Hakutulokset

  1. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Hei vaan taas pitkästä aikaa! Olenkin viettänyt palstalla todella hiljaiseloa monta kuukautta, alkuraskaudesta seurailin tiiviisti keskusteluja. Nyt on taas aikaa katsastaa mitä palstalle kuuluu, kun olen joutunut olemaan sairaslomalla jokusen aikaa supistelujen takia. Maanantaina tosin jo...
  2. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Voi ei. Silmät tekee tepposia. Luin snodgrass että stroganov. Aivan tajuton nälkä. Stroganov:ia vois syödä pottumuusin kera kilon verran just nyt! Vaikka 1h sitten vedin 3 uunivoileipää huiviin ja nekin melkein sisäänhengitysvauhdilla. Toivottavasti ei pääse pahasti repsahtamaan noiden...
  3. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Jouskari-80 Kiitos sulle mielipiteestä :). Ajattelemisen arvoinen vastaus. Eihän tuo kahvi ole mulle niin elintärkeää...
  4. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Joku mainitsi ketjun alkupäässä, että kahvin juontia pitäis välttää. Itse oon vähentänyt kuppien määrää vain kahteen vuorokaudessa. Voiko kahvinjuonnista olla jotain muutakin haittaa, kun korkea verenpaine? Niinkuin yleensäkin kahvin liikajuonnista tulee edes ilman raskautta. En oo vielä käynyt...
  5. S

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Tervehdys kohtalotoverit. Olen pitkänaikaa seurannut palstaa sivusta ja nyt rohkaisin itseni mukaan. Esittelen siis itseni: 1. Olen 26 ja mieheni 31 2. Oulu 3. Insinööri 4. - 5. Uskomatonta, mutta heti tärppäsi. Näin käy vain elokuvissa... 6. Plussa pissitty 14.1. toki näkyi hailakkana...

Yhteistyössä