Hakutulokset

  1. F

    MIKSI joitakinärsyttää, jos joku myy ostamiaan konserttilippuja eteenpäin?

    Se on ihan ok jos oikeesti on ostanut lipun itselleen mutta ei pääsekään paikalle, mutta tuota en ymmärrä että ostetaan vain ja ainoastaan myyntimielessä..
  2. F

    Kuka Aloittanut Jo Päivän Askareet?!

    Joo niinkin vois sanoa, puurot keitetty, koululaiset viety kouluun, pyykit koneessa, keittiö kohta siistitty jne..
  3. F

    Ostin tänään itsetunnon :)

    Voi hitsi, ihan niinku tuntisit mut, se nimittäin luultavasti jää jos en heti toteuta, hautautuu ikäänkuin tähän arjen pyöritykseen. |O
  4. F

    Ostin tänään itsetunnon :)

    Niin totta, ehkäpä otan susta mallia ja pyyhällän kauppaan heti tilaisuuden salliessa. Jos vaikka heti huomenna!! =)
  5. F

    Ostin tänään itsetunnon :)

    Kuullostaa tosi mukavalle, tuohon täytyisi itsekin pyrkiä. Aina vaan tuppaa käymään niin että kun päättää että nyt ostan itselle jotain niin tyhjin käsin tulee kotiin.. Talvitakkia olisin miäkin vailla. =)
  6. F

    Mitä pienen keittiön remontointi edullisesti maksaa noin suurinpiirtein? Mitä firmaa suosittelette?

    en tiedä mikä hyvä on mutta kiertäkää nettokeittiö kaukaa jos haluatte alle vuodessa selvitä remontista... :kieh:
  7. F

    mitä tarkoittaa jos lapsen pissanäyte on ihan sameaa?

    Silloin jos juo liian vähän pissa on yleensä tummaa mutta ei sakkaista. Sakkainen pissa on pahimmillaan "paksua" ja haisee pahalle.
  8. F

    siskoni jätti vauvansa meille!kirje oli mukana.mitä teen????

    Jos tämä on totta yritä ottaa yhteyttä siskoosi ja puhua asioista. Kai siinä nyt tärkein on että hoidat vauvaa kunnes hän tulee takaisin mikä on hyvin todennäköistä luulisin.
  9. F

    Nyt se on sitten tehty :) (Louis Vuitton laukkukakku sis.kuvan)

    Marsipaania ja maalatut kuviot?? Todella hieno!! Mun hermot ei kestäis tuon tekemistä.
  10. F

    Lidlin pyykinpesuaineet

    Ja zeoliittia joka hajottaa ennen pitkää pesukoneen, yäk :$
  11. F

    Soneran laajakaista ensi vuonna 49,90 euroa (nyt 30,90?)

    Juu meille tuli kanssa ja kuumeisesti mietin mikä muu täällä vois toimia, mokkula ei toimi... Hiukan kyllä ärsyttää :kieh:
  12. F

    kannattako homma kaksosrattaat...

    Meillä oli tuossa vaiheessa kun olin päivät ilman autoa. Oli kyllä ihan kätevät jos täytyi lähteä kotoa johonkin kauemmas. =)
  13. F

    Mitä niin kamalan pelottavaa niissä eineksissä on?

    Meillä ainakin on pakko tehdä itse ruokaa, johan tili tyhjenisi huimaa vauhtia jos tätä katrasta alkaisi eineksillä ruokkimaan. Ja ihan ammattinikin puolesta tykkään kyllä että itse tehty ruoka on paljon parempaakin.
  14. F

    Hei mistäköhän voisin ostaa tyhjiä äp-laatikoita?

    Myiskö joku "naapuri" tai muu tuttu.
  15. F

    miks toisina päivinä on isompi nälkä kuin toisina?

    Mä oon karkkilakossa ja se on ihme kyllä pitänyt ainakin vielä, eritoten ihmettelen sitä tämän viikon osalta.
  16. F

    miks toisina päivinä on isompi nälkä kuin toisina?

    Hei mä muuten huomasin myös tänään tuon puuroaamiaisen tärkeyden. Oon nyt syönyt aika tuhdin aamiaisen joka päivä, mutta tänään sorruin syömään vaan muutaman viipaleen piimälimppua. Ja on kyllä koko päivän tehnyt mieli kaikkea makeaa ja turhaa. Huomenna syön siis taas kiltisti aamupuuroni...
  17. F

    miks toisina päivinä on isompi nälkä kuin toisina?

    Ootko muuten kokeillu tuota ns. atkinsia eli mahd. vähän hiilareita? Olen vaan miettinyt auttaisko se alkuun näiden kilojen hävityksessä.. Kiinnostaa kaikki keinot jos vaan pääsis näistä eroon.
  18. F

    miks toisina päivinä on isompi nälkä kuin toisina?

    Joo ei hullumpi idea :saint: :wave:

Yhteistyössä