Hakutulokset

  1. F

    imettäminen 4 sidun jälk.,voiko?

    Mun vauvani hyppis seinille jos edes lähestyisin sitä 4 siiderin jälkeen.. On sen verran huono "harjoituspohja " juomiselle etten edes pysyis varmaan pystyssä. :$
  2. F

    imettäminen 4 sidun jälk.,voiko?

    No ei ainakaan ihan heti.. Itse en lähtis kokeileen.
  3. F

    No myrskyääkö jossain??

    Kyllä satakunnassa ainakin tuulee melko kovaa..
  4. F

    osastojakso tiedossa

    Onko teillä koko viikon jakso. Meillä on noi viikon pätkät mennyt niin että menopäivänä on tulopalaveri ja lähtöpäivänä toinen palaveri, muuten ovat touhunneet lapsen kanssa. Lapsi on myös yöpynyt osastolla. Tosin jos teillä on eka kerta siellä ja ikäänkuin diagnoosi hakusessa tilanne on toki...
  5. F

    osastojakso tiedossa

    Menettekö neurologiselle osastojaksolle?? Helpottaisko se sun tilannetta että siellä ei tarvitse olla koko ajan paikalla, itseasiassa meidän sairaalassa toivotaankin ettei vanhemmat olisi osastolla koko ajan. Lapsi toimii erilailla kun vanhemmat on läsnä.
  6. F

    Nyt se on nähty: lihava äiti, lihava tyttö ja ostoskärryn sisältö!

    Mä olen ylipainoinen ja mun lapset kasvaa miinuskäyrillä kaikki.
  7. F

    teidän miehet..

    Ei pelaa mitään, joskus ennen pelaili pleikkaria.
  8. F

    Kutooko/neulooko kukaan muu mitään parhaillaan?

    Sun täytyy tulla kantapää oppiin.. Kun sen kerran oppii niin ei voi unohtaa.
  9. F

    Hoitajan oma lapsi päivähoidossa

    Kyllä täällä ainakin on samassa ryhmässä äiti ja lapsi enkä näe mitään ongelmaa asiassa.
  10. F

    harmittako sua Erja nyt kun ei mekään muistettu sun lasta?

    voi jee mikä erja-tarja vääntö tääl ny on!! :laugh:
  11. F

    JES JES JES saatiin kelan maksama fysioterapia

    Juu olishan tässä kaikkea ihan ilman näitä kelan lappujakin. :(
  12. F

    Kivaa tekemistä koko perheellle huomiseksi?

    No sit ei kannata =)
  13. F

    Kivaa tekemistä koko perheellle huomiseksi?

    Lähtekää aamulla piknik risteilylle vois saada aika halvalla...
  14. F

    JES JES JES saatiin kelan maksama fysioterapia

    Sanos muuta ja sama se vuosittainen ihmeparaneminen kun joutuu kaikki vammaistuet yms uudestaan hakemaan vaikka on elinikäinen diagnoosi... Mun mielestä se on lähinnä ihmisten kiusaamista kun epäilen suuresti että jokainen joka tuota tukea saa antaisi sen pois jos lapsen terveeksi saisi..
  15. F

    JES JES JES saatiin kelan maksama fysioterapia

    Onnea!! Tuo on niin kiva laitos jotta.. 500 sivua saat toimittaa paperia ennenkun jotain päätetään.
  16. F

    Kun täällä nyt näkyy olevan näitä hevostelijoita paikalla...

    Muistin samassa että mulla itsellä on kaks kypärää ja ovat samaa kokoa mutta toinen istuu vaan huomattavasti paremmin päähän on erimallinen jotenkin, että kokeilepa eri kypäriä. Mun toinen kypärä on just semmonen "otsalta kiree", vai miten se nyt meni..
  17. F

    Kun täällä nyt näkyy olevan näitä hevostelijoita paikalla...

    Jos sinä jännität huomaamattasi siellä hepan selässä, tai sit tuli mieleen et jos sulla on niskat ollut jo valmiiksi jumissa niin se "pompotus" voi aiheuttaa päänsärkyä tmv.
  18. F

    miten jaksoit synnyttää esikoisen jälkeen uuden lapsen?

    Jotenkin hassu tuo miten jaksoit kun tuleehan siinä synnytysten väliin ainakin 9 k huilia niistä hommista, no joo... Kyllähän seuraavat synnytykset on yleensä helpompia ja nopeampiakin että sanalla sanoen hyvin!
  19. F

    no nih, halpissynttärit suunniteltu ja tekemässä täyttä häkää...ja persiilleen meni, ilkeät saa olla vahingoniloisia!

    Voi, mutta ajatus tärkein ja sulla oli hyvä tarkoitus alunperin, taidat olla melko sydämellinen luonteeltasi kun jaksat edes miettiä ylläreitä vaikka on pientä väkeä talossa. Välillä kun tuntuu että jo arki vie voimat ainakin multa. =) Mukavaa "töllöiltaa"
  20. F

    te monilapsiset tai miksei muutkin,unohteletteko paljon asioita?

    Joo aika heikosti pysyy mikään päässä ja mun kalenteri pursuaa nyt äippälomalla vielä täydempänä kuin koskaan ollessani töissä.. Kun katsos kaikki on kirjattava ylös ettei puolet unohdu..

Yhteistyössä