johtuu?
  6. T

    muistaako kukaan

    kyllä vaimo tietää, ei kovin ilahtunut, totes vaan et kaikkeen työnnät uteliaan nokkas
  7. T

    muistaako kukaan

    :wave: Mitä tänne kuuluu?
  8. T

    Huvinsa kullakin =)

    Tää pitää näyttää vaimollekin! Jos oikeasti olet tuossa itse omalla äänelläsi niin onneksi olkoon! Mahtava ääni! Nyt vaimolle kone :wave:
  9. T

    Huvinsa kullakin =)

    mihin galleriaan? neuvo tie
  10. T

    se o moro!

    ei mitään virtuaalia tietenkään. pakkanen pelasti ja tietty vaimo joka on niitä sinne työstänyt
  11. T

    se o moro!

    nyt pitää keittää kahvit tolle kun niin huhkii tuolla, ei passaa suututtaa täysin. vien pullakahvit ulos vaan mistäs mä pullaksi muutun? ei kelläänb olis heittää yhtä korvapuustia?
  12. T

    se o moro!

    mukelo tai mukelot
  13. T

    se o moro!

    taidan vaihtaa minäkin nimeä ihan vaimon kiusaks, tuolla se nyt ulkona repii kukkapuskia, taitaa ottaa päähän.
  14. T

    Onko muita joiden aviomies ja veli eivät tule keskenään toimeen?

    ei ongelmia kun ei ole vaimolla veljeä, vaimo tulee toimeen siskoni kanssa
  15. T

    se o moro!

    on vaihtanut kuulemma nimeään eikä suostu paljastamaan mulle. mutta on teille paljastanut että oon hänen. käski mun häipyä täältä. vietän kyllä vielä tovin.
  16. T

    se o moro!

    vaimo kerto paljastaneen jo. etsitäänpä, hetki
  17. T

    se o moro!

    :wave: pakko oli tulla visiitille
  18. T

    rakas vaimoni

    paljastuin heippa!
  19. T

    kiitos arvon naiset seurastanne poistun yhtä hiljaa kuin tulinkin

    lupaan pysyä täältä poissa sotkemasta arkeanne. saan taas peli kavereille kerrottavaa, tälläistä he eivät olekaan ennen kuulleet, olen päässyt naisten pään sisään olemalla nainen. hyvää jatkoa kaikille pitäkää miehistänne huolta ja antakaa heille aikaa joskus vaikka palstailun sijasta...
  20. T

    onko näin että jos mies huomioi naista niin mies on naismainen toisten mielestä

    miettäkää onko miehenne koskaan yrittänyt auttaa teitä, järjestänyt yllätystä, tehnyt omatoimisesti jotain yllättävää? kuinka olette reagoineet? monet kaverini kertovat kuinka ovat pesseet vaikka pyykkejä kun vaimo kipeänä sängyssä nukkumassa. saaneet palkaksi haukkumiset kuinka heidän...

Yhteistyössä