Hakutulokset

  1. S

    Minkä rotuisia koiria teillä on?

    Meillä on musta-hopea kääpiösnautseri. Ikää tällä meidän perheen "esikoisella" on jo 5 vuotta, mutta pennun innolla painattaa menemään. Hirmuinen kuume olisi hankkia sille kaveri, mutta onneksi järki vielä voittaa koirakuumeen ja käskee odottelemaan parempaa aikaa :D
  2. S

    Varkauden äidit ja odottajat

    Tervehdys kaikille taas pitkästä aikaa :hug: Jos vielä järjestelette tapaamisia ja mukaan mahtuu niin me voitaisiin taas hypätä remmiin mukaan. Poitsukin alkaa olla jo siinä iässä, että kaipailee leikkikavereita... ja äitikin niitä turinatuokioita muiden äitien kanssa.. :D
  3. S

    Varkauden äidit ja odottajat

    Uppista
  4. S

    Varkauden äidit ja odottajat

    Heippa kaikille! Ensiviikolla (maanantaina 9.10) tapaammekin meillä! Pidetään aikana se perinteinen noin klo 9.00. Osoitteen ja ajo-ohjeen saatte sähköpostitse sannak82@luukku.com kun en sitä tänne viitsi kaikkien nähtäville laittaa. Joskus olikin puhetta, että meille voi varata vaikka...
  5. S

    Varkauden äidit ja odottajat

    Mekin asutaan niin syrjässä, että tulis ainakin emilialle ongelmia kulkemisen suhteen... muutoin meilläkin voisi tavata! Mut mulle käy kyllä kans et tavataan vielä miaun luona. Jos siellä mietittäis sitten jatkoa...
  6. S

    Varkauden äidit ja odottajat

    Meiltä jää nyt tää kerta väliin.. poika on niin kovin nuhainen :snotty: ja ihanan kiukkuinen sen vuoksi. Pitäkäähän hauskaa meidänkin puolesta :D
  7. S

    Varkauden äidit ja odottajat

    Me ainaskin ollaan Lukan kans tulossa :wave:
  8. S

    Terapiasta apuako?

    Mulla taas on vähän erilaisia kokemuksia parisuhdeterapiasta... Eli kerran ollaan miehen kanssa sellaisessa käyty kun oli aikamoinen kriisitilanne suhteessa ja en kyllä kokenut saavani sieltä minkäänlaista apua. Käytiin ns. yksityisellä terapeutilla. Kun minä olisin toivonut saavani apua...
  9. S

    Varkauden äidit ja odottajat

    Nyt tosiaan peukut pystyyn ettei satais maanantaina :/ Eiköhän me sen verran osata järkeä käyttää, ettei nyt kauhealla kaatosateella viitsitä kokoontua. Meidän poppoo muuten asustelee puurtilanniemessä.
  10. S

    Varkauden äidit ja odottajat

    Meille myös kävis tuo maanantaiaamu loistavasti eikä sijainnilla niin väliä kun auto on käytössä. Jäin vain miettimään et mahtaakohan Kat-ja päästä tyttönsä kanssa tuohon aikaan mukaan?! Niin ja mun messengeriosoite on sannak82@luukku.com
  11. S

    Varkauden äidit ja odottajat

    Meidän poitsu ei vielä niin puistoleikkeihin pääse osallistumaan, mut kyllähän se mukana kulkee rattaissa minne vaan :D Puisto siis meidänkin puolesta ok! Tiistaisin & perjantaisin alkuillasta on muita harrastuksia, joten ei mielellään tuolloin, muuten kalenterissa vapaata... Joko ensi...
  12. S

    Varkaus

    Tuolla "20-30-vuotiaat äidit" osiossa on topicci Varkauden äideille ja odottajille. Tervetuloa juttelemaan :D
  13. S

    Varkauden äidit ja odottajat

    Tämä on ainakin messissä uuteen mammarinkiin :wave:
  14. S

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    Mä olin 23-vuotias kun poitsu syntyi 03/06.
  15. S

    raha

    Meillä on myös yhteinen tili, jolle tulee miehen palkka ja minun äippärahat. Siltä maksellaan vuokra, laskut, lainan lyhennykset, ruuat ym. Meillä molemmilla on myös omat tilit, jolle kumpikin säästää jonkin verran. Mulla esim menee lapsilisä kokonaan säästöön ja niitä säästöjä käytetään sitten...
  16. S

    Varkauden äidit ja odottajat

    Kiitti Tiuhtiainen :hug: Toi muskari vois olla se meidän juttu joten sitä vois vaikka kokeilla. Laitan sulle vaikka sähköpostia ja kyselen sitä kautta vähän enemmän... Onpa ollut aika laimea osanotto tähän pinoon... taitaa vielä varkauden mammat lomailla B) Syksyä odotellessa...
  17. S

    Varkauden äidit ja odottajat

    Laitanpa ihan oman pinon meille varkautelaisille mammoille, kun meitä tuntuu täällä melkoisesti pyörivän... Lähinnä olisin kiinnostunut kuulemaan teiltä erilaisista harrastusmahdollisuuksista Varkaudessa. Siis sellaisista, mitä voisi harrastaa yhdessä vauvan kanssa. Tämä äiti on ainakin jo...
  18. S

    minusta myös tuli/tulee yh

    :hug: Voimia sulle! Olen itsekin samassa tilanteessa, jäämässä yh:ksi 4kk pojalle. Aika samanlaisia ajatuksia pyörii mielessä kuin sinulla. Meillä tosin ero johtuu miehen uskottomuudesta. En usko, että selviämme tästä yli yhdessä :'( Heti kun voimia riittää alan katsella meille uutta kotia...
  19. S

    Synnytysten kestot pinoon

    Mulla kesti synnytys"yritys" 36h jonka jälkeen sektioon
  20. S

    Pino myös kasikakkosille:)

    :wave: Varkaudessa asustelen ja esikoispoika syntyi 03/06

Yhteistyössä