Hakutulokset

  1. A

    odotanko huomiseen kun on äitiploaika, epäilen että lapsivettä tihkuttaa?

    lapsivettä!!! Mulla tuli myös juuri noin etten voinut olla varma mitä lirahteli! niin vähäistä se oli! Soitin polille ja tikutettiin, vettä oli! Ilman muuta meet näytille, sillä infektioriski niin suuri! Aikanaan neuvolassa sanoivat että pitää tulla sidekaupalla!! Korke lapsivedenmeno...
  2. A

    miten muuttaa rytmi 4kk vauvalle ?

    Eli meillä myös ongelmaa kohta 5 kk vauvan rytmissä ja vinkkejä kaipailen! Eli tässä esimerkkiä tytön unista esim viime vrk:n ajalta! Tyttö nukahtaa yöunille n. klo: 23.30 ja ilokseni nukkuikin tästä 7 aamulla, jolloin heräsi syömään. Mutta ei millään jatkanut uniaan tämän jälkeen.Kuitenkin...
  3. A

    IVF heinä-elokuussa

    Eli täällä alkoi kuukautiset aikas voimalla su ja ma välisenä yönä, joten en oo testiäkään viitsinyt tehdä!! :ashamed: :( Eli täytyy sitten katsoa milloin kolmanteen ivf:ään voisi mennä. Toisaalta ainakin muutaman kk:n haluis vaan aatella muita juttuja! Ja kun se kerta olis sitten myös...
  4. A

    IVF heinä-elokuussa

    :hug: [b]lotta Luulen että huomenna testaan myös negan! Virallinen testipäivä! Menkkatuntemuksia ollut nyt toista päivää ja rinnat on ihan löpsähtäneet! Huonot on jo fiilikset! Ja kolmas kerta julkisella odottaa...ikinä kun ei oo mitään pakkaseen saakka saatu! Täytyy lukea Astarte sua...
  5. A

    IVF heinä-elokuussa

    Mutta silti vielä niin kaukana siintää testipäivä! On tää vaan piinaa! Tissejäkin oon näpytelly harva se hetki, et onks ne vielä arat jne..onko pakko itteensä näin tarkkailla.. Oireet siis vaihtelee päivästä toiseen, nyt viime päivinä lähinnä nipistellyt vatsalta ja tänään siellä alko ihme...
  6. A

    IVF heinä-elokuussa

    :D Ihanaa kuulla että tärppi on käynyt! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pieni nyytti päätyy rakastavaan syliin! Miekin tossa flunssassa, jospa... :laugh: :laugh:
  7. A

    IVF heinä-elokuussa

    Onpas täällä hijaista! Huhuu missä kaikki luurailee? no okei tietty vloppuna parempaakin tekemistä voipi olla :snotty: :snotty: Mä oon itse niin kauheessa räkätaudissa et voi pojat, paketillinen nessuja jo kulunut! OM: alaselkä pirun kipiä ja tissit töröllään, nännit kipeet ja tummuneet
  8. A

    IVF heinä-elokuussa

    Tällä ketjulla on ollut kyllä yllättävän hyvä onnistumisprosentti! Toivottavasti me vielä piinailevat liitymmemme samaan ketjuun..no joo hope so! Mitenkäs muilla menee tää odottelu? Mä sain n.3 vko ennen punktiota kilpirauhasen vajaatoiminta diagnoosin ja oon nyt vedellyt thyroxinia, toiv se...
  9. A

    IVF heinä-elokuussa

    On tää piinaavaa! Eilen kun oli pp1 oli niiiin positiiviset fiilarit onnistumisesta. Mutta taas tänään on alkanut oikean puolen nivusta repimään niin pirun huolella, niinkuin joka kierto ja luulen ettei se tiedä hyvää.. Kaiken pitäis olla värkeissä ok, mutta jotenkin epäilyttää.. Vatsa on...
  10. A

    IVF heinä-elokuussa

    Tähän ketjuun vielä vissiin ehtii! Eli meille tehty eilen siirto, mukaan pääsivät ainokaiset selviytyneet, yksi 8-soluinen ja toinen 5-soluinen. Takana 1 spont. raskaus joka kesken vko 10 vuonna 06. Hoitoja:1 inseminaatio, jossa todettiin miehen simppojen olevan huonoja, siitä nega, samoin...

Yhteistyössä