Hakutulokset

  1. Härski Kottarainen

    Tuota tuota.. Jos puhelin on ollu pesukonees...

    :ashamed: oi voij, täytyy tyytyä sitten tuohon samsungiin :) onneksi on varapuheilin, mutta tottunut niin jo nokialaiseen..
  2. Härski Kottarainen

    Tuota tuota.. Jos puhelin on ollu pesukonees...

    :D eli, toivoa on :snotty:
  3. Härski Kottarainen

    Tuota tuota.. Jos puhelin on ollu pesukonees...

    Toimiskohan se vielä, kun kuivuu |O menin sitten krapuloissaan pistämään pesukoneen päälle, ja vähän ajan päästä kävin etsimään puhelinta, jonka tajusin uiskentelevan pesukoneessa housujen taskussa -.- avasin luukun niin siinä se nökötti valot päällä niin kauniisti, otin käteen ja pimahti koko...
  4. Härski Kottarainen

    onko lapsellani maitoallergia?

    oho, ei naudanlihaa?? miten se vaikuttaa? voi että, täytyisi vissiin käydä netistä etsimässä tietoa, kohan jotekin saisin pojan olon paremmaks ja yöt mukavammaks. Eikä varmasti oo kiva piereskellä koko aikaa.
  5. Härski Kottarainen

    onko lapsellani maitoallergia?

    en viitsisi 1,6 veeltä ottaa maitoo kokonaa pois :o maitoa hän osaa vaatia, iltamaito on esim todella tärkee puuron kans..
  6. Härski Kottarainen

    onko lapsellani maitoallergia?

    oookeij :) mihin tuo maito auttais jos auttaa? millasia ongelmia on jos on normi maidolle allergine ja mitä sitten ostan? auttakee äippää ongelmas :) :ashamed:
  7. Härski Kottarainen

    onko lapsellani maitoallergia?

    Piereskelee todella kovasti ja yöllä käy itkemään ja paukuttelee paljon.. päivisin ei kyllä ole sen oloinen, että koskisi, mutta yöt ovat meillä hulinaa.. viime yönäkin valottiin puolee neljää kahestatoista -.- olin itse todella väsy.. Kakka on kyllä normaalia hänellä. Ostin nyt kaupasta...
  8. Härski Kottarainen

    Tätä en tajua, en sitten millään

    :laugh: :hug:
  9. Härski Kottarainen

    Mikä miehiä vaivaa???? :D

    ai no anteeksi, kun en osaa artikuloida oikein :) nii sitä itse ainakin olen miettinyt että kait ne sitten on niitä jotka pelästyy, tai sit niitä häiritsee pitää yhteyttä ihmiseen jolla on lapsi :) tuli tuollainen ajatus mieleen niin tulin jakamaan sen teidän kanssanne,sekavin tekstein, mutta...
  10. Härski Kottarainen

    Mikä miehiä vaivaa???? :D

    Siis jo toinen tapaus lyhessä ajassa, no okei, eka tapaus oli vanha exä jolta sit kysyin kuulumisia, oli hirveen iloinen, kun muistin häntä ja kertoi kuulumisensa tarkasti ja kysyi minulta samoin mitä kuuluu, no laitoin ja mainitsin myös lapsestani ( aina kerron siintä heti, jos tiedän et joku...
  11. Härski Kottarainen

    mitä mieltä olet homoista?

    Homot on lepposia ja ne ei keksi tepposia :D noeij, homot ovat oikein mukavia ihmisiä ja pitävät ulkonäöstä hyvää huolta :)
  12. Härski Kottarainen

    Keksitäänpäs palstalaisille ammatit

    :wave: :whistle: ;)
  13. Härski Kottarainen

    Millä saan liesituulettimessa olven suodattimen puhtaaksi?

    KIITOS! :hug: kokeilen nyt jotekin, noilla neuvoilla, jos onnistuisin :ashamed:
  14. Härski Kottarainen

    Millä saan liesituulettimessa olven suodattimen puhtaaksi?

    en omista astianpesukonetta, eli sinne en voi laittaa. Millä tuosta saisi rasvan ja pölyn irti? tollo oon niin en tajuu :D
  15. Härski Kottarainen

    Keittiön turhin vempain???

    leipäkone, vohvelirauta, rasvakeitin, popkornikone
  16. Härski Kottarainen

    mikä on vartalosi paras kohta?

    Peppu on pop :) ja silmät, jos ne meikkaa feikkaa..
  17. Härski Kottarainen

    Nikeille lahjoja 2008

    :laugh:
  18. Härski Kottarainen

    Nikeille lahjoja 2008

    en saa yhtää pakettia, jos täältä saisin :saint:
  19. Härski Kottarainen

    Jokainen mukaan! Mitä tulee mieleen ihmisestä nimimerkin perusteella? :)

    :laugh: :D tulee mieleen noisa sanoista minun pikkuveli joka on 16 vee :D

Yhteistyössä