Hakutulokset

  1. H

    Uusia mese-kavereita!!

    Eli kaikki halukkaat mesettelijät, 30 vee esikoista odotteleva etelä-karjalaisäippä masuvaavinsa kera kaipailee mese-kavereita...laitetaan mese-osoite y-viestin kautta... =) =) Kirjuuttelemisiin!! :wave: :wave: :wave:
  2. H

    IMATRA ja lähiseutu - vaunuttelu/lenkittely/kaffettelukaveria etsitään

    Hei , olen pirteä, iloinen ja sosiaalinen esikoista odotteleva (nyt rv30 ja la 11/07) äippä ja asun Imatralla (lähellä Vuoksenniskan keskustaa). Perheeseeni kuuluu aviomies, masuvauva ja kaksi kissaherraa. Itse olen 30 vee, tosin ikä ei miusta ole mitenkään oleellista, kun uusiin ihmisiin...
  3. H

    Rv 25+3 ja tu-ka-la olo ison mahan takia

    Hei, miulla on menossa rv 25+3 ja mahani on todella iso (sf-mitan yläkäyrällä mennään, painoa tosin tullut "vain" +5kg). Tästä johtuen kärsin tukalasta olosta ja nyt palattuani töihin lomalta (istumatyö) istuminen ison mahan kanssa on alkanut aiheuttaa tukalaa oloa. Varsinkin ylävatsassa on...
  4. H

    Vauvan kanssa pyöräily

    Minkä ikäisenä vauvan voi laittaa polkupyörän turvaistuimeen? Vai olisiko sellainen "peräkärry" suositeltavampi? Olen nyt vasta raskaana mutta innokkaana pyöräilijänä asia mietityttää...
  5. H

    Raskaus ja sykerajat

    Sykemittarin kanssa saa muuten noita outoja lukemia isojen voimajohtojen alla, telkkarin vieressä ja jopa autoradiosta...ilmeisesti mittari ottaa siitä lektromagneettisesta kentästä häikkää...oletkos pohtinut tätä vaihtoehtoa?
  6. H

    triptyl

    Hei, mie olen raskaana ja käytän Triptyliä annoksena 2,5 mg/päivä (!!). Triptyl aiheuttaa helposti tokkuraisuutta ja jos näin on suosittelen että lääkärin kanssa keskustelisi annoksen reilusta puolittamisesta. Miulla 2,5 mg toimii mainiosti ja tokkuraisuutta ei ole alkuunkaan. Niin, miulla on...
  7. H

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Yksi kolmekymppinen masunkasvattelija lisää liittyisi tähän pinoon!! Miulla menossa 8+2 ja la 18.11. Rv 6+5 käytiin avokin kanssa ekassa ultrassa mini-vaavia luuraamassa, kyllähän se pikkuisen sydämmen lyöntien näkeminen sykähdytti niisn iskää kuin äiskääkin. Olen kuulunut sikäli niihin...
  8. H

    Raskaus ja sykerajat

    Hei, olen ensimmäistä kertaa raskaana, alkuvaiheessa vielä. Olen kolme kymppinen koko ikäni ahkerasti liikuntaa harrastanut neitonen. Jos pelkää painoindeksiä katottaisiin neuvolan tädit pyörtyy koska elopainoa (83 kg ja vartta 166 cm) on aika paljon, mutta urheilullisen taustan vuoksi elopaino...
  9. H

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    Lähes täydellinen nainen ja Savusuudelma: Täällä olisi myös yksi imatralainen odottelija seuraa vailla!! :wave: :wave:
  10. H

    Imatralta odottajia/äitejä

    Hei, olen kolmekymppinen, iloinen ja eläinrakas ekaa lasta odotteleva äippä. Olen asustellut Imatralla puolitoista vuotta ja mielelläni kirjoittelisin/tapailisin muita imatralaisia odottajia/äitejä! Esim. lenkkeily olisi kivaa!! Kirjoittelpa: hmapi(miumau) luukku.com Terveisin, Maria =)...

Yhteistyössä