Hakutulokset

  1. H

    äippä ystäviä Imatran seudulta

    lenkki-intoinen äippä ilmoittautuu. :wave: Laitan sinulle yv:tä.
  2. H

    Helppoja ja nopeita leivontaohjeita

    Hei, laitettaisiinko tähän pinoon ohjeita helpoista ja nopeista makeista leivonnaisista? Vieraita kun käy, olisi kiva tarjota "omia leipomuksia" kaupan raakapakasteiden sijaan. Laiskoille kotikokeille hyviä ohjeita... =) =)
  3. H

    Pelottaako tehy:n joukkoirtisanoutuminen???

    Missä päin Suomea pääsee yksityiselle synnyttämään? Ja vielä kun asut hevonkuusessa...?????????????????????????
  4. H

    Odotuksen ilo kyllä menee

    Miun täti on kätilö ja ollut alalla 25 vuotta, häneltä tuli yksi ainoa vinkki miulle: mene ruotsiin synnyttämään! Miulla olisi kyllä tuttuja Ruotsissa, mutta-mutta...siltikin tuo tuntuu aika radikaalilta vaihtoehdolta.
  5. H

    Odotuksen ilo kyllä menee

    Mitä suunnitelmia pieni ihminen tässä nyt voisi laatia, vielä kun asuu ns. hevonkuusessa?????? La 18.11., esikoista odottelen. ainoa mihin voin turvautua on luottamus siihen että kaikki vaan menee ok. Toki aion yrittää että jos "kotikonstein" (= 3 s:n sääntö + vyöhyketerapiaa) pikkuinen tulisi...
  6. H

    Odotuksen ilo kyllä menee

    Eihän tässä hoitajia haukuta, tekevät arvokasta työtä toki. Ja median luoma kauhukuva tai ei, mutta miulla on synnytys totta 18.11. , sitä kauhukuvaa kun en pysty siirtämään minnekään.
  7. H

    mitä mieltä tehyn toimista?

    Miulla on LA 18.11. ja tuo siun kommenttisi, usko pois, on mielestäni vähintäänkin naiivi. :/ :/
  8. H

    Minä perun tämän tulevan synnytyksen. :(

    Täällä on kans aika ikävät fiilikset ja miulla on LA 18.11. *huoooooh* Voi, kun kadehdin niitä odottavia äitejä, jotka voi nauttia onnellisena raskauden loppuajan ja heidän ei tarvi kuluttaa öitänsä tällaisiin pelkoihin...
  9. H

    Pelottaako tehy:n joukkoirtisanoutuminen???

    Miulla on la 18.11. ja kyse on esikoisestani. Mie pelkään ihan hulluna, että mitä miun pikku-vauvalle käy, jos synnytys ei menekään hyvin ja kätilöt on kotona irtisanoutuneena... :'( :'( :'( Viimeisillään raskaana odottavan äidin kuuluisi tehdä ja ajatella muuta kuin valvoa yötolkulla...
  10. H

    Odotuksen ilo kyllä menee

    Niin, miulla siis LA 18.11.
  11. H

    Odotuksen ilo kyllä menee

    ...alkuperäisille urille...miullakin on tämä odotuksen loppuajan ihanuus kyllä kadonnut, kun iso huoli sydämellä valvon öitä ja mietin että miten miun pikku-vauvan käy jos synnytys ei menekään hyvin ja kätilöt on kotona irtisanoutuneena...meidän keskussairaalan synnäri ilmoitti just ja just...
  12. H

    Kokemuksia vyöhyketerapiasta synnytyksen käynnistämiseen?

    menen kokeilemaan vyöhyketerapiaa varmaan tuossa parin viikon kuluttua...kiinnostaa saada tämä vauva ulos ennen hoitajien irtisanoutumisia...
  13. H

    Minä perun tämän tulevan synnytyksen. :(

    Täällä on LA 18.11.!! Ei naurata jos synnärillä on talonmies vastassa...
  14. H

    Vyöhyketerapialla synnytyksen käynnistyminen. Kokemuksia??

    Miulla on laskettu aika 18.11. ja olen pohtimassa hyvinkin samanlaisia asioita kuin sie. Itse aion kokeilla vyöhyketerapiaa hiukan yli viikkoa ennen laskettua aikaa ja niin monta kertaa että synnytys alkaa. Kun ei ollenkaan kiinnosta joutua synnyttämään irtisanoutumisten aikaan, jolloin...
  15. H

    Mesekamuja odottavista tai pienten vauvojen äideistä

    Hei, olen kolmekymppinen iloinen ja eläinrakas esikoista (la 11/07) odottava äippä ja olisi mukava turista (loppuajan) raskausfiiliksistä sekä pikkuvauvan arjesta mesen kautta muiden äippien kanssa. Laitapa y-viestiä, niin vaihdetaan meseosoitteita. Terveisin, Maria :)
  16. H

    Muutama hölmö kysymys ekakertalaiselta

    Ekakertalaisena synnytyslaitokselle lähtiessä tulee nyt vähän hölmöjä kysymyksiä :ashamed: :ashamed: mutta jostain nämäkin on kysyttävä :p :p Eli jos lapsivesi tulee jo kotona, onko heti lähdettävä sairaalaan vai tuleeko odottaa supistusten tihenemistä kotona? Millaisia siteitä...
  17. H

    Synnytys ilman kivunlievitystä - kokemuksia, mahd. vertaistukea?

    ...mistä olette hankkineet tietoa tai saaneet neuvoa vaihtoehtoisista kivunlievityksistä? Meidän sairaalassa esim. ei ole mahdollista saada akupunktiota eikä vyöhyketrapiaa ja ammeitakin on vain yksi. Miun siis pitää itse perehtyä näihin ja hoitaa nämä kivunlievitykset itse. Minään ongelmana en...
  18. H

    Synnytys ilman kivunlievitystä - kokemuksia, mahd. vertaistukea?

    ...että millaisia toiveita olette sairaalaan kirjanneet, kun olette halunneet synnytyksen ilman kivunlievitystä?
  19. H

    Synnytys ilman kivunlievitystä - kokemuksia, mahd. vertaistukea?

    Hei, tähän samaan asenteseen ja ongelmaan törmään itsekin, että ns. luomu-synnytyksen haluavia ei kyllä tueta missään eikä mitenkään. Asenteet ovat kyllä kuin viime vuosisadalta! Kauhukertomuksia kauheasta kivusta kyllä jaetaan ja kerrotaan, mutta ymmärrystä toisen ihmisen halulle kokea...
  20. H

    Synnytys ilman kivunlievitystä - kokemuksia, mahd. vertaistukea?

    Hei, olen 30-vuotias ensi synnyttäjä ja olen nyt rv 31 eli la on 18.11. Olen ollut koko raskauden ajan kiinnostunut luonnonmukaisesta synnytyksestä ts. synnytyksestä ilman kivunlievitystä. (Välttelen tuota sanaa luomu-synnytys, harhaanjohtava termi) Nyt kun oma h-hetki alkaa oikeasti...

Yhteistyössä