Hakutulokset

  1. K

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Miten tuolle listalle pääsee oikein mukaan? Äsken laitoin pyynnön päästä mukaan fb-ryhmään. Olen 33v Raisiosta ja odotan toista lastani saapuvaksi 11.8. Tänään oli eka ultra, kaikki oli kunnossa. :)
  2. K

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Helmikuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    tinysteps: Mulla on kans supistuksia vähän väliä ja kohdunkaulan pituus oli 3cm tossa kuukaus sit, toivottavasti ei oo lyhentynyt enempää!
  3. K

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    mua huolestuttaa toden teolla toi painoasia. yritän syödä vaikka kuinka paljon, mutta terveellisesti, ja painan edelleen 3kg vähemmän kuin ennen raskautumistani. ja silloinkin painoin vaan 49kg, joten ei sitä ylimääräistä ollut yhtään. sanookohan ne pian neuvolassa jotain asiasta..
  4. K

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Ai niin, onko täällä muita odottajia Turun seudulta? Oon ite Helsingistä kotoisin ja työskentelen Helsingissä ja oon kulkenut Turusta tänne töihin viikoittain. Päätettiin kuitenkin, että jään asumaan lapsen kanssa isän lähelle Turkuun. Olisi kiva tutustua siellä uusiin ihmisiin!
  5. K

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

    Moi kaikki! Mä ajattelin kans liittyä tänne teidän seuraan. Luin just kaikki 21 sivua läpi, silmiin oikein sattuu. Mä saan pojan 10.6. Lapsen isä valitettavasti päätti, ettei halua mun kanssa elää ja oon nyt etsimässä omaa kotia Turun seudulta. Toivottavasti löytyy pian, että pääsis...

Yhteistyössä