Hakutulokset

  1. T

    Ivf-hoidosta

    Kela ei korvaan hoidosta mitään muuta kuin suunnittelu käynnin... Meillä meni lääkkeisiin 1730e ja Väestöliittoon 1910e + miehen siittiöiden pesu 150e ultrat on tossa isossa summassa mukana! Väestöliitossa suhtaudutaan suht ymmärtävästi ja saat maksuaikaa mutta 2kk... Suht tuoreita noi...
  2. T

    IVF heinä-elokuussa

    Täällä taustalla oon jännäilly teitä piinailinjoita ja onnea plussanneille... Itellä hoidot meni täysin pieleen! Kerkesin onneksi vaan pistämään 5 päivää menopuria, Yksi munis oli valikoitunut ja kasvanyt 17mm joten kaikki tyssäsi siihen. Nyt sain postissa reseptin e-pillereitä laatan...
  3. T

    IVF heinä-elokuussa

    Heips! Nyt on lääkärissä käyty ja lyhyellä mennään. Pistämisen aloitan (Menopur 150 UI) jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin 21pvä ja punktio suunniteltu vko 36. Lääkärin mukaan olen helppo tapaus... (Tiedä sitte oliko toi tarkoitettu rauhoittamaan mua) Käynti kesti pari tuntia ja...
  4. T

    IVF heinä-elokuussa

    Morjens ja kiitos :) Oon miehen pyynnöstä koittanu olla pois täältä etten turhaa jännitä tulevaa... Mutta voitteko te vähän valaista tyhmää... Tiedän perus periaatteen miten toi IVF hoito menee MUTTA kuinka kauan kestää ennen kuin esim. siirtoon päästään ja päiviä laskemaan ja testaamaan ...
  5. T

    IVF heinä-elokuussa

    Saanko tulla kirjottelemaan tänne ? =) Meillä ois eka suunnittelu päivä 30.7.2008 ja suoraan IVF hoitoihin. oon taustaillu täällä nyt pari kuukautta ja lukenu kaiken maailman palstoja ja koittanu tietoa onkia ja mitä enemmän olen lukenu sitä enemmän pelkään! Taustoista sen verran että...

Yhteistyössä